Ezt alá tudom támasztani. Mikor még KTM-es voltam, az 520 EXC már rég forrt a nyári melegben, erdőben lassú, megállásos menetben, mikor a DRZ E-nek kutya baja nem volt még. Persze hozzá kell tennem, hogy a DRZ volt elől, én meg valahol a sor közepén, tehát mindig várnom kellett a szopatós helyek miatt, nem is csoda, hogy megforrt szegény KTM. Mindezzel együtt a DRZ jobban bírta, ahogy láttam...
Mindenesetre köszi a választ, Kelethagod, azért megnézetem a motordoki cimborámmal a hézagot, az a biztos, ami fix. Aztán majd beszámolok a tapasztalatról, hogy más is okosodjon tőle. Addig is jó DRZ-zést mindenkinek (már aki ki meri hozni ilyen hidegben). Tegnap 10 percet bírtam nyeregben a telek végében :-))))), de mégis motoroztam. Jó tavaszvárást!
Hali! Köszönöm srácok! Aha SM-em van és van rajta ventilátor, csak azért kérdeztem mert láttam a hűtőbe a gombát és azt hittem hogy az hőfok gomba ,de akkor mostmár tudom hogy az a ventilátor kapcsolo
Köszönöm a segítséget! Délután rakok fel képet a gépről
Szia igen csak a lámpa van de nem hiszem hogy fog működi valaha is a motoron nekem sm van de eddig soha nem buggyantotta + a vizet a ventilátor is keveset kapcsol ha+ bekapcsol pillanatok alatt vissza is hűti
Nyáron motoroztunk haverral neki fs 650van és mikor lassan döcögtünk mindig forrott neki a víz . Jó konstrukció ez a DRZ Japók !
Szia!
Nem mutatja a vízhőfokot!Csak mikor túlmelegedik akkor kigyullad a műszerfalon ! ez hány foknál következik be nem tudom, de ha jól látom neked is SM van azon van, azon van elektroventilátor nem hinném hogy túl melegedik valaha.
De ha mégis megtörténne a kezelési könyvébe,azt írják, hogy azonnal meg kell állni.Magától érthető persze!:))
Itt olvastam, pár srác volt Erdélybe nyáron három drz, egy KTM, és a dugókba csak a KTM főzte a vizet(Majd minden városba)
Sziasztok! Lenne egy kérdésem a DRZ-nek az órája nem mutatja a vizhőfokot? mert most vettem és nem mutatja de nem akarom el nyomkodni? Ha tul melexik a viz akkor világitani kezd a vizfőfok jelző lámpa?
a hézag nem szokott elállítódni ennyi km alatt. lehet hogy a vezérműlűánc zörgését hallod.
ellenőrizd a hézagot az megnyugtató. vagy hallgass meg egy ktm blokkot közelről és tied már nem is lesz hangos
Akinek szelepet kellett állítatnia, meg tudná mondani, hogy mit hallott vagy milyen jelenség volt előtte? Gyanúsan kelepelnek / csörögnek a szelepeim, amit a Murphy törvény szerint a szervizben persze nem adott elő a moci a kötelező olajcserekor. Viszont ma egyértelmű és változó erősségű zajt hallottam a szelepek felől (jellemzően csak alapjáraton vagy kis fordulaton). Szerintetek lehetséges, hogy a 6500 km-t futott S-emben mégis szelepet kell állítatnom? Kellett már valakinek ilyen korán ellenőriztetni a szelephézagot hasonló zajok miatt? Kösz a válaszokat.
Szia tudtál már szerezni korongot?Sajnos én sem tudom hol lehet venni,pedig már nekem is kellene szelepet állítani˙(talán).Nem tudod véletlenül mennyi az ideális szelephézag?
Köszönöm a segítséget! Délután rakok fel képet a gépről
Nyáron motoroztunk haverral neki fs 650van és mikor lassan döcögtünk mindig forrott neki a víz . Jó konstrukció ez a DRZ Japók !
Nem mutatja a vízhőfokot!Csak mikor túlmelegedik akkor kigyullad a műszerfalon ! ez hány foknál következik be nem tudom, de ha jól látom neked is SM van azon van, azon van elektroventilátor nem hinném hogy túl melegedik valaha.
De ha mégis megtörténne a kezelési könyvébe,azt írják, hogy azonnal meg kell állni.Magától érthető persze!:))
Itt olvastam, pár srác volt Erdélybe nyáron három drz, egy KTM, és a dugókba csak a KTM főzte a vizet(Majd minden városba)
ellenőrizd a hézagot az megnyugtató. vagy hallgass meg egy ktm blokkot közelről és tied már nem is lesz hangos
T.Petya! Szelepkorongot a biker-world.hu-n láttam. De szerintem akármelyik márkaker tud hozni neked.
0.10-0.20mm szívó
0.20-0.30mm kipuf
Ha tudod lécci nézd majd meg, h milyen márkájú a lánckerék. Köszi!