Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok!
Én itt olvastam, hogy meg kell a gépet dönteni a bal oldalára, amíg a túlfolyón kezd csorogni ki a benzin! Ezt tettem mikor már pár próbálkozásra nem akart röffenni se. És láss csodát, egyből indul. Benzin csak ki, szivató ki, eldöntöm balra, amíg csöpög, és már indul is!
Bejön az, csak kell a megnyitásához Adobe Acrobat Reader.
Nekem nem jön be egyik se...:S tud vki másikat?
Üdv mindenkinek!
Van valakinek 2006-os DR-Z 400 S-hez szervizkönyve? Kéne maxisürge!
Hali! Úgy látom sokan kínlódnak a téli DR-Z indítással.
Régebben én is sokat szenvedtem vele, míg beindult, használtam hajszárítót, meg akksitöltőt sokszor.
De ma már minden nehézség nélkül be tudom röffenteni a gépet.
Én mindig úgy indítom ilyen hidegben, hogy leeresztem a karbiból az összes cuccot, majd kinyitom a benzincsapot, a szivatót teljesen ráhúzom és indítózok, és röffen a gép. Ez nekem mindig beválik. Próbáljátok ki!
Ha már +teszi a távot vele akkor az becsületreméltó kevés azért oda a 400ccm
Ja, eddig úgy 6000-et vágtam bele, ment volna több is, csak eddig nem volt papír, de idén nyáron nem állok meg 20-ig!
Köszi, a hatótávval nincs gondom, az ülés alatt figyel egy 4 literes tank még a gyári kipu helyén,
12 literrel meg már elmegyek 250 km-t lazán
dakar.com/2009/DAK/RIDERS/us/equipage/146.html
van ám 1db DRZ most a dakaron! egy belga faszi.
kétlem hogy az élvonalba végezne
ja. fasse gondolta hogy ott akar szellőzni a karbi, anélkül nem megy.
nagyon zsiráf a géped! egyedi fíling lehet. sok km-t tettél már meg vele? gondolom a kis tankkal nem túl nagy hatótávolság?
Azért ezek a nagy dögök nagyon ott vannak
A francia csávó a yamaha 450-el meglepően jól megy kiváncsi lennék 1 drz mit mutatna a dakaron
én azzal szopattam meg magam nyáron, h a túlfolyócsöveket belevezettem egy dobozba (pályázás miatt),
És nem tetszett neki, mikor megfolyt benzinnel, azistennek nemakart menni a dög,csak prüszkölt, durrogott.Szétszedtem párszor a karbit, mire rájöttem a qrvaannyát!
nekem múlt héten nagyon nem akart indulni, már autóról bikáztam.
elindult aztán rögtön megállt. nem bírtam rájönni mitől van de hát biztos nem csak a hideg mert pöfögött párat és utána állt meg mindíg.
hát baszki a karbi túlfolyócsövekbe alul belefagyott a víz de mire rájöttem.....
nagyon mehetnékem volt szal levágtam a csövekből 5centit azt go
Én is jártam már így, ugyan nem 20 percig küszködtem vele, csak 5-ig. De végül beröffent full szivatóval, kétszer-háromszor megcsavarva a gázkart. CSak fáj a szívem a 'jeges" olajjal felpörgő blokk miatt.... Azonnal le is szoktam venni a szivatót, aztán alapon hagyom pöfögni 10 percig. Mostantól viszont hajszárítózás / hőlégfúvó lesz a megoldás!
Üdv,
Danez
Szia!
Milyen iridium gyertyád van?Típusa?
sszóval matricákat Korán reggel már írni sem tudok
Hát én így vettem a mocit. Csak a RAPTOR-t vettem rá külön, meg a matrcicákat mert csak a tankon volt. Meg az irányjelzőket vettem rá. Nekem is tetszik Megszerettem a kis gépet. Vannak hibái de majd meg lesz csinálva.
így vetted?vagy te vetted rá a felniket?amugy tetszik
Meg a matrciák miatt kell hagyni egy kicsit, jól ráragadjon.
Nekem is az van. Nekem most melegszik a pincébe lent fűtök rá egy kicsit meg feltöltöm az akksiját és reccs.