Tehát az SM 35 ló és még olyan 35-el leht felhúzni?
Az E-t meg 50ről 60-ra?
Mik kellenek ilyen teljesitmény növekedéshez?
Gondolom,Kipuff rendszer,nyitott levegőszűrő,dynojet,henger csere meg még?
megnéztem!úgylátom quadra tér át!Én is gondolkoztam LTZ-n de valahogy mindig valami ellene szólt!Meg a gumi se olcsó regy quadra!
Marad DRZ E vagy SM!
A DRZ E-vel van valami különösebb probléma?
ígyígy
nekem is SM-be vannak enduró kerekek és bírja a terepet.
mondjuk mély sár után elkezd folyni a telóból az olaj de ki kell pucolni a szimeringet azt csá
Lehet lesz DRZ nemsokára!Visszatérek a DRZ-hez!Nagyon hiányzik!Cska aztnemtom hogy SM-et vegyek vagy E-t!
Az E valahogy jobban tetszik mert erősebb...de az SM meg felvan szerelve minden jó cuccal...hmm
SM-et meddig lehet tunningolni?
szia,már hallottam ilyet.Asztmondják bírja!miért ne birná?elvileg a forditott erösebb mint a sima,én csak a nagy tárcsától félnék hogy beakad valami sziklába...
Kaphatnék tőled vmi elérhetőséget, pl. msn, amin kérdezhetnék pár dolgot. Látom Te eléggé benne vagy a motorikus átalakításban, jó lenne néhány tanács.
Amúgy látom pécsi vagy, szoktunk haverokkal arra tekerni elég sűrűn...
Hello
Nekem drz e ben 165-ös van nyitott rendszerhez igy télen jo de hozzáértő barátom azt mondt nyárára szerezzek kissebbet ,akkor ti mit ajánlottok? Vagy a gyári mekkora?
ez a radiális fék is durva a képen