Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem kicsit talán megnőtt a nyomaték amikor nagyobb hengerre váltottam. a karbi nagyobbat dobott rajta, meg aztán vez.tengelyek mákom volt mer találtam ebay-en E típusút ócsón.
sztem meg fogsz lepődni ha cseréled. ez a kombó így má odabasz (a gyárihoz képest...
Igazad van, most jöttem rá én is, már gyűjtögetek egy vezérműtengelyre, mert a 400 - ról 434 ccm - re váltást meg sem lehetett érezni.....Szóval igazad van....nagyobb ccm, nagyobb teljesitmény, de nem mindegy hogyan...
ha adhatok egy tippet ha már így áll a géped akkor a vez.tengelyek fogják vissza.
kicseréled E típusúra vagy hotcams-re, kb ugyanaz mind2, azzal elég nagy telj.növekedést fogsz érezni, tapasztalatból mondom, nekem is ez volt a konfig. már gondolom a karbid FCR.
Nekem az LTZ-ben 160-as van, de nem nőtt drasztikusan a fogyasztása. (sportdob+nyitott légszűrőház+sportlégszűrő+440-es henger)
Sziasztok!
Ki mit tud nekem mondani dr500-ról?
Vétel elött állok!
Köszi
Akkor hogy van ez? S/sm-ben gyárilag 142es van, e-ben nagyobb gondolom. Külföldi fórumokon is azt olvastam, h mikumiba 150-155ös a jó, keihinbe 160as. Valaki homályosítson fel
Vagy mert más a tű is, azért kisebb a fúvóka?
Nyilván a Michelin vagy Pirelli jobb minőség, de szerintem a Mitas elfogadható ár / érték arányt képvisel. Pénztárcától függ. Én is maradok a Mitasnál :-))
supermoto szett olcsón eladó
Hali.
128,132,140,144,
Nekem a 136 os lett a jó.
Yoshimura RS-3 rendszer van rajta.
A 140 es sel nem volt jó.
Multkor 8,7 et evett endurózásnál 100on.
üdv.
Szép moci nagyon. Irigy vagyok egy kicsit mert nagyon tetszenek azok a kerekek.
Sziasztok ! Van egy eladó DRZ-400-s tipusú paripám! Szép napsugársárga szinben! Ha valakit érdekel akkor jelezzen!
Köszi szépen a képeket
5100:félszint
Köszi a képeket. Am ez hogy van? A csizma egész talpát befedi? meg az egész orrát befedi? mert én házilag szereték csinálni csak mégi hogy az egészre vagy hogy mennyire?
Egyébként az a motul 5100 10w50- es olaj
az teljesen szintetikus, vagy csak részben?
Köszi, a többi motoros haverom, pedig a drágább termékekre akarnak inkább rabeszélni.
De szerintem Mitas-nál maradok :)
Nem tudjátok, hogy a Parillának van-e cross gumiabroncsai ?
Hát elsősorban endurózni szoktam legtöbször köves, sziklás terepen, de sokszor sárban is megyek :)
Középtartományos gumit szeretnék aránylag olcsón !
Kösz, hogy foglalkozol a kérdésemmel
Szia!
Én Motult ajánlom.Bejáratásnál Castrol Act evo-t használtam félszintetikusat,azt mondják bejáratáshoz félszintetikusat vagy ásványit kell használni.Utána áttértem a Motul 7100-asra.Kicsit drága olaj de nagyon jó és hálás is érte a motor,könnyebben veszi a fokozatokat és a kipufogógáz szaga is más let:)
hello
én sima téli szánkóhúzó kesztyűt
ilyen 5 ujjas síkesztyű vagy nemtom...... ha meg kimek bányába baromkodni akkor meg cross kesztyűt,mert abban érzem a kormány és tudok jol csavarni a gázon vagy éppen kuplungolni
sziasztok!

ti milyen kesztyűt használtok 0 C körül-alatt? több fajtát kipróbáltam, de ilyen hidegben 10-15 km után már piszkosul fájnak az ujjaim :-(
ma a benzinkútnál alig bírtam levenni a sisakot...
én is ezt használom
Mire akarod használni?
Helló Ezek a koptatók
A Motorex-re gondolsz, nem?