Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

550 szerintem jó ár érte többet nem szánok rá
Szia Bucho Kolléga!
Állitolag a nejednek van egy Honda Varadero-ja. A haverom most akar venni egy 2004-es 1000-est 42.000 km van benne. Megköszönném ha mondanál róla valamit, hogy érdemes-e megvenni, vagy hagyja a ..icsába az egészet, van-e olyan dolog amire figyelni kell? stb...stb. Érdemes-e egyáltalán pénzt költeni rá a megvételre? Köszönöm
csak magának csinál! mert nem éri meg másnak elkészíteni.. nem fizetik meg!
mennyiért készít leömlőt és összekötőt?
telefonszáma?
a gazdája Misi
Az xt-re a kipufogót ki készítette?
van kép a másik oldaláról is
vedd meg olcsóért akkor biztos olcsó lesz
üdv nekem van 1 albert dobom ktmexc 450 volt emailre küldök fotókat ha kell 25darab ezresért
az a misi xt-je? nem látom a kipufogóját, mert arról simán megismerem
üdv ez a 40lovas a nagy műszerfalas gyári normális állapotban van de én szt hallottam hogy nincs is lóerőben külömbség hogy 40-50lovas nekem utcára elég a 40ló enduró kerekekkel
néha még út sem kell hozzá
http://youtu.be/xn21IT1zVz0
ha nem csak az aszfalton megy az ember akkor néha bele ragad ez az a tangájába
én néha még össze is hányom
tanga megvan még a fejidomon? de ha a bogáncsok nincsenek rajta akkor már annyira nem is érdekes ......
az nem lehet.... mert a könyv összeszerelésről szól... nem összerakásról
... a szénát kell össze rakni ...
motorszerelés motorszerelés motorszerelés!
A könyv szerint van összerakva.

Semmi sem volt rendellenes, itt sem ahogy máshol sem.
Fotókkal szoktam rögzíteni a szétszedés előtt az olyan részleteket
amik nem biztosak. Minden a helyén minden egyben.
Új kuplung lamellákat, fémtárcsákat, rugókat kap + kipróbálom másik olajjal. Na meg visszakapja a gyári felújított hengerfejet.
(Nagyon szép munkát csinált a hengerfej doki )
Én meg ezt találtam neten: Hasonló esetet tapasztaltunk már. Az egész azzal kezdődik, hogy az eredeti olaj úgy összetapasztja a kuplunglamellákat és betéteket, hogy csak a legfelső nyit ki. Mivel csak ez dolgozik, itt rengeteg hő termelődik, és ezáltal elvetemedik a lamella. Ebben az esetben kúpos lett, úgy hatott, mint egy tányérrugó, és így csak teljesen húzott kuplungnál oldott ki teljesen, beeresztésnél meg nehéz adagolást eredményezett. Amikor ezt a többi esetben észrevettük, lemostuk az olajt a lamellákról és betétekről, ezután hibátlanul működött. Ennél a motornál a legfelső lamellát ki kell cserélni.
Kuplung eszi magát, blokkfelet még nem szedtem szét. Órákat néztem a blokkot ,de a kuplungon kívül nem találtam kopást. Hétvégén szétbombázom.
Attól függ, melyik típus? Valahol 600-750.000 lehet, típustól, állapottól függően...
Szia!Hézagolás hibára merek gondolni,akár a kuplungnál(Mivel az nem működött rendesen)vagy blokkfélnél,váltónál,ezek nehezen szűrhetőek ki csak pontos szerelési útmutatóval és annak betartásával,valami máshogy érintkezik feszül és erős kopás jön létre,de ez már látszik az alkatrészen is,ez jelentkezett az olajban,nagy eséllyel szerelési hiba lesz,jeletős kárral,találkoztam ilyennel sajnos.Gondos szemrevételezéssel keresd a hibát!
A.R.P ( Albert Racing Product ) dobot keresek, nem tud valaki innen segíteni, mert égen-földön sincs...
üdv érdeklődnék 2006os drz lejárt magyar okmányokkal normál állapotban
mennyit ér 1 haveromé a motor ő sem akar engem lehúzni de én sem szeretném áttvágni tavaly nyáron lett új hajtókar szelepek és dúgó cserélve azóta nem is ment a motor
DRZ 400 SM-re keresek muanyag turatankot lehetoleg feketet. Vagy esetleg aki rakott ra mar valamilyet otletek is joljonnenek. Elore is koszi.
hézagokat szoktak mérni, de a kuplung tuti nem a pumpa miatt csúszott
Amikor megvettem rossz üzletet csináltam.
Olcsó volt , igaz zörgött de gondoltam helyre lehet...
Hát lassan ott tartok ,hogy vehettem volna egy fasza motort.
Tökönszúrom magam miatta.
Van szerelős könyvem hozzá, de nem tér ki az olajpumpa ellenőrzésére.