Szia Bucho Kolléga!
Állitolag a nejednek van egy Honda Varadero-ja. A haverom most akar venni egy 2004-es 1000-est 42.000 km van benne. Megköszönném ha mondanál róla valamit, hogy érdemes-e megvenni, vagy hagyja a ..icsába az egészet, van-e olyan dolog amire figyelni kell? stb...stb. Érdemes-e egyáltalán pénzt költeni rá a megvételre? Köszönöm
üdv ez a 40lovas a nagy műszerfalas gyári normális állapotban van de én szt hallottam hogy nincs is lóerőben külömbség hogy 40-50lovas nekem utcára elég a 40ló enduró kerekekkel
Semmi sem volt rendellenes, itt sem ahogy máshol sem.
Fotókkal szoktam rögzíteni a szétszedés előtt az olyan részleteket
amik nem biztosak. Minden a helyén minden egyben.
Új kuplung lamellákat, fémtárcsákat, rugókat kap + kipróbálom másik olajjal. Na meg visszakapja a gyári felújított hengerfejet.
(Nagyon szép munkát csinált a hengerfej doki )
Én meg ezt találtam neten: Hasonló esetet tapasztaltunk már. Az egész azzal kezdődik, hogy az eredeti olaj úgy összetapasztja a kuplunglamellákat és betéteket, hogy csak a legfelső nyit ki. Mivel csak ez dolgozik, itt rengeteg hő termelődik, és ezáltal elvetemedik a lamella. Ebben az esetben kúpos lett, úgy hatott, mint egy tányérrugó, és így csak teljesen húzott kuplungnál oldott ki teljesen, beeresztésnél meg nehéz adagolást eredményezett. Amikor ezt a többi esetben észrevettük, lemostuk az olajt a lamellákról és betétekről, ezután hibátlanul működött. Ennél a motornál a legfelső lamellát ki kell cserélni.
Szia!Hézagolás hibára merek gondolni,akár a kuplungnál(Mivel az nem működött rendesen)vagy blokkfélnél,váltónál,ezek nehezen szűrhetőek ki csak pontos szerelési útmutatóval és annak betartásával,valami máshogy érintkezik feszül és erős kopás jön létre,de ez már látszik az alkatrészen is,ez jelentkezett az olajban,nagy eséllyel szerelési hiba lesz,jeletős kárral,találkoztam ilyennel sajnos.Gondos szemrevételezéssel keresd a hibát!
üdv érdeklődnék 2006os drz lejárt magyar okmányokkal normál állapotban
mennyit ér 1 haveromé a motor ő sem akar engem lehúzni de én sem szeretném áttvágni tavaly nyáron lett új hajtókar szelepek és dúgó cserélve azóta nem is ment a motor
Amikor megvettem rossz üzletet csináltam.
Olcsó volt , igaz zörgött de gondoltam helyre lehet...
Hát lassan ott tartok ,hogy vehettem volna egy fasza motort.
Tökönszúrom magam miatta.
Van szerelős könyvem hozzá, de nem tér ki az olajpumpa ellenőrzésére.
Állitolag a nejednek van egy Honda Varadero-ja. A haverom most akar venni egy 2004-es 1000-est 42.000 km van benne. Megköszönném ha mondanál róla valamit, hogy érdemes-e megvenni, vagy hagyja a ..icsába az egészet, van-e olyan dolog amire figyelni kell? stb...stb. Érdemes-e egyáltalán pénzt költeni rá a megvételre? Köszönöm
telefonszáma?
http://youtu.be/xn21IT1zVz0
tanga megvan még a fejidomon? de ha a bogáncsok nincsenek rajta akkor már annyira nem is érdekes ......
... a szénát kell össze rakni ...
motorszerelés motorszerelés motorszerelés!
Semmi sem volt rendellenes, itt sem ahogy máshol sem.
Fotókkal szoktam rögzíteni a szétszedés előtt az olyan részleteket
amik nem biztosak. Minden a helyén minden egyben.
Új kuplung lamellákat, fémtárcsákat, rugókat kap + kipróbálom másik olajjal. Na meg visszakapja a gyári felújított hengerfejet.
(Nagyon szép munkát csinált a hengerfej doki )
mennyit ér 1 haveromé a motor ő sem akar engem lehúzni de én sem szeretném áttvágni tavaly nyáron lett új hajtókar szelepek és dúgó cserélve azóta nem is ment a motor
Olcsó volt , igaz zörgött de gondoltam helyre lehet...
Hát lassan ott tartok ,hogy vehettem volna egy fasza motort.
Tökönszúrom magam miatta.
Van szerelős könyvem hozzá, de nem tér ki az olajpumpa ellenőrzésére.