ilyen telót nem szedtem még szét, csak egyszerűbbeket mint pl az xt telót
szerintem nehéz lesz kiszedni úgy hogy inden a helyén és a kitakarítás se lesz teljes amikor egy fz telót szimeringeztünk ott is szét kellett szedni fullra, ahhoz is kellett egy célszerszám hogy szétjöjjön
Nem nagyon vagyok benne.
1-2 perc alatt össze lehet rakni.
Simmeringet akarok cserélni meg kipucolni a telót.
Simmering nem jön ki úgy hogy a csúszószárat nem szedem ki?
ha már ennyire benne vagy akkor nézz utána rendesen mert eddig 2 telót küldtem szervizbe és mindekettőbe olyan banális hibák voltak amit rajzról jó eséllyel észre sem vettem volna
szóval rátoltam volna a pénzt a semmiért
szerviz után meg királyságos lett minden
én úgy vagyok hogy megér 5-6 ezer pluszt egy ilyen művelet és legalább tudom hogy minden rendben van
mert ha nincs különösebb gáz akkor 15-20 között van egy első teló generál
az a tapasztalatom hogy ha ilyen húzó-nyomófokozat állítású akkor szakemberre kell bízni
ha nem ilyen akkor meg úgy is párban van a szimering
amúgy én számolgattam hogy megveszed az olajat a szimeringet a porvédőt nem jössz ki sokkal olcsóbban, és mivel nem értesz hozzá jó eséllyel el fogod szúrni az összerakást, vagy nem látod hogy mi a hiba és összepakolás után se fog jól működni
ami nem állítható az egyszerű, szedtem szét párat nem bonyolult csak jól takarítsd ki
Elsőtelót újítanám fel.
Valakinek van valami tapasztalata?
Tömítő gyűrűm könnyezik cseréltetni akartam,
de a műveletért majdnem csak a motorom értékével
megegyező összegű ajánlattal rukkoltak elő.
Érdemes párba megcsinálni vagy csak a könnyezővel foglalkozzak?
motor 70%a nem jól kivehető
rolandsimon89@gmail.com
ide várok több képet és infót, és lehet már holnap nem lesz a tulajdonod
ja, és ha nem patika, akkor felejtős a dolog
Sziasztok, valaki megtudná mondani h DRZ-re hol tudok venni első lápa burkolatot ami egyben van az első sárvédővel? Nem a gyárira gondolok, hanem arra az egyedire, sehol nem találok neten. Ilyenre gondolok.
sziasztok drz re ajánlom ezt a dobot. nekem e modellen volt csendes de 4-5 ezres fordulaton már megjön a hangja.2010 ktm 450 gyári dob 20 ezret kérek érte 20 3779746.itt érdeklődjön akit érdekel.
Nem akarom szétbarmolni.
szerintem nehéz lesz kiszedni úgy hogy inden a helyén és a kitakarítás se lesz teljes amikor egy fz telót szimeringeztünk ott is szét kellett szedni fullra, ahhoz is kellett egy célszerszám hogy szétjöjjön
1-2 perc alatt össze lehet rakni.
Simmeringet akarok cserélni meg kipucolni a telót.
Simmering nem jön ki úgy hogy a csúszószárat nem szedem ki?
szóval rátoltam volna a pénzt a semmiért
szerviz után meg királyságos lett minden
én úgy vagyok hogy megér 5-6 ezer pluszt egy ilyen művelet és legalább tudom hogy minden rendben van
mert ha nincs különösebb gáz akkor 15-20 között van egy első teló generál
Műhelyt fogok bérelni szerintem.
Más megoldás most nincs sajna :/
ha nem ilyen akkor meg úgy is párban van a szimering
amúgy én számolgattam hogy megveszed az olajat a szimeringet a porvédőt nem jössz ki sokkal olcsóbban, és mivel nem értesz hozzá jó eséllyel el fogod szúrni az összerakást, vagy nem látod hogy mi a hiba és összepakolás után se fog jól működni
ami nem állítható az egyszerű, szedtem szét párat nem bonyolult csak jól takarítsd ki
Valakinek van valami tapasztalata?
Tömítő gyűrűm könnyezik cseréltetni akartam,
de a műveletért majdnem csak a motorom értékével
megegyező összegű ajánlattal rukkoltak elő.
Érdemes párba megcsinálni vagy csak a könnyezővel foglalkozzak?
42 e ft
70 e ft
rolandsimon89@gmail.com
ide várok több képet és infót, és lehet már holnap nem lesz a tulajdonod
ja, és ha nem patika, akkor felejtős a dolog
Nekem lenne egy ugyanilyen dr 125-öm
Mennyit adnál érte?
Keresek, DRZ E hátsó gyári sárvédőt. (2006)
Valakinek?
Nem érdekel valakit eladó Drz 400 E típusú motor ?
2004-es évjáratú, elöl-hátul új gumi, új levegőszűrő, olajszűrő, hátsó fékbetét.