Henger 30
Dugó 50
Főtengely 51
Veztengely 70
Karbi 40
Lánc 14
Szelepek, rugók, szimering 30
Meg egy kis lecsókolbász nekem.
Mint írtam, a fej egyéb elhasználódás miatt javítva, a tuningba nem számít bele. Persze nem árt.
Tartósságán picit lehet csökkent, de nem számottevő. Inkább azt mondom, hogy 1000-enként olajcsere, mert a hajtókar öngyilkos lesz az oljpiszoktól.
Hát ha azt mondom, hogy nem sokkal drágább, mint csak az athena szett, elárul valamit. Ebbe tartozik henger(bontott kitűnő), dugó, (új)tengely (bontott kitűnő)hajtókar(új) Karbi (használt). Hengerfej rendbetéve, sajnos azt amúgy is igényelte volna, szelepcsere, szimering, rugó. De a gyári is jó lett volna, ha nincs széttoszva. Vezérműlàncot előttem cserélték kb 300km- el
sziasztok! Drz sm hátsófékét visszafele alakítanám kistárcsásra. Ehhez keresem a konzolt, amire a fékmunkahenger van csavarozva, és távtartóként is funkcionál a tengelynél. Aki ilyet bontott, vagy épp nagyfékesre alakított, és ez kimaradt, kérem jelezze. Sm ként amúgy mik a gyári, az ideális, a maximum gumiméretek? Most 150 hátul, de bazi bufli magas per 70 ha jól emléxem.
Akkor vettem már észre a turpisságot, amikor meg volt krimpelve, szóval ez már így marad. Esetleg ha szükségem lesz még rá, akkor kipróbálom amit javasolsz. Köszi a tippet.
azt a gumi biszbaszkákat ne tűzd bele a saruba hanem miután a helyére dugtad a sarut told utána bele a helyére egy tompább kis csavarhúzóval
jópárezer ilyet csináltam sokkal egyszerűbb mint ha bele van tűzve
beletűzve csak úgy jó ha optimális a vezeték vastagság akkor bekattan a helyére könnyen gumidugóstól
nagyon jól nyúlnak ezek a szilikon dugócskák nem kell félni tőlük hogy elszakad
Megjöttek Japánból a Furukawa pinek, nekem a szabályzónál kellett kicserélnem őket, de úgy láttam van más helyen is ilyen csatlakozó.
Többet rendeltem, ha valakit érdekel, akkor van belőle eladó!
Sajnos a gumitömítés vékonyabb kábelhez való, vagy a gyárit kell megtartani, vagy ezen alakítani, vagy beletuszkolni a helyére...
A régi Sarut reszelővel kell megbontani, 2-3mm-t levágni a vezetékből, újra blankolni és megkrimpleni. Sajnos nekem csúszósaruhoz van csak fogóm, nem tökéletes, mert a gumi tömítést picit megsérti, de a rezet tökéletesen megfogja.
Az aksi miatt biztos nem...az nem lehet hogy az miatt ne pörögjön ki...
-cseréld le a benzint(karbi takarítás)
-cserélj gyertyát
-állítasd be a szelep hézagot
-nézd meg a légszűrőt,nem e egér koma beköltözött :)
Üdv Mindenkinek! Segítség kellene mostanában elég sokat állt a DRaZsém és párnapja inditom belfele alapjárat okés szivatóra szépen kiforgott... aztán amikor ráhúztam a gázt nem emelkedett a fordulat.. épp ellenkezőleg lecsökkent és csak durrogott a motor :( aztán amikor megint beinditottam már rendesen kiforgott csak semmi ereje nem volt a 40 paciból jó ha volt 30... nos a kérdésem az hogy ilyenkor lehet-e az hogy az alacsony aku feszültség miatt nincs megfelelő áramellátása a CDI-nek? és ezért gyengélkedik vagy a gyertyám kuka? (ja és annyira levolt merülve az aksi hogy még a kijelzőm se világított... valamint maikor bekapcsolatam az indexet elkezdett dadogni és rángatott :\ ) Köszi előre is a válaszokat! :)
Üdv. Olyat segítséget szeretnék kérni , drz 400 e hez 2005 ös keresek hatsó felnit 18 19 es érdekel. Hol érdemes körülnéznem vagy érdeklődnöm mert itt sportmotoron nem.nagyon találni.
Előre is köszönöm.
így egy jól működő gépnél nincs értelme, de egy felújítandót érdemes