Ugyan ilyen olajjal felújítás előtt elment majdnem 10k kilométert és aranyszínű olaj jött ki. Valami beadta a kulcsot az utolsó 200kilométeren
kezdett el rendesen barnulni égni majd elvasasodni.
Olajpumpa ? Kuplungcsúszás? esetleg valami más tipp?
Ha már szét van szedve akkor szétszedem elemeire és
újra össze rakom precízen ahogy azt illik.
Próbálok majd képeket de ez nem mindig megy az olajos kezek miatt.
aksi cserét tervezem és bízom a fesz.szabályzó bajban az azért jobban meg olcsóbban beszerezhető. kiméregetem majd aztán kiderül. köszi a segítséget! mellesleg még olyan jelenség van hogy a nem gyári leömlő baszottul felizzik, próbáltam kevesebb anyagot neki de semmi változás
először is egy rendes akkuval indítsd akár bikázva kocsiakkuval
nézd meg mennyi áramot vesz fel
ha sokat akkor önindítóhiba ha keveset akkor az indítóreléddel van baj
a töltésgond is mérhető ha a 3 egyformán nem lesz 30-50+ volt(pontosan nem tudom mennyinek kell lenni) akkor jó eséllyel a tekercsed a szar ha van akkor fesszab csere
hali. segítségre lenne szükségem. adott esetben van egy 1998-as dr350, önindítő alig teker akku fesz. indításkor ~12.4V-ról leesik ~5V-ra és töltés sincs sőt gázadásra 0.1-0.2 V-ot csökken. mivel kezdjem? amit eddig tettem hogy az önindítót szétszedtem kopott keféket kicseréltem de semmi változás, próbáltam bikázni és ugyan az. ha nincs terhelés( gyertya nincs benne) akkor tekeri.
tegyél bele 50es olajat
haver drz-s gépében simán bír sok ezret az 5100, szóval olajjal nemigen lehet gond, ha nem hamis
azt rendes boltban vettük, nem "akciós" nevesincs árusoktól
mondom: 1 ujjal kinyomom
minden évben kiszedem, megtakarítom, 1000es vízpapírral kifényesítem(kb 2 tekerés csak a ráégett zsírt hozza le) zsírzás összerakás.
ha nincs kedvem hozzá akkor kitart egy napig, ha elkap a lelkesedés akkor 3-4 óra meló
anyag költség 100ft, mert vízpapír nincs a cégnél
bár a ténérét csak 2 évente mosogatom azon van zsírzógomb mindenhol
Azt az egyet nem tudtam ellenőrizni. .
Látszólag nincs kikopva az se.
Szét bontom jobban úgy is volt tulajok szartak rá.
Blokkfélnél a gyönyörű pasztagányolmány is szivárog.
Van egy olyan problémám a teljesen felújított DR el hogy 800 km futott olaj mágnesezhetô annyira tele van fémporral. Az üllepítõben is annyi volt ,mint Balatonban az iszap. Teljesen szétdzedtem ,de nem találtam meg a választ. Mi okoz ilyen hamar ilyent? Az olaj is el van égve. Olyan mint egy több tízezret futott olaj.
Én présgéppel (satu) kinyomtam belőle. Kerestem olyan krovafejet ami pont passzolt bele. Majd azzal vissza is.
Szegedi enduró bolt hozta a legjobb áron.
Hali!
A képeken meglátod, hogy "hogyislehetcserélnigörgőket".
kormánycsapágyat tudsz venni óccóbban csapágyboltban....de viszont a porvédőre vigyázz, mert azt ott nem kapsz. :-) http://www.sportmotor.hu/motor...
Remélem tudtam segíteni.
Üdv!
a menetesszár/kalapács kombó bejött
viszont lenne még 1-2 kérdés… szóval a himbából, meg a villából hogy is meg merre is lehet kiütni a tűgörgőket? na meg mi is az a megoldás, amivel kultúráltan belehet rakni az újakat? valamint lengőkarfelújítókészletet hol és mennyiért szabad megvenni?
asszem ennyi
ja meg ami ehhez nem annyira kapcsolódik. kormánycsapágyból is megkell venni a drágafajtát vagy annak van valami alternatív (csapágyboltban kapható) mérete? … asszem drága lesz ez a rendberakás
kezdett el rendesen barnulni égni majd elvasasodni.
Olajpumpa ? Kuplungcsúszás? esetleg valami más tipp?
Ha már szét van szedve akkor szétszedem elemeire és
újra össze rakom precízen ahogy azt illik.
Próbálok majd képeket de ez nem mindig megy az olajos kezek miatt.