Sziasztok!
Sikeresen lerugtam a berugot a dr-rol. Szeretnek gyartatni hozza acelbol. Nincs veletlenul valakinek muszaki rajza az also reszrol? Arrol ami a berugotengelyre megy.
Hello!
Egy tipp a hátsó lengővilla eltávolításához: http://www.thumpertalk.com/top...
Nekem működött, viszont fontos, hogy ne (csak) a menetes szárral próbáld meg széthúzni, mert mint írtad is a menet valszeg nem fogja bírni.
A fenti szerszám arra jó, hogy folyamatosan feszítse a tengelyt(legalább is nálam ez volt a helyzet). Szóval a menetes szárral elkezded feszíteni, addig míg éppen meg nem szakad a menet, érzésre:), aztán a másik oldalról határozottam megütöd egyszer-kétszer kalapáccsal. Utána újra tudsz húzni egy kicsit a menetes száron lévő anyán(lehet, hogy csak fél vagy egy fordulatot). Ezt a két műveletet lehet párszor ismételgetni és szép lassan ki fog jönni.
Ha nagyon be van állva, akkor sztem arra ne számíts, hogy egyszer csak megindul, aztán onnantól akár kézzel is kihúzod, nekem hiába "indult meg", utána is kellett ez a kihúzó.
Pár hete szedtem szét én is. Ha lent van a villa, akkor a szokásos csapágyakon, stb kívül érdemes megnézni a villa alját, illetve a láncvezetőt. Ahogy olvastam gyakori, hogy a lánc beleér a villába(ennek biztos több oka lehet). Nekem is el van kopva a láncvezető alja és kicsit már megkapta a villát is. Most pont emiatt nem tudom összerakni, mert még nem sikerült láncvezetőt vennem. A gyári több, mint 14 eFT, igazából nem is értem miért ilyen drága.
csak ugye ha kiperemezed akkor sem fogod átdugni ha megindul
szóval anyával verd mert amikor megindul letekered és ki tudod ütögetni
de ha kiszedted volna azt a tengelyt 2 évente akkor most nem lenne gondod, én egy ujjal kitolom bármelyik motoromból
Szeva.Valahogy boztosan át lehet rakni a kerekeket, mert már láttam hogy cserélgették SM-ről S-re meg fordítva, meg E-re az SM kerékszettet.Az is lehet hogy full kompatbilis, de ez csak tipp.
Tipushiba nem sok van, ami fontos, hibátlan akku nélkül tilos menni vele,
mert leég a generátor, (mint nekem), vagy még a fesszabályzót is kiütheti. Egyes korábbi évjáratnál hallottam hogy a lendkeréken a szabadonfutó csavarjai fellazultak, és szétdarálták a tekercseket, ezt később megelőzték a csavarok ragasztásával.Az enyém 2004-es, mikor a generátort javították megnéztem a csavarokat, az már ragasztott volt, és semmit sem tudtam húzni rajtuk.
Üdv.
Üdv! Tudnátok tippet adni, hogy hogyan szedjem szét a hátsó villa tengelyét, ha úgy bevan állva mint az állat? Próbáltam úgy hogy 8as menetesszár átdug, végén alátét meg csavar... De inkább szétszakad a menetes szár minthogy meginduljon
Sziasztok !
Motor vásárlás előtt állok és erősen gondolkozok a drz-n abból is az Sm-en. Érdeklődnék tapasztalatok , típus hibáiról ilyesmiről. Terepen is lenne használva és enduró kereket belelehet építeni az sm-be esetleg.
Én 1000 km vetem egy 2004-es év végit még 2007 be
tavaly adtam el 5-6 ezer km ment a motor
igaz az is utolsó évekbe szegény teljesen C vágyon volt
mert vagy a másik motorom hajtottam vagy horgásztam vagy csak húzógátam ..............
második motornak még elmegy ez az adat
nekem a kicsibe nem megy bele évi 1000tél több igaz alig használom
de
az biztos hogy amiket árulnak azoknak a jelentős többségében több van
ugyanaz mint a 20+éves túraendúrókban a 40ezer körüli méter
pl az xr4 sem volt sokat használva de abba is belement évi 3 ezer amikor még nem volt másik a háznál
és azért az átlagtól jóval kevesebbet használom, akinek eladtam az beletolt 8 ezret 1 év alatt
Sikeresen lerugtam a berugot a dr-rol. Szeretnek gyartatni hozza acelbol. Nincs veletlenul valakinek muszaki rajza az also reszrol? Arrol ami a berugotengelyre megy.