Köszi, egyébként mennyi a hézag nálad a 160-as guminál?
Közben jobban megnéztem, lehet hogy mégis középen van a kerék, inkább a rugóstag nincs teljesen a váz felső vonalához képest középen, hanem pár milimétert jobbra van. De mindezt csak szemmel vizsgáltam.
Mindegy, nincs pánik, szerintem nem fog beleérni a gumiba a lánc.
Helló.
Unatkozóknak: Valaki, akinek gyári SM-je van, tudna nekem egy lánc-gumi távolságot mérni mm-ben?
Nálam kb 5-6mm a gumi és a lánc legszélső pontjától ( azaz az összekötő csaptól, nittől, vagy minek hívják). X gyűrűs a lánc, a felni 4.25-ös, a gumi pedig 150/60-as Pilot Power. Csak hogy tudjam mire számítsak, bele-e fog érni vajon a lánc a gumiba menet közben.
Egyébként azt tudja valaki hogy gyárilag miért nem középen van az SM felnije? Az enyén 4-5 mm-re a balra van eltolva, a lánc felé, és nem értem ez miért jó. (ok, valószínűleg nem számít, max csak annyit hogy így mégközelebb van a gumi széle a lánchoz, holott a másik oldalon bőven van hely.)
A középen-t én a hátsó rugóstag függőleges tengelyéhez mérve értem, gondolom a rugóstag csak középen van már.
Üdv. Egy kis segítséget kérnék. Ugyan nem hiszem, hogy sok mindenkinek van itt régi, DR 600-asa, de hátha mégis, vagy tapasztalat.
Egy olyan hibajelenségem van, már jó ideje, hogy kis fordulaton, hirtelen gázadásnál csak püfög-paffog a moci, hidegen főleg. Ok, hogy meg kell melegednie, de ez már volt nyáron is... Ha egy kicsit magasabb fordulaton van , mint alapjárat, akkor ahogy ráncigálom, úgy veszi a fordulatot, mint a bolond.
Illetve, néha felpörög, hiába engedem vissza a gázt, s egy-két erősebb gázadásra vissza áll az alapjárat.
A szelepeket megnéztem, gázbowden ok. gyertya ok, karbi ok.
Esetleg, valakinek valami ötlet? Régebben volt, hogy az egyis gyertyapipa elromlott, s hirtelen gázadásra megfulladt a moci, de, ha lassan, érzéssel húztam, akkor kiforgott rendesen. De néztem, s mindkét gyergyánál van szikra....
Sziasztok
Hidegindításnál a DRZ 400 E visszaégett a levegőszűrő felé, és persze a szűrő és a műanyag keret összeolvadt. Hol tudnék venni? Nem találtam sehol a műanyagot
Én Thor-t vettem és meg vagyok vele elégedve. Gyárilag van hozzá egy tükrös füstszínű és egy víztiszta lencse, három rétegű a szivacsozása, tépőfólia előkészítés van, pántja gumírozott, polírozó tok tartozék, kényelmes a használata. Nekem kicsit fényérzékeny a szemem és a füstös lencse nagyon jó még szikrázó napsütésben is. Érdemes tenni rá tépőfóliát (~2200 Ft/10db), mert a lencse karcosodása esetén ~2200Ft víztiszta, ~4800Ft a füstös. A tépőfóliát szokni kell, mert nekem kicsit csillog és töri a fényt, de negyed óra használat után már észre sem veszem. Első alkalommal szívtam a lencse elmosás után a visszarakásával, de most már gyorsan megy. Első kézbevételkor kicsit szűknek tűnik az arcra felfekvő szivacs rész, de felvéve jól lehet benne látni. A lencse állítólag páramentes, de nekem már sikerült bepárásítani, igaz akkor egy iszapos részből rángattam a motort vagy fél órán keresztül és nem kicsit melegedtem ki. http://www.blackmoto.hu/index....
Kicsit kevesebbért akartam venni, de az egyik ismerősöm is ajánlotta és nagyon bejött nekem a próba alkalmával.
Az nem kiegyenlítő tartály, hanem tágulási tartály, és elméletileg nem is kéne benne lennie hűtőfolyadéknak, legalább is csak minimálisnak. Nézz rá az olajra, nem-e habosodik, nekem már keveredett össze a DRZ-mben az olaj és a víz a vízpumpánál. Ha ott nincs gond, akkor szerintem nem igazán lehet gondja a gépednek. És természetesen szavaimat ne vedd szentírásnak, én csak egy fórumozó vagyok, és még csak nem is motorszerelő. Majd mások is mondanak véleményt. :D
Sziasztok! Egy kérdést szeretnék feltenni, illetve tanácsot kérni. Egy drz 400 e típusú motorom van. Kb 1 hónapja lett a vízpumpában kicserélve a vízpumpatengely, a tömszelence, illetve a szimering, mert folyatta a fagyállót, ott a gond megszűnt, nem ereszt. Azonban észrevettem, hogy nagyon lassan de a kiegyenlítő tartályból ezután is fogy a fagyálló, csak minimális mértékben, tehát még nem kellett utána se önteni, de idegesít a dolog. Néztem a csöveket, az illeszkedéseket de sehol nem vettem észre hogy csöppentené. Arra is gondoltam hogy mivel megjött a hideg idő, annak hatására szűkült össze a folyadék, és azért tűnik kevesebbnek. Szívesen meghallgatok bármilyen véleményt, hogy mi lehet a probléma! Előre is köszönöm!
Azt a dobot hangtompítónak is mondják,a perforált csövön keresztül jutó nyomáshullámokat nyeli el a szigetelő anyag,ami a furulya és a palást között van...ha azt kiszeded akkor kinyomja az összes kipufogógyapotot és kibebaszott hangos repedtfazék hangja lesz!
Köszi a gyors választ,akkor javaslatodra próbáljam szalonból,rendelésre X idő múlva biztos megjön bármi,de gondoltam hátha lesz itt valakinek elfekvőben.(azért bízom benne)
Közben jobban megnéztem, lehet hogy mégis középen van a kerék, inkább a rugóstag nincs teljesen a váz felső vonalához képest középen, hanem pár milimétert jobbra van. De mindezt csak szemmel vizsgáltam.
Mindegy, nincs pánik, szerintem nem fog beleérni a gumiba a lánc.
Unatkozóknak: Valaki, akinek gyári SM-je van, tudna nekem egy lánc-gumi távolságot mérni mm-ben?
Nálam kb 5-6mm a gumi és a lánc legszélső pontjától ( azaz az összekötő csaptól, nittől, vagy minek hívják). X gyűrűs a lánc, a felni 4.25-ös, a gumi pedig 150/60-as Pilot Power. Csak hogy tudjam mire számítsak, bele-e fog érni vajon a lánc a gumiba menet közben.
Egyébként azt tudja valaki hogy gyárilag miért nem középen van az SM felnije? Az enyén 4-5 mm-re a balra van eltolva, a lánc felé, és nem értem ez miért jó. (ok, valószínűleg nem számít, max csak annyit hogy így mégközelebb van a gumi széle a lánchoz, holott a másik oldalon bőven van hely.)
A középen-t én a hátsó rugóstag függőleges tengelyéhez mérve értem, gondolom a rugóstag csak középen van már.
Egy olyan hibajelenségem van, már jó ideje, hogy kis fordulaton, hirtelen gázadásnál csak püfög-paffog a moci, hidegen főleg. Ok, hogy meg kell melegednie, de ez már volt nyáron is... Ha egy kicsit magasabb fordulaton van , mint alapjárat, akkor ahogy ráncigálom, úgy veszi a fordulatot, mint a bolond.
Illetve, néha felpörög, hiába engedem vissza a gázt, s egy-két erősebb gázadásra vissza áll az alapjárat.
A szelepeket megnéztem, gázbowden ok. gyertya ok, karbi ok.
Esetleg, valakinek valami ötlet? Régebben volt, hogy az egyis gyertyapipa elromlott, s hirtelen gázadásra megfulladt a moci, de, ha lassan, érzéssel húztam, akkor kiforgott rendesen. De néztem, s mindkét gyergyánál van szikra....
mobilcentrum@gmail.com
Nagy Dávidot keresd, DRZ alkatrész ügyben. Biztos lesz neki.
A 6500Ft-os is tökéletes, de van sok féle.
Hidegindításnál a DRZ 400 E visszaégett a levegőszűrő felé, és persze a szűrő és a műanyag keret összeolvadt. Hol tudnék venni? Nem találtam sehol a műanyagot
Nekem ez vált be, de mindenki mást fog ajánlani.
http://www.blackmoto.hu/index....
Kicsit kevesebbért akartam venni, de az egyik ismerősöm is ajánlotta és nagyon bejött nekem a próba alkalmával.
érdemes a síszemüvegeket is megnézni egyik ismerős azt hord
ja és vidd a bukót is próbálni
Albert Peti féle kipufogót keresek DRZ400E típusra.
Tud valaki segíteni ebben ?