Igazad van. Mikor én megvettem az enyém a motorjához nem kellet hozzá nyúlni, 300-e gyorsan rá lett költve mire a nevemre került. Sajnos a pénzünk nagyon keveset ér.Megkeresni pedig nehéz.
azért azt nyilván te is tudod, hogy egy teljes generál is simán 200.... olyat is hallottunk, hogy valaki cserélt karbit is ... ne adj isten a hengerfejben is akad ez-az... itt pont 40-el lett volna kevesebb, ha nem tuningol, mert annyi a karbi, ja, meg nem 70 lett volna a tengely, hanem 50. Pontosan 60-al költött többet, mintha gyári állapot lett volna visszaállítva... ha így nézed, akkor már nem is olyan drága a p20.... egyébként itthon szokás csak, hogy "valahogy felújíccsuk, hamán széttosztuk, osz addig legyen jó, míg elviszik...." mentalitás.. ha szépen kereken rendbeteszed az egyhengeresed, simán eljutsz erre a költségre.. akkor is ha 40 ló... Azt kitárgyaltuk, hogy semmi értelme a jó motort szétszedni.. de ha elogyott... miért ne?
Nem ezen akarok meggazdagodni, így 1 apa, 1 anya, 2 tömítés 250 forint. Összesen 14 darabbal tudok szolgálni, 4 marad tartaléknak magamnak.
Ha érdekel akkor küldj mailt: dualcefre[kukuc]googlelevél[pont]com
Ini számolj utána még egyszer a dolgoknak,hiba csúszott a számításodba,munkadíj nélkül is többe került.Viszont azt nem értem miért jó az ha egy rigából P20-ast csinálunk. Mikor motort veszünk miért nem erősebbet veszünk egyből?Hiszen költségbe ugyan ott vagyunk a végén.Biztos kapok rá sok magyarázatot.
Egyébként az ilyen tuningok soha nem térülnek meg... Ezt mindenki magának csinálja... Sok esetben még hátrány is eladáskor. Azonnal gányolásnak hiszik! Sok jó hírnevű magyar szerelő, és és maszek szimszonjavító te hnikus miatt.
Tiszta sor! Főleg, ha egy jobb motor olcsóbb is;) mert a drazsé a neve miatt drága, de szinte az összes versenygép olcsóbb, a KTM-et kivéve. Használtan persze... Talán a tartóssága miatt szeretik....bár ha bántod az is fogy!
Tulajdonképpen itt is ki lett várva, hogy eljöjjön a felújítás ideje. De az athena szett is majd 2 kiló, tehát ár érték arányban ez jobb lett, és 450-es. Mindent megkapott ami kell a köbcentihez. De én sem csinálnám csak úgy.. Viszont ha a hengerszettet, tengelyt karbit eladod, akkor 100-120 visszajön... Ez ilyen játékos. Viszont semmi nem olcsó...
- Sebességmérő (0-360 km/h - 0-223mp/h)- Fordulatszámmérő (Grafikus) (0-15000 rpm között)- Megtett távolság (Napi / Összes)- Megtett távolság lépcső: 0,1km- Kijelző válaszidő:
- Fordulatszámmérő (Grafikus) (0-15000 rpm között)
- Megtett távolság (Napi / Összes)
- Megtett távolság lépcső: 0,1km
- Kijelző válaszidő:
leghamarabb hétfőn találkozok avval akinek kellene
postázás esetén 20 + posta
többi telefon
egyik ismerős keres valami hasonlót az ltz-re
Ha érdekel akkor küldj mailt: dualcefre[kukuc]googlelevél[pont]com
de nem éri meg mert a ráfordított különbözetből lehetne egy jobb motorra cserélni a drz-t