Sziasztok!
Akinek DRZ 400 E supermotoja van és válaszolna pár kérdésemre kérem írjon egy mailt a detendroll@gmail.com - ra.
Nagy segítség lenne, éppen vásárlás előtt állok :)
Köszönöm!
Megbízható motor,bár nem hibátlan..a társaságomban vannak KTM-esek is,az jobban szervíz igényesebb,de azért nem is egy kategória,a drz az endúró motor..KTM verseny endúró,jobban ki van hegyezve,üzem órás cserékkel. a Gas-t nem ajánlom,szerelő szerint nem jó konstrukciók.
Ha lehet minél fiatalabbat vegyél.
Amire kell figyelni drzn ha elindítod ne füstöljön,főleg ne kéken,ne legyen hangos a blokk,a drz-k halk blokkuak.
A gyújtásnál lévő csavarok hajlamossak fellazulni,és ledarálni a tekercseket(be kell ragasztani)
A himba rendszert,és kormány csapágy állapotát ellenőrizni,a kormány csapágyat 2 évente szétt kell szedni,zyírozni,himba renszert zsírozni,ez mondjuk,terep használattól is függ...
@ egri
Azok azért már régiek,és én még nem is láttam,élőbe,úgy tudom 2000-be voltak és azóta sem.
Szevasztok. Felvetődött benenm,hogy veszek egy drz e-t. 2007-es modellt találtam ami legfiatalabb,igaz sok 2005-ös is van. Mennyire megbízhatóak ezek a motorok? Szerviz igényesség gondolom kisebb,mint egy ktm vagy gas gas?
Heló! Egy olyan kérdésem lenne, hogy az üzemórás 4t endurókban (drz400E, vagy yamaha wr) milyen időközönként kell olajat cserélni, ha csak hobbi szinten vannak használva? Ezek a motorok működnek aksi nélkül, vagy muszály beléjük, esetleg írnátok olyan 4t endurót, ami megy aksi nélkül?
Köszi, szép munkának tűnik, gondolom nem volt egyszerű megcsinálni. Egyébként hogy készítette, CNC géppel? Érdemes lenne az ilyesmikből többet is csinálni, szerintem előbb-utóbb mindenkinek szüksége lesz rá.
Üdv! ami a képen van azt munkatársam csinálta nekem... lehet tud még, de idén már nemhiszem... mindjárt leállás, meg sok a melója... ha érdekel keress meg e-mail-ben :)
nekem valami ilyesmi volt 2 réteg zsugorcsőbe olvasztva és a féknyeregre fbs-el felragasztva és 2 eres 230v-os dupla szigetelésű vezetékkel volt az órához vezetve a fékcsőhöz szigszalagozva ezt meg a féktárcsába, bár én biciklist vettem az olyan 5-600 ft volt csak
Sziasztok motoros kollégák.
Eljött az idő, és az elvárásoknak megfelelően nálam is szakszerűen felpúposodott a hátsó fékfolyadék tartály. Vagy egy évig nem volt a motoron, tiszta állapotban el volt téve, majd visszakerült a motorra, új fékfolyadék bele, fék légtelenít, majd pár napra rá látom hogy a belső oldala jobban, a külső kevésbé, de púpos. Kizártnak tartom hogy a kipufógó melegétől tette volna mindezt, be sem volt indítva. Túl nem volt töltve, használva sem volt.
Ami belement az egy Motorex Dot 4-es, bontatlan dobozból. (Itt tegyük hozzá hogy nem volt szép színe a löttynek, pár nap után le is cseréltem egy ugyanolyan bontatlan Motorexre, na ez már szép világossárgás volt, ennyit a bontatlan termékekről, valószínűleg éveket állt raktáron).
Van esetleg valakinek valami utólagos megoldása? Ilyesmire gondolok mint a képen, vagy esetleg eladó komplett CRF főfékhenger.
Akinek DRZ 400 E supermotoja van és válaszolna pár kérdésemre kérem írjon egy mailt a detendroll@gmail.com - ra.
Nagy segítség lenne, éppen vásárlás előtt állok :)
Köszönöm!
Ha lehet minél fiatalabbat vegyél.
Amire kell figyelni drzn ha elindítod ne füstöljön,főleg ne kéken,ne legyen hangos a blokk,a drz-k halk blokkuak.
A gyújtásnál lévő csavarok hajlamossak fellazulni,és ledarálni a tekercseket(be kell ragasztani)
A himba rendszert,és kormány csapágy állapotát ellenőrizni,a kormány csapágyat 2 évente szétt kell szedni,zyírozni,himba renszert zsírozni,ez mondjuk,terep használattól is függ...
@ egri
Azok azért már régiek,és én még nem is láttam,élőbe,úgy tudom 2000-be voltak és azóta sem.
Aksi nélkül nem megy,mert nincs berúgókar gyárilag,ill. némelyikbe lehet,mert az elsők 2000 -ben még azok voltak...
ezt meg a féktárcsába, bár én biciklist vettem az olyan 5-600 ft volt csak
zsocáék majd vágnak saválló lemezből
Ahhoz nem fűlik a fogam hogy vegyek egy ugyanilyen OEM műanyagot, 12-14 ezerért, látván hogy meddig bírja.
lábon?
tervezünk mi is menni, bár lehet papírkutyák leszünk és csak futóval merünk elindulni
Eljött az idő, és az elvárásoknak megfelelően nálam is szakszerűen felpúposodott a hátsó fékfolyadék tartály. Vagy egy évig nem volt a motoron, tiszta állapotban el volt téve, majd visszakerült a motorra, új fékfolyadék bele, fék légtelenít, majd pár napra rá látom hogy a belső oldala jobban, a külső kevésbé, de púpos. Kizártnak tartom hogy a kipufógó melegétől tette volna mindezt, be sem volt indítva. Túl nem volt töltve, használva sem volt.
Ami belement az egy Motorex Dot 4-es, bontatlan dobozból. (Itt tegyük hozzá hogy nem volt szép színe a löttynek, pár nap után le is cseréltem egy ugyanolyan bontatlan Motorexre, na ez már szép világossárgás volt, ennyit a bontatlan termékekről, valószínűleg éveket állt raktáron).
Van esetleg valakinek valami utólagos megoldása? Ilyesmire gondolok mint a képen, vagy esetleg eladó komplett CRF főfékhenger.
ha meg nem akkor lesz egy üzemóramérő meg egy biciklis km óra