Sziasztok.Téli karbantartást végzek a gépen és hiányzik pár apróság,hogy teljes legyen a gép.Lenne 1 kérdésem és 2 kérésem a jelen lévő hozzáértő fórumozókhoz.
A kérdés a következő lenne.A mellékelt képen látható lyuknak a henger közepén mi a szerepe? Válaszokat előre is köszönöm
És a 2 kérés akinek lenne esetleg otthon elfekvőben a mellékelt képen látható helyre illő imbusz fejű csavarja vagy tudna esetleg segíteni a beszerzésében az kérem ne tartsa magába,én ugyanis az enyémből elhagytam.(csak gyári érdekelne).Viszont nyáron volt egy láncszakadásom is ami a hátsó(alul lévő) láncvezetőt teljesen összegyűrte.A belső gumi részt azt azóta pótoltam, (3. kép)de szükségem volna a körülötte lévő alumínium keretre,tehát akinek lenne egy ilyen alkatrésze,annak a válaszát is várom.Segítségeteket előre is köszönöm.
Hali!
A generátor csavaros típushiba fent áll a 2007-es DRZ-Ennél is? Illetve gondolkoztam hogy rakok rá hűtő ventilátort, de nem felesleges rá? Elvégre van kiegyenlítő tartály ahova folyhat a víz ha úgy van.
Sziasztok,
érdeklődöm, hogy az E-s típus telója elöl állítható-e? Tesóm vett egy gyönyörű állapotú, 2005-ös példányt, viszont az első teló nagyon puha. Előző tulaja utcán használta ritkán, ezért úgyis van összeállítva a motor.
Köszi előre is!
Köszi a választ, akkor nem erőltetem, szétszedem . Úgyis ki kell takarítani, éveket állt a motor, bele "kövesedett" az üzemanyag, lehet ez miatt állt be ennyire a tekerőke.
Hali!
DRZ 400E-n az alapjárat állító csavart csak fogóval, azzal is nagyon erőlködve tudom csavarni, és mindig vissza is áll szinte "alaphelyzetbe". Kérdés, hogy másnak is ilyen, vagy az enyémmel van valami baj?
Szeva. Szerintem biztos gyengébb lessz, halkabb is ( a blokk), nyomaték pedig csökken. Nekem S tipus van full nyitott dobbal vettem.
Hamar lecseréltem, nem lehetett bírni, pedig még lamellákat is raktunk bele. Szereztem 1 hibátlan gyárit, azonnal észrevettem a különbséget.
Viszont, így 6000 felett feltűnően jobb lett! De, a te döntésed.Üdv
A kérdés a következő lenne.A mellékelt képen látható lyuknak a henger közepén mi a szerepe? Válaszokat előre is köszönöm
És a 2 kérés akinek lenne esetleg otthon elfekvőben a mellékelt képen látható helyre illő imbusz fejű csavarja vagy tudna esetleg segíteni a beszerzésében az kérem ne tartsa magába,én ugyanis az enyémből elhagytam.(csak gyári érdekelne).Viszont nyáron volt egy láncszakadásom is ami a hátsó(alul lévő) láncvezetőt teljesen összegyűrte.A belső gumi részt azt azóta pótoltam, (3. kép)de szükségem volna a körülötte lévő alumínium keretre,tehát akinek lenne egy ilyen alkatrésze,annak a válaszát is várom.Segítségeteket előre is köszönöm.