Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok.Téli karbantartást végzek a gépen és hiányzik pár apróság,hogy teljes legyen a gép.Lenne 1 kérdésem és 2 kérésem a jelen lévő hozzáértő fórumozókhoz.
A kérdés a következő lenne.A mellékelt képen látható lyuknak a henger közepén mi a szerepe? Válaszokat előre is köszönöm
És a 2 kérés akinek lenne esetleg otthon elfekvőben a mellékelt képen látható helyre illő imbusz fejű csavarja vagy tudna esetleg segíteni a beszerzésében az kérem ne tartsa magába,én ugyanis az enyémből elhagytam.(csak gyári érdekelne).Viszont nyáron volt egy láncszakadásom is ami a hátsó(alul lévő) láncvezetőt teljesen összegyűrte.A belső gumi részt azt azóta pótoltam, (3. kép)de szükségem volna a körülötte lévő alumínium keretre,tehát akinek lenne egy ilyen alkatrésze,annak a válaszát is várom.Segítségeteket előre is köszönöm.
Hali!
A generátor csavaros típushiba fent áll a 2007-es DRZ-Ennél is? Illetve gondolkoztam hogy rakok rá hűtő ventilátort, de nem felesleges rá? Elvégre van kiegyenlítő tartály ahova folyhat a víz ha úgy van.
Sziasztok,
érdeklődöm, hogy az E-s típus telója elöl állítható-e? Tesóm vett egy gyönyörű állapotú, 2005-ös példányt, viszont az első teló nagyon puha. Előző tulaja utcán használta ritkán, ezért úgyis van összeállítva a motor.
Köszi előre is!
Köszi a választ, akkor nem erőltetem, szétszedem . Úgyis ki kell takarítani, éveket állt a motor, bele "kövesedett" az üzemanyag, lehet ez miatt állt be ennyire a tekerőke.
hály srácok. valaki szedett már szét drz400E nek kipuffantóját ? van benne ez a perforált cső szerűség, azt ha kiveszem már nagyon szar hangja lesz ?
Szia dobtam egy üzenetet nézz rá a gmailod-ra
Ha fogóval erőlteted el is szakíthatod
Szed le,takarítsd el a menetet járasd meg,utána jó lesz
Hali!
DRZ 400E-n az alapjárat állító csavart csak fogóval, azzal is nagyon erőlködve tudom csavarni, és mindig vissza is áll szinte "alaphelyzetbe". Kérdés, hogy másnak is ilyen, vagy az enyémmel van valami baj?
Szeva. Szerintem biztos gyengébb lessz, halkabb is ( a blokk), nyomaték pedig csökken. Nekem S tipus van full nyitott dobbal vettem.
Hamar lecseréltem, nem lehetett bírni, pedig még lamellákat is raktunk bele. Szereztem 1 hibátlan gyárit, azonnal észrevettem a különbséget.
Viszont, így 6000 felett feltűnően jobb lett! De, a te döntésed.Üdv
DRZ-t vennék! Lényeg hogy küllős SM kereke legyen! 2004-től, 650e-700e HUF körül. Két ünnep között akár nyélbe üthető :)
DRZ E-re valaki rakott már S-nek vagy SM-nek a gyári dobját hogy halkabb legyen?
Teljesítményben ront rajta?
Tudom hogy nem mindegy hogy miből, de normális anyagból is lehet kapni a bolti ár feléért.
csak nem mindegy miből
ilyen maszek alumíniumot felejtsd el
rozsdamentestől meg irtóznak a "maszekok"
Én is ott akartam, de annyiért maszek kettőt csinál
én a parillában vettem kurva drágán
Keresek 22mm-ről 28mm-re kormány átalakítót, lehetőleg olyat ami kb 2cm-t emel is. Ha valakinek van, vagy ismer olyat aki csinál, írjon.
na talán ez...
uhh egy képet akartam nektek a motorrol, de ez lett belöle. Mindegy, szeretettel ez is... Nokia windows szarság.
köszönöm! Próbálom.
Összetévesztesz valakivel :)
ÚÚ bocsánat ez Koccy-nak szolt

Ha minden igaz nála lenne hely a futón,egy motornak,meg egy személynek a 27.-ei Dabasi évadzáró endurózásra..annyit tudok hogy Majsai az illető
? Miről van szó?
Küldd el nekem privátba a facebook adatlapod linkjét és meghívlak.
Meg kell hívatni magad... Albók Ákos a csoport vezetője,jelöld be,hívasd meg magad vele...vagy Sándor Dániel (Erdőtelek)