Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kellene rajz aztán lézerrel ki lehetne vágatni mondjuk 12es lemezből
aki tud caddal rajzolni szerintem meg tudná csinálni, mert csak az a lényeg hogy a fogak illeszkedjenek egymáshoz
18 és 21-s kerékmérethez kellene.
le tudod gyártani?
Ezt nem tudom legyártani.
A fogaslécet+fogaskereket kéne legyártatni,
ha találsz aki ilyet csinál engem is érdekelne
mondjuk ha lenne rajz a lézervágást esetleg meg tudnám oldani
Ezt kellene legyártani.
Üdv!

Akit érdekel új alu eloxált láncfeszítő: 3000Ft/pár áron( kb a harmada mint ebayen) az írjon. Illetve akinek van egyedi igénye alu alkatrész gyártásra nagyobb darabszámba akkor jelezze felém.
fel lehet szerelni
hétfőn meg is próbálják
már nincs meg
Szerusz.
Érdekel a kék színű kézvédő, ha fel lehet szerelni a DRZ-S-re,
és ha nincs komolyabb hibája( apró karcok nem annyira fontosak).
Szóval, mennyit gondolsz érte?
Vázvédő 6 e ft pár
haspáncél 10 e ft
hűtővédő E 15 e ft
Finster kipu 35 e ft
S maszek kipu 25 e ft
Yoshimura kipu 30-45 e ft
műszeregység 25- 45 e ft
kormány 3-5-15 e ft
22.2-28-6 átalakító 5 e ft
tükör 5 e ft
enduro szett 60 e ft
lábtartó 4db és 8 e ft pár
rmz rajtszámtábla és sárvédő 12 e ft
irányjelző 3 e ft
ventilátor 10 e ft
kipufogó hővédő lemez 3 e ft
hátsó gumik új és használt 7-13e ft
kézvédők 3-8 e ft
gázkar és bovden 10 e ft
Én is bár néhányszor már remegett a léc
Nyugodtan ki lehet jelenteni hogy ha idősebb papírokkal rendelkező endurot veszel akkor arra a vételárat még egyszer rá kell költened hogy rendbe legyen persze lehet fiatalabbat venni amivel TALÁN szerencséd lesz.
Persze mindenkinek tisztában kell lennie először is azzal hogy mit szeretne én egy általam, és egy megbízható szerelő által össze SZERELT öreg endurot szeretnék amiben MINDEN OLYAN ALKATRÉSZ KI VAN CSERÉLVE amit ki kellett és két év után idén végre ki is tudjam próbálni
Remélem majd szalad veled a világból kifele
Nem pedig te a motor miatt
Az enyém is papiros volt és nemrég kelt el. De az nem donornak való volt. Mivel már egy másik motor ára rá volt költve. :)
Ehhez két nyíregyházi és egy tiszaújvárosi út kellett hogy rájöjjek és egy életre megtanuljam
viszont az egyik barátomnak van egy R-es papíros DT-je és éppen donort keresünk hozzá lehet hogy vevő lenne a tiédre. Kicsi a világ
Nem ismered az alapvető szabályt!
Borsodból sose semmit!
Ha valami olcsón van és jó állapotú, az lopott lehet csak!
ezt ne akard tudni én sem mertem össze számolni
És milyen árban fog kb megállni a motorod? :)
de akkor ne papír nélküle költsél szerintem
Én megfogattam valamit magamnak amikor egy autóért Tiszaújvárosig mentem potyára mégpedig azt hogy csak a Dunán innen fogok akármit is venni főleg Győr környékéről hogy miért arra próbálja meg mindenki saját maga megtalálni a választ
A piros volt az első DR amit vettem rendszámos a kéket donornak vettem mert tudtam hogy a piros blokkja egy hulladék persze a kéké is az volt most meg Taschi szenved vele hogy egy olyan blokk legyen a végeredmény ami méltó lesz a DR névre remélem a két vázból pedig én csináltam egy elfogathatót
mondjuk ez is igaz. de ha mondjuk csak a blokkra költesz 150 000-et akkor legalább tudod, hogy fel van újítva.
200ért akkor megéri egy rendszámos ha rá kell költeni 150ezret
bár az enyémnek nem volt különösebb hibája mégis rácsúszott vagy 100pénz és a blokk nem is lett bontva
Ezért az árért nem lenne rossz. Még ha mondjuk hozzá is kellene nyúlni
nekem nagyon jó állapotú a gép csak az olajszűrőnél könnyezik egy minimálisat, de ha felújítom a meneteket utána már ott se