nekem is 5 colosom van... 160as gumi van rajt,néha kicsit de télleg kicsit belevert a villa jobb felére......
gumin múlik sztem is....
pl most crossguma van rajta,120 as,de tiszta vékony,előtte 110es gyári volt fentéssokkal vastagabb volt....
szal gumifajtától is függ
de ettől függetlenül é maradok a 160as sm guminál
ja elöl meg 120as van
Csatlakozom a drz-s táborhoz,kis segitség kellene a motoromban jelenleg szupermoto kerékszett van 3küllös és cserélném füzöttre természetesen ráfizetek vagy ezt eladnám kompletten uj dunlop d208 van rajta Számom:06-20-9-828-560 elöre is köszi a segitséget
szelephézag úgy néz ki, hogy két dolog lehetséges. Vagy nagyon kicsi a szelephézag, vagy pedig nagy. Ha kicsi a hézag, általában szarul indul a vas, előfordulhat hogy azért tűnt el a hézag, mert a szelep beljebb "mászott" a hengerfejbe, ilyenkor más korongot kell használni (természetesen ezt mind pontos méréssel lehet meghatározni) vagy pedig ha ez többször előfordul, akkor cserés a szelep, mert a záróéle már nem nem ott végzi a dolgát, ezért is ment beljebb.
Egy a lényeg. Be kell tartani a szervízutasításokat, ha 24-nél írja a csekkolást, akkor ezt el kell végeztetni, ha állítani kell, akkor állítsák be normálisan (amúgy ez nem gyors folyamat, mert úgy néz ki a szelephézag állítás, hogy a főtengelyt Total pontra állítják, szelephézagot mérnek, ha eltérés van akkor ki kell számolni hogy mennyit kell a korongon változtatni (vastagságot persze) és akkor jön ki a vezérműtengely a motorból. Ha ez megvan be az új korong (v korongok, DRZ-nél 4 van mert 4 szelepes.) be a tengely, vissza az egész, átforgat, újra mér, ha minden ok, akkor fel a szelepfedél. és Kész. Érdemes a szervizbe odafigyelni, mert van ahol elsumákolnák, de persze vannak tisztességes szervizek is.
Amúgy írtad hogy a szelep üt. Ilyen csak akkor fordulhat elő amikor már igen nagy gáz van, ha szelep utoléri a dugattyút, és elgörbíti (mármint a szelepet)
Na pont ezért kérdeztem. Mert 150-esbe van gumi pl. a Continentalnál, de csak a sport attack. Eddig 150esből nem láttam Race attackot, pedig az jó guma lenne. Metzellert néztem, de az horror áron van, így az felejtős. Van még Conti Force, direkt SM-re, én 640LC4-en mentem ilyen gumikkal, de igazából nem tudtam eldönteni hogy jó e, mert keveset is motoroztam vele, meg nem is nagyon éreztem a KTM-et. Aki ismeri az LC4-et az tudja, hogy igen tökösnek kell lenni, hogy jól menjen vele az ember, na ez nekem nem ment Bár láttam egy osztrák fazont nyáron pályán egy olyannal, az türült rendesen Tehát nem a gép nehézkes hanem mi voltunk túl puhányak
hali Doki.nyaron ami fentvolt az pályagumi volt.van olyanis amit te csikozol olyanra amilyenre akarod.amugy létramintással szokunk menni utcán a szerv ugysem olvassa a gumi oldalát.
Igen, olvastam, hogy elvileg 24 ezernél van szelepállítás. Csak a biztonság kedvéért kértem meg most a szerelőt, hogy hallgassa meg. Egyébként mi baja lesz/lehet a motornak, ha rossz a szelephézag és üt? Mechanikai sérülések? Nem nagyon értek hozzá....
Az ügy nagyon lassan halad. Egyenlőre csak a rendőrségi meghallgatás volt meg, a motorom a szervizben (nagy valószínűség szerint TK), a lábam nem nagyon javul, szóval nem a legjobb a helyzet. Ez hosszú idő lesz sajnos...
Hali.
Nekem 150 es van hátul és eszi a lánc egy picit a szélét.
Szerintem keskeny a felnink nekem is a gyári sm kerekem van.
Maradok a dunlopná de tavaszig kitalálom.
üdv.
üdv nem érdekel 2 gyári sxv kerék e-h tárcsák lánckerék gumik nélkül 80eft csak hogy legyen mégeggy eldtam de a hátulja rxv-be nem ment bele igy visszakerült
Ja mégvalami. Tegnap épp előjött a gumitéma, és nekem lassan érik a csere hátul. A felni 4.5 colos, gyárilag 140es gumát raknak rá, de ilyen méretű gumit csak a Dunlop gyárt, sajnos nem túl olcsón. mekkora gumit lehet erre a felnire felrakni? Úgy szeretném, hogy normálisan lehessen vele fordulni, nem akarok én száááznyócvanasat :D csak az a baj h 150alatt nem nagyon van tappancs :)
szerintem ilyenkor érdemes megkérni valakit, aki pengén vágja a nyelvet, és tényleg kell írni az eladónak egy levelet, amiben az utolsó csavarig tisztáztok mindent. Persze egy deknivédőben nem lehet nagy huncutság, de pl én egy már majdnem belefutottam a csőbe.
Felraktak egy radiális fékpumpát, valami röhej áron, de korrektnek látszott a cucc, zsír új, csomó kép a pumpáról és az utolsó képen volt egy pici fémlap, ami fogja a tartályt, meg maga a tartály. na mondom írjunk a gyereknek mielőtt rálicitálok. Na kiderült, hogy csak 1 tartályról meg a lemezről van szó... Még jó hogy kérdeztem, mert nem volt egyértelmű! Gondolhatod, meglepődtem volna, ha rálicitálok egy fasza pumpára, aztán kapok egy tartályt Szerintem nem lett volna ennyire vicces, mint ahogy most gondolok rá
Hát köszi doki, nekem is eza bajom, h az angolt nem vágom, mondjuk
amit találtam, az német cucc, azt meg nyögöm kicsit.
Itthon sehol nem találtam (karbon deklivédő ER6-ra)? ott meg
van persze...és nemis drága
regelned kell az az első lépés, de ehhez kell egy működő bankszámla, mert rögtön utalnod is kell asszem valamennyi aprót (akárcsak a vaterán), majd kiválasztod a motyót, és előre fizetsz (ha buy it now-al veszed a cuccot, vagyis leütöd a terméket), mivel itt valószínű hogy nem lesz személyes átvétel, ezért ahogy mondtam előre fizetsz, de meg kell kérdezni az eladót leütés előtt, hogy elpostázza e Magyarországra, és hogy mennyiért. Ez azért fontos mert nagyon eltérőek tudnak lenni az árak! Sőt mondok cifrábbat. Ha az usából rendelsz, és az ugye elvileg vám köteles lenne, de ez kikerülhető! rá kell írnia az eladónak a csomagra, hogy ajándék, és így nem lesz az. Legalábbis tesómnak így jött egy karóra. A postaköltség így kb 3-4 között mozgott, és itt volt 4 nap alatt. De hallottam olyat, hogy valakinek elkapták a fényképezőjét, hogy nem lett vámolva, és úgy megkxxrták, hogy kifizette a gép 2x-esét. Ez velem nem történt meg soha, így csak azt tudom, amit mondtak. Mindenképpen jó az, ha tudsz beszélni mélben az eladóval, és érdemes olyantól vásárolni, akinek az eladásai min. 97 százalék fölöttiek. Sajnos én nem tudok jól angolul, ezért nem nagyon rendelgetek innen. Pedig sokszor olyan jó motyók vannak!
nekem nem hallani ezt a hangot, lehet azért mert hangos a lejó vince
Amúgy 24ezernél írja a szelephézag ellenőrzést (gondolom ezt te is tudod, nem kioktatni akarlak :), esetleg állítást, de mivel már nem a korszerűtlen himbás vezérlést alkalmazza a Suzuki, ezért erre lehet is adni.
íí baxxki, az lehet nem túl biztonságos
Nyáron neked még ilyen kifejezetten sm-re gyártott guma feszült a gépen,nem? Van abból 140 v 150es méret? Az uccalegál amúgy? vagy egyből lehet csíkozni?
gumin múlik sztem is....
pl most crossguma van rajta,120 as,de tiszta vékony,előtte 110es gyári volt fentéssokkal vastagabb volt....
szal gumifajtától is függ
de ettől függetlenül é maradok a 160as sm guminál
ja elöl meg 120as van