Akkor jó!Én is ilyen áttétre gondoltam!Azért akarok sm szettet mert már unom h kb 2 havonta új cross gummát kell vennem mert mindennap városban gravírozok! Kicsit drága mulatság!Na persze az sem mind1 hogy 80-90el tudok utazót menni vagy 120al!
szia,nekem 14 39 van és geci gyorsan megy
sajnos nincs km óra ezért nemtudom mi a vége,de nagyon kell kapaszkodni rajta!
egyszer probáltuk mérni egy bmw gs 650el hogy mennyit megy de nem ért utol a srác
Végignéztem a palettát már vagy százszor.....jaja bandit lesz....meg mellé egy olcsó bokorugró rettenet....majd...majd...
Dógozni... német cég lévén(siemens) ők adják a melót és néha ki kell menni egyeztetni...új melót hazahozni...stb....
de nem baj mer a napidij jól jön így motorvásárlás előtt...
egyaegybe ez lesz...csak szürkemetááááááááál:
Nem rakom le télire.
Pár napja vettem ki belőle az sm kereket.
Lecseréltem az oilt átnézettem rajta mindent zsirzás stb.
Indulás endurozni.
Motor Bandit lesz?
Kawákat nem nézted?
Z 1000?
Melózni mész?
Üdv.
Szevasztok!
Ebben a pillanatban regisztráltam a fórumon. 2 hete drz-tulaj vagyok (büszke) :), de már mindjárt a szétszedésen, átalakításon jár az eszem. Drz első kerékagyat keresek, vagy bármi más motorét, ami belemegy drz-be (supermoto-építés a téma.. nyilván:) Előre is kössz a válaszokat!
vágom...én csak arra gondoltam hogy elég durva áruk lett....
én még 1.6éééé vetteeeeem
semmi különös....jövö héttől kinnt leszek németbe...oszt amint hazatérek...bemegyek és összevissza csapkodom a suzuki kereskedések asztalát....van már pár jó ajánlatom....már szinte csak válogatni kell
ezen kívül semmi....
veled? remélem nem tetted el a mocit télire
Hali!
Először is ki kell találni,hogy mire szeretnéd használni a szögest.
Endúrózáshoz mindenképpen új gumit érdemes szögelni,de az ugye húzós összeg kilyuggatni Nagy hóban kell a bütyök magassága is ahhoz,hogy fogjon(így tudom,nekem még csak kopott volt)
Jégre jó lehet a kopottas is,de azért legyen húsa.Az elsőbe pozdorjacsavarokat tettem sima alátéttel,változó hasszban.Aranyszabály,hogy 15mmnél több ne lógjon ki.Fölösleges,úgyis letörik! Én 10-15mm körülit hagyok ki.
Hátulra több varia van.Volt aki nagyobb bütykű gumit vett(mint a mitas C10) és mindegyik bütyökbe 3 véknyabb csavart tett(szintén pozdorja).Jól fogott,úgy láttam.
Én viszont nem apróztam el,bütykönként egy db lemezcsavar vagy 6-os maggal, "D" fejű,kereszthornyos. Na az oszt áll a gumiban
Érdemes vékony max 3-as fúróval kívülről befúrni,az nagy segítség a betekergetésnél.Nem szabad naggyal és betekeréskor ha megszorul már a csavar szintén nem szabad túltekerni,mert kitép egy csomó gumireszeléket és innentől lazulni fog a csavar.Igaz ez inkább robogógumiknál lényeges,fúrógép legyen a talpán amelyik megtép vagy 3 centi gumiban egy 6-os lemezcsavart...
Bélésnek én hátulra slick-et vágtam szét,elöl tűzoltótömlő van szétvágva.
Takarjon minden csavarfejet,+ ne legyenel élek,mindenütt szépen vékonyodjon el.Belső nem elég mert azon "áteszi" magát a csavar,mindenképp szövetes gumi kell!
Érdemes a külső és belső közé hintőport tenni.
Ezek apróságok,de mind tapasztalat útján jött. Érdemes megfogadni,mert itt egy defekt egész délutános gumiszerelést jelenthet .Bár úgyis megtudod,a béléssel tömött hátsógumi felpajszerolása után
Valóban majdnem ugyanaz, de azért mégse...
Meg ez alapból "csak" 8990Ft, és van 40 meg 35 fokosban is! Amúgy ez a vízszinteshez viszonyított pozíciója a "rendszámnak"?
sajnos nincs km óra ezért nemtudom mi a vége,de nagyon kell kapaszkodni rajta!
egyszer probáltuk mérni egy bmw gs 650el hogy mennyit megy de nem ért utol a srác
Végignéztem a palettát már vagy százszor.....jaja bandit lesz....meg mellé egy olcsó bokorugró rettenet....majd...majd...
Dógozni... német cég lévén(siemens) ők adják a melót és néha ki kell menni egyeztetni...új melót hazahozni...stb....
de nem baj mer a napidij jól jön így motorvásárlás előtt...
egyaegybe ez lesz...csak szürkemetááááááááál:
Pár napja vettem ki belőle az sm kereket.
Lecseréltem az oilt átnézettem rajta mindent zsirzás stb.
Indulás endurozni.
Motor Bandit lesz?
Kawákat nem nézted?
Z 1000?
Melózni mész?
Üdv.
Itt vettem,de nem racetech
Ebben a pillanatban regisztráltam a fórumon. 2 hete drz-tulaj vagyok (büszke) :), de már mindjárt a szétszedésen, átalakításon jár az eszem. Drz első kerékagyat keresek, vagy bármi más motorét, ami belemegy drz-be (supermoto-építés a téma.. nyilván:) Előre is kössz a válaszokat!
én még 1.6éééé vetteeeeem
semmi különös....jövö héttől kinnt leszek németbe...oszt amint hazatérek...bemegyek és összevissza csapkodom a suzuki kereskedések asztalát....van már pár jó ajánlatom....már szinte csak válogatni kell
ezen kívül semmi....
veled? remélem nem tetted el a mocit télire
Ja és ez enduró.
Amúgy mitu?
Rég hallottam felőled.
Motor?
blackmotorsnál a K8-as SM 1,3 kissé leesett az áruk.....
jol néz ki nagyon!
ezt vetted az universal motorba ugye?race tech?
Ja,jó munkát!
Először is ki kell találni,hogy mire szeretnéd használni a szögest.
Endúrózáshoz mindenképpen új gumit érdemes szögelni,de az ugye húzós összeg kilyuggatni Nagy hóban kell a bütyök magassága is ahhoz,hogy fogjon(így tudom,nekem még csak kopott volt)
Jégre jó lehet a kopottas is,de azért legyen húsa.Az elsőbe pozdorjacsavarokat tettem sima alátéttel,változó hasszban.Aranyszabály,hogy 15mmnél több ne lógjon ki.Fölösleges,úgyis letörik! Én 10-15mm körülit hagyok ki.
Hátulra több varia van.Volt aki nagyobb bütykű gumit vett(mint a mitas C10) és mindegyik bütyökbe 3 véknyabb csavart tett(szintén pozdorja).Jól fogott,úgy láttam.
Én viszont nem apróztam el,bütykönként egy db lemezcsavar vagy 6-os maggal, "D" fejű,kereszthornyos. Na az oszt áll a gumiban
Érdemes vékony max 3-as fúróval kívülről befúrni,az nagy segítség a betekergetésnél.Nem szabad naggyal és betekeréskor ha megszorul már a csavar szintén nem szabad túltekerni,mert kitép egy csomó gumireszeléket és innentől lazulni fog a csavar.Igaz ez inkább robogógumiknál lényeges,fúrógép legyen a talpán amelyik megtép vagy 3 centi gumiban egy 6-os lemezcsavart...
Bélésnek én hátulra slick-et vágtam szét,elöl tűzoltótömlő van szétvágva.
Takarjon minden csavarfejet,+ ne legyenel élek,mindenütt szépen vékonyodjon el.Belső nem elég mert azon "áteszi" magát a csavar,mindenképp szövetes gumi kell!
Érdemes a külső és belső közé hintőport tenni.
Ezek apróságok,de mind tapasztalat útján jött. Érdemes megfogadni,mert itt egy defekt egész délutános gumiszerelést jelenthet .Bár úgyis megtudod,a béléssel tömött hátsógumi felpajszerolása után
Meg ez alapból "csak" 8990Ft, és van 40 meg 35 fokosban is! Amúgy ez a vízszinteshez viszonyított pozíciója a "rendszámnak"?
Csináltam pár képet.Ha kérdésed van hívj fel!Tel:0670/5342572