Az a legkönyebb mondjuk!Ugyan azt a számot beleütöd a vázba meg a blokkba mint ami a donorban van és kalap kabát!Vizsgára meg azt viszed!Tényleg egyszerűbb!És milyen mocit vettél?
Ja, rendszám.Próbáltam ezta épített motorként való vizsgáztatást,
de mindenhol falba ütköztem.Egyetlen megoldás maradt: vettem egy
donort occsón, ami forgalomban van,persze nem ilyen típus, de leszarom,
mán lassan a gatyám fizetem a büntire
Nekem konkrétan volt tapasztalatom az er6-al, a vot csajomnak az van.
Néztem még SV-t is, de akkor vagy az elsőkereket nem rakom bele, v a
hátsó telót...
Ízi, sztem egy sornégy már túl széles, és nehéz lenne egy ilyenbe.
Már ezis kikandikál egy kicsit oldalra, de még épp' nem zavaró.
Apra és h tudsz rá rendszámot rakatni?Épített motorként v h?Nagyon megtetszett ahogy megcsináltad és lehet h tudok amcsiból hozatni egy sxv-t blokk nélkül de más minden megvan hozzá!Haver itt németből hurcolássza a törött sportmocikat és 200ért adna nekem egy komplett 636 blokkot!Lehet belehet préselni valah!
Marha jól megcsináltad.... És sokkal jobb, mint bármely más motor, mert egyedi.
Blokkot még milyet javasolnál ami hasonlóan jól bírja a gyűrődést és erős is, mint az ER6.
Gyapi: én 4 évig nyüstöltem az újonnan vett dörözöt, mentem
vele úgy 50 ezret, de még a gyári kuplung, vezérműlánc, dugó gyűrű,
stb volt benne.Egy főtengely felújításom volt csupán, az én hibámból.
Osztom Mihu véleményét, friss olaj 3-4 ezrenként, meg levegőszűrő
mosás, oszt kimegy a világból.
Hát, ízirájd, ha a munkámat nem számolom, akkor kb félmillába
megáll a gépezet eddig...
Most még kb 70-ből meglesz a papír is hozzá, de legyen száz,
akkor sem sírok, ha azt nézzük, h egy használt sxv-t másfélért
dobálnak utánad, és ráadásul egy szar.
Kdx: Egy motorszerelő srácnál vettem a bakonyban, Csetény, v hol lakik,
de kicsi a valószínűsége, h még egy ilyen blokk lenne nála, olaszból hozogat
be cuccokat, de inkább öregebb endurókat, ezis csak azért volt nála, mert jo
árban elhozta sztem...én meg tőle
A váz csak úgy jött, szóltak, h van, de csupán 2 ilyenről tuok, amit szétszedtek
az országban quad építése miatt...szal a lényeg: kurrva nagy szerencsém volt.
Helosztok! Suzuki Dr350shc mocimra szeretnék alkatrészeket rendelni(szimeringek javarészt) csak nem találok olyan céget aki elküldené ide nyomornegyedbe szlovákiába is...ha vki tud lécci irjon előre is kösz és kitartás, kibirjuk tavaszig:D
Vki tudna nekem segíteni abban hogy a fékátalakító adapter paramétereit megadja nekem (320-as tárcsához)? Aluból lesz kimarva , úgy hogy vmi mart cucc adatai kellenének. Köszi!
Sziasztok!
Azt kérdezném, hogy szét lehet-e szedni az S műszerfalát. Nagynyomásúval megküldtem még nyáron, és a kis plexi alá ment a víz, és most foltos belülről. Ki lehet ezt törölni? Valakinek hasonló tapasztalat?
Kösz minden tippet.
Danez
Hali Gyapi!
Nekem 1 éve van drz-m,de szó szerint minden nap használom!(mivel elvették a jogsim,nem mehetek autóval )Elég keményen használom,szabályzás,állandóan kerekezés,stb.!És az alap dolgokon kívül,értem itt a láncot,lánckerekek,olaj,olajszűrő,légszűrő,semmit
nem kelett még cserélnem rajta!Na jó egyszer kelett gázbowdent is!Ha kellőképpen karban tartod,ÖRÖK élet!
Ismerősöd nem tud hozni ER-6os blokkot?
Meg valami vázat? CRF450é jó lenne?
Üdv