Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Brembo radiális pumpát néztem én is az e-bay-en, és kb. 5 rongy körbe volt az ára, az meg olyan olcsó, hogy nem hiszem el, hogy eredeti.

Köszi a képet a fékedről, nekem is hasonlóan kell majd megcsinálnom az átalakítókonzolt, ha meg lesz az új nyereg.

Gyárilag az sm-en 310-es úszó ágyazású tárcsa van, erre szerzek egy jó nyerget, (ha valakinek van pl. 954RR-re egy balos féknyerge, az szóljon) csinálunk hozzá átalakítót, veszek egy bontott radiális főféket egy giksziről, levágom a kar végét , meg összehozunk rá egy fém fékcsövet, és kész is a nagy fék
A finom ciripelés normális, minden DRZ csinálja ez volt már téma régebben, én nem is izgultam eddig sem.
Az már inkább izgalmas számomra, csinálnak-e motort még a gépemből, vagy kereshetek másikat ha a bitosító méltóztatik majd fizetni?
Szevasztok!
Csak azt infot akarom megosztani veletek, hogy a "szelepcirpegés" a szakszerviz szerint teljesen normális jelenség a DRZ-nél. Most vittem a vasat 6,000-es szervizre, és megkértem a srácokat, hogy hallgassák meg a motort. A vélemény az volt, hogy "ehhez hozzá sem kell nyúlni". Azt mondják, hogy a rosszul beállított szelepnél erős ütő hang hallható, amit nem lehet eltéveszteni. Tehát akinek cirpeg, attól még nyugodtan húzhatja nekijje.
Remélem ez néhányunkat megnyugtat szelep ügyben.
üdv,
Dani
szeva Doki.hát nekem 320-as tárcsusz van fent fél uszoágyazásu fogalmam sincs hogy milyen louis katalogusban már láttam.nekem fém fékcsövan.annyira menakartam belebonyolodni a dologba.ja amugy a tárcsuszom 6helyen elvan repedve,de aztmondták nemlényeg.hamed elpattan azt biztos hogy észreveszem.
Hali !
Engem egy pár Suzuki Drz 400 S-esnek a hátsó lábtartója érdekelne !
Ár, majd megegyezés szerint .
Köszönöm előre is !
Ja, bemutatom:
Az én elsőm asszem egy cbr900 nissin féknyereg,kawa zx6 tárcsával.Az asszem 310-es.Az a 10 mm már nem sokat variál A tárcsa közepét ki kellett hogy faragjam vasbú,mert eredetileg "tányér" alakú volt és nem volt hajlandó elférni.Kanyarban már igencsak óvatosan kell belenyúlni,2 ujjal akármikor feldobja a hátulját
Ahhoz képest hogy cakkpakk(tárcsán kívül) 30e körül kukáztam össze,igen jó. Árulgattak itt valami brembo radiális pumpát egy huszasért(nem tudtuk eldönteni valódi-e) abból nincs már Én vateráról vettem nem radiálistot valami 7e-ért
Hali.
Én is a gyári gumival használom.
Nekem is bejött már a 2.hátsót koptatom.
Tavaszra tervezek gumivásárlást.
Ha nem találok jobbat marad a Dunlop.
Ha esetleg találsz mást vagy én jelezzük egymásnak.
üdv.BoB.
persze, h szabad, sőőt, örülök neki
én is így gondoltam, de mivel több szem többet lát alapon, hátha van valakinek tapasztalata. Van -e egyáltalán értelme annak, hogy a gyári sm tárcsát nagyobb átmérőjűre cseréljem? Csak ez a dilemma
Féknyeregre azt gondoltam ki, hogy a 954RR-nek k**vajó féke van, egy olyan nyerget szereznék, fém fékcső, az fém fékcső, azon nem nagyon tudok varriálni, fékpumpának meg talán egy radiálisat egy GSX-R-ről. Szerintem így ennek elég jónak kell lennie. Néztem direkt sm-re való fékpumpát, hát azok újba nem túl olcsóak, használtba meg nem annyira gyakori mint mondjuk egy k4-es gikszié.
Ha szabad belepofázni...
Szerintem először ne cseréld le a tárcsát és próbáld ki azokkal a cuccokkal amit felsoroltál.Nehezen tudom elképzelni hogy kevés lesz,mivel az eleve utcai tárcsa
Legrosszabb esetben a fékátalakítód árát bukhatod be(már ha kell egyáltalán).
hali.

Hááát van még mit gyakorolni, de próbálkozok :)

A gépen a gyáros guma van, Dunlop Sportmax D 208SM, nekem eddig bejött, utcán gyorsan melegszik, ami nem hátrány, (itt használom sokat) pályán egyszer voltam vele, az én tempómban olyan 20 perc múlva már kezdett taknyossá válni. De ebben nem volt póverszlájd, mert azt nem tudok még. Ami a hátránya, hogy 5ezer km alatt lement a minta kopásjelzőig, akkor még újravágtuk kicsit, hogy tudjam használni utcán, de közel 6ezerhez már cserés lesz.

Csak azt nem tudom, hogy milyen pacskert vegyek rá

A kép Balatonon készült, egy haveroméknál. Ha én nem alszok az udvaron, akkor ő se
na akkor te jobban figyeltél mint én :)
minden rendben van, a hideg miatt már csak ritkábban kerül elő a motard. te nyomatod hidegbe is?
Azt akartam kérdezni, hogy te milyen tárcsát raktál előre? Agyalok egy jobb féken mint a gyári, bár még nem tudom, hogy az egészet cseréljem -e vagy egyes részek maradhatnak.
Fém fékcsövet meg egy másik féknyerget + munkahengert tuti szeretnék, de nem tudom hogy a tárcsát érdemes e egyáltalán cserélni
Hali.
Látom elég jól megy a döntögetés.
Milyen gumi van a szépségeden.
A fénykép a szobádba készült?
Vele alszol? "nagyon izgi" birod az illatát mi?
Üdv.BoB.
Akkor tegyél meg annyit az ügy érdekében,hogy nem a 4500 Ft-os goldfren fékbetétet rakod bele! Nekem az kékült,lilult,mindent csinált,csak nem fogott Persze lehet hogy csak rossz anyagút választottam,de hirtelen kellett és csak ez volt a boltban...
Valami faxa szinterrel még lehet hogy érdemes
Már ha ezt közelségnek lehet nevezni...
Már én is kiszúrtalak,jövőre egyeztetünk és csapatunk egyet Máriapócson! Még az is megeshet hogy a MOTO A GO GO valahányadik része ott lesz megrendezve.Megjelenés erősen ajánlott!
hali.DR van rajta .csak poén.2001es dr-z.s-es. kék-fehér gyárilag ilyen.nemvolt festve.az egy lassan 8éves idom.
Hello .
Megkérdezhetem,hogy a hütő idomod festett fehér vagy anyagában ? És ha nem festett akkor valami márkanév van e rajta?

Köszönöm.
joestét doktor úr.Tudom hogy ismerjük egymást én egyböl kiszurtalak.helyzet?
hello

Énis azon agyaltam hogy veszek egy másikat rá, de ideiglenesen megtenné ezis csak már lennekészen, meg persze jó idő (ami kizárt).
hali Mihu-szonsz. Most nézem az adatlapokat, és látom, hogy mi ismerjük egymást a pannonia ringről. Még nyáron motoroztunk ott.
De jó idő volt még akkor :D
Végre egy emberke aa közelből
Hali!
SM-et építesz?Mert akkor sztem vegyél egy komplett féket előre,valami értelmeset.Én végigjátszottam ezt,de beláttam hogy gumifékcsővel,kisféknyereggel SOHA nem lesz igazán jó
Akkor jovanakkor
Ne para!
Nem vok az!
Ígyvan, megkapja a vázszámot, a blokk plakettos hálistennek.
Tulajdonképpenügyileg jot teszek a közl hatóságnak, kivonok
egy szart a forgalomból , és a helyére egy sokkal jobb
masinát állítok.
Egy szörnyen rettenet ronda GileraXRT600-as a donor.
Végülis...legalább olasz
Ízi, ugye nemvagy rendőr?