Apra és mennyiből lett meg ez a remekmű ha nem gond hogy megkérdezem!Tetszik nagyon ahogy megcsináltad!Csak hát nekem inkább utcára kéne a drz meg maradna terepre majd!Haver is így akarja hogy supermotyó sportmoci helyett mert kényelmetlen neki(2m magas 140kilós állat)!Neked műszaki vagy valami?
szia KDX!
Nem, egyáltalán nem passzolt a vékettő helyére a sorkettő
Majdnem sírtam, amikor a kisflexszel nekiálltam elvágni a majdnem
vadiúj sxv vázát, de sok méricskéléssel, és munkával sikerült.Kb 50-szer
vettem ki+raktam vissza a blokkot, mire legyártottunk minden motorfelfogatási
pontot.Egyébként hatalmas mákom vot mindkettővel, kifogtam, h volt eladó
ER6-blokk egy bontós srácnál...
Sajnos semmi érdemlegeset nemtok mondani a bitangabb gépekről...
A 610-esről azt hallottam, tartósak...de nem tenném a tűzbe a kezem
egy Huskyért.Én pontosan ezért építettem magamnak ezt a rettenetet,
mert 1Xüen nem találtam számomra megfelelő típust(olcsó+tartós+erős+
gyors+kisfogyasztású+sz
ép).Így megoldottam a problémát asszem
A DRZ-t viszont nagyon szerettem, nem egy erőbajnok, viszont qrrva kevés
problémám volt vele, és mentem vele vagy ötvenezret.
Hogyan lehet egy ilyen bitang jó gépet így megcsinálni?
Passzolt az ER-6os blokkja az SXVbe?
Honnan szerezted be a vázat meg a blokkot?
Műszakiztatni is le fogod?
Akkor az helyett szerinted mi lenne ideális supermotyó amiben van is paripa?Husqvarna sm 610?Ez is marha jól néz ki csak semmit nem tudok rólla!Haver nagyon odavan az sxv-ért, nekem is kurvára tetszik de viszont ez a 610-es jobban tetszik!
tényleg kár hogy ilyen szar pedig tényleg bitangul néz ki és azért valjuk be igencsak van teljesítmény is hozzá!Csak hát azoknak a paciknak mükszeniük is kell mindig nem csak hébe hóba!
Én hálistennek ezekből kimaradok, legutóbb 4,7-et mértem 100 km-enként,
ez 250 km-es hatótávot jelent(póttank a gyári kipu helyén az ülés alatt),
72 lóhoz van 170 kg teletankolva, 210 körül a vége.Futómű, váz, fékek,
kerekek hibátlanok, versenyszinten teszik a dolgukat.És nem mellékesen
szerintem az egyik legszebb supermoto...
A gyári 550-esből valszeg egy versenyquadot faragtak,nekem már üresen jött.
Egy cimborámnak van egy gyári, azt próbáltam, de nem bűvölt el.Meg engem
vhogy taszít az 1000 km-es olajcsereintervallum(fél liter olajfogyasztással),
meg a 9000 km-enkénti nagyszervíz, meg a 100km alatti hatótáv,
a megbíz6atlanságról nem is beszélve.
Mi lett az eredetivel?Haver is nagyon nézegeti az 550 sxv-t a drz-je mellé de akivel eddig beszéltem mindenki azt mondta h szarok!Nehezen indulnak, van amelyik gyári hibás, jah és persze ami nagyon gázos 10 literrel mozognak el!Neked tapasztalat vele?
Hát egy új idomszett 20 körül mozog, de abba benn van minden. Légszürőt takaró idom nincs meg, hogy egész legyen a bal oldali? Mondj egy árat, mégis Te adod el! De újonnan olyan 5-6ezer lehet a 2 idom max.Mennyire karcosak?
Hol van az a motorbontó?
Van honlapjuk?
Vázat is onnan szerváltad?
üdv
Gilerapraszaki...
Nem, egyáltalán nem passzolt a vékettő helyére a sorkettő
Majdnem sírtam, amikor a kisflexszel nekiálltam elvágni a majdnem
vadiúj sxv vázát, de sok méricskéléssel, és munkával sikerült.Kb 50-szer
vettem ki+raktam vissza a blokkot, mire legyártottunk minden motorfelfogatási
pontot.Egyébként hatalmas mákom vot mindkettővel, kifogtam, h volt eladó
ER6-blokk egy bontós srácnál...
A 610-esről azt hallottam, tartósak...de nem tenném a tűzbe a kezem
egy Huskyért.Én pontosan ezért építettem magamnak ezt a rettenetet,
mert 1Xüen nem találtam számomra megfelelő típust(olcsó+tartós+erős+
gyors+kisfogyasztású+sz
ép).Így megoldottam a problémát asszem
A DRZ-t viszont nagyon szerettem, nem egy erőbajnok, viszont qrrva kevés
problémám volt vele, és mentem vele vagy ötvenezret.
Nagyon király a motorod....
Hogyan lehet egy ilyen bitang jó gépet így megcsinálni?
Passzolt az ER-6os blokkja az SXVbe?
Honnan szerezted be a vázat meg a blokkot?
Műszakiztatni is le fogod?
Üdv
ez 250 km-es hatótávot jelent(póttank a gyári kipu helyén az ülés alatt),
72 lóhoz van 170 kg teletankolva, 210 körül a vége.Futómű, váz, fékek,
kerekek hibátlanok, versenyszinten teszik a dolgukat.És nem mellékesen
szerintem az egyik legszebb supermoto...
Egy cimborámnak van egy gyári, azt próbáltam, de nem bűvölt el.Meg engem
vhogy taszít az 1000 km-es olajcsereintervallum(fél liter olajfogyasztással),
meg a 9000 km-enkénti nagyszervíz, meg a 100km alatti hatótáv,
a megbíz6atlanságról nem is beszélve.
Üdv,
Danez
mit ér neked?
Marci
Engem érdekelne idomszett Drz-hez!Milyen színben van?Esetleg képet nem tudnál feltenni róla?Meret gondolom ez kawaski szett.
DRZ re való UFO idomok, idomszettek eladók!
érd:bakonymotor@gmail.com
06-20-545-3546