tökmindegy
a héten 2 motort néztünk(nem drz) meg ami képről ígéretesnek tűnt
telefonálás után se tűnt rossz vételnek
aztán szemrevételezés után már egyik sem volt jó bolt
Sok extrával: acerbis kézvédő, szép visszapillantó tükrök, karbon dekni védő, DRZ 400 E kipufogó leömlő, HIGASHI nyitott kipufogó dob.
(adok hozzá tuning vez tengelyt -hotcams- és egy dynojet stage 2es tuning kitet)
Nem minden áron eladó mivel, még egy ilyen DRZ nincs az országban.
Alkuképes az ár de csak ésszerű keretek között.
800.000 ft
Persze.
Azt öntsd bele, nyárra pedig 10w-50.
Én Kiskunhalason szoktam venni a Délivároskapunál (Dunlop-Motul nagyker) Az tuti, hogy az ami rá van írva!
Olyan az illata mint a 300w-nek.
Úgy tudom, hogy 125-ös Burgman ventilátora. Egy bontóban vettem. Elhoztam kb 10-et, mire ez elfért. A hűtővédőre szereltem fel. Holnap lefotózom. A villannyal volt egy kis gond, ugyanis nekem nincs aksim.
És akkor szerinted is jó bele a 10w40?
Mindenképp motulnál maradok,többször bizonyított már.
Csak még nem tudom melyiket pontosan,ezért is kérdeztem.
Kb 2 l 10w40 maradékom van tavalyról.
Ahha. Nem rossz megoldás
Igen zárt edényben volt. Csak többen azt mondják,hogy a 10w40 nem a legjobb bele,ezért is kérdeztem.
Köszönöm szépen,épp ma sikerült csatlakoznom
Mi baj a Castrol-al? Akitől vettem a gépet azzal használta és állítása szerint semmi problémája sem volt. Az első cserét én is azzal ejtettem meg (Power 1 Racing 10w-50) és szintén semmi különöset sem vettem észre.
SZiasztok!
MEgint megfőzte a vizet a drz egy erdei kör után. Szerelők tanácsára vízpumpát néztem meg, hűtővízrendszert átmostam trisóval, illetve a gyertyát is szemrevételeztem, azis őzbarna, tehát ezek rendben vannak. Ami feltűnt, hogy vízpumpadekni feltétele után 1 liter vizet tudtam beleönteni a motorba, itt elvileg 1,7et mondtatok hogy annyi kell bele. Ha leszedem a vízpumpát kikéne folynia az összes víznek nem?
Arra gondoltam, hogy lehet nem gyári a vízhűtőm. Tudnátok feltölteni képet a sajátotokról? Illetve valami tipp, hogy miért főzi a vizet?
Köszönöm, egy picit függőben hagynám, találtam egy etanolos átalakító céget, akik valószínűleg tudnak adni ilyen csatlakozót adni, írtam nekik levelet, telefonon ígérték hogy megnézik.
Viszont ha az aljzat hoppás, akkor szerintem érdemes a dugót is újrakrimpelni. Van hozzá fogóm is, talán a kábelből sem kell vágni.
Másmilyen csatlakozót meg könnyen megoldhatnám, csak szeretném gyári megoldással megjavítani, talán a következő gazdája a motornak kevesebbet emlegeti édesanyámat.
ilyen sarum talán van, csak mérd meg
ház nincs
ellenben 4es szigetelt csatlakozóm jó eséllyel még van, de ezeket csak hétvégén tudom megnézni
de szerintem egy jobb autósbolt is tud hozni hasonló csatlakozót
Én a fék és kuplung karok csavarjait cseréltem le ilyen suni tuning csavarokra M10anyára hegesztett M6 csavar. M6 a karok csavarjainak helyére, M10- be pedig beletekered a tükröt.
Motul 10W40 tökéletes, tavalyi olajat simán felhasználhatod, ha zárt edényben volt.
Én ragasztatni szoktam betétet, kb. 1500 Ft párja.
Még valami, ha csatlakoznál a DRZ Hungary csoporthoz a Facebookon, dobj egy e- mail címet és küldök meghívót!
a héten 2 motort néztünk(nem drz) meg ami képről ígéretesnek tűnt
telefonálás után se tűnt rossz vételnek
aztán szemrevételezés után már egyik sem volt jó bolt
-Ez így nulla, normális képek?Blokkról,kipuffról,normál fény viszonyokba...
Eladó egy gyönyörű SUZUKI DRZ 400 SM
Sok extrával: acerbis kézvédő, szép visszapillantó tükrök, karbon dekni védő, DRZ 400 E kipufogó leömlő, HIGASHI nyitott kipufogó dob.
(adok hozzá tuning vez tengelyt -hotcams- és egy dynojet stage 2es tuning kitet)
Nem minden áron eladó mivel, még egy ilyen DRZ nincs az országban.
Alkuképes az ár de csak ésszerű keretek között.
800.000 ft
Van egy eladó gyári rendszámtáblatartósárvédőnyúlványom hátsó lámpával, indexek nélkül, szép állapotban.
drz400S-re való.
Ha érdekel íde írj:
szabal kukac gmail pont com
írtam e-mailt , ha majd lesz időd nézd meg légyszi
Azt öntsd bele, nyárra pedig 10w-50.
Én Kiskunhalason szoktam venni a Délivároskapunál (Dunlop-Motul nagyker) Az tuti, hogy az ami rá van írva!
Olyan az illata mint a 300w-nek.
Mindenképp motulnál maradok,többször bizonyított már.
Csak még nem tudom melyiket pontosan,ezért is kérdeztem.
Kb 2 l 10w40 maradékom van tavalyról.
Igen zárt edényben volt. Csak többen azt mondják,hogy a 10w40 nem a legjobb bele,ezért is kérdeztem.
Köszönöm szépen,épp ma sikerült csatlakoznom
Takarítsd meg a hűtő lamellák között is!
bár a motul sem áll a legjobb helyen ezen a téren
MEgint megfőzte a vizet a drz egy erdei kör után. Szerelők tanácsára vízpumpát néztem meg, hűtővízrendszert átmostam trisóval, illetve a gyertyát is szemrevételeztem, azis őzbarna, tehát ezek rendben vannak. Ami feltűnt, hogy vízpumpadekni feltétele után 1 liter vizet tudtam beleönteni a motorba, itt elvileg 1,7et mondtatok hogy annyi kell bele. Ha leszedem a vízpumpát kikéne folynia az összes víznek nem?
Arra gondoltam, hogy lehet nem gyári a vízhűtőm. Tudnátok feltölteni képet a sajátotokról? Illetve valami tipp, hogy miért főzi a vizet?
Viszont ha az aljzat hoppás, akkor szerintem érdemes a dugót is újrakrimpelni. Van hozzá fogóm is, talán a kábelből sem kell vágni.
Másmilyen csatlakozót meg könnyen megoldhatnám, csak szeretném gyári megoldással megjavítani, talán a következő gazdája a motornak kevesebbet emlegeti édesanyámat.
ház nincs
ellenben 4es szigetelt csatlakozóm jó eséllyel még van, de ezeket csak hétvégén tudom megnézni
de szerintem egy jobb autósbolt is tud hozni hasonló csatlakozót
Egyébként Denso csatlakozó, talán beszerezhető itthon is, ebayen már találtam.
Motul 10W40 tökéletes, tavalyi olajat simán felhasználhatod, ha zárt edényben volt.
Én ragasztatni szoktam betétet, kb. 1500 Ft párja.
Még valami, ha csatlakoznál a DRZ Hungary csoporthoz a Facebookon, dobj egy e- mail címet és küldök meghívót!