gumitól is függ mennyi a nyomás, van ami jobban tolerálja az alacsony nyomást
és legyen vastag belsőd ha ilyen 0.5 bar és környékével jársz vagy cseréld sűrűbben a vékonyat mert széteszi a külső
Ja! a keréknyomást pedig úgy állítsd be, hogy addig engedd, hogy ha rámész egy kavicsra, vagy farönkre, akkor ne a ráf koppanjon! Lemehetsz még 0,5 alá is. Csak legyen benne elfordulásgátló!
Én nem állítottam volna le. Én úgy szoktam, hogy egy pár percig megyek vele egyenletes tempóval.
Havertól kaptam valami csudajó vizet a hűtőbe, amit még nem sikerült megforralnom egyszer sem. Krossz gépekbe használják versenyeken. De nem tudom a nevét, mert egy 2l-es üvegbe adta.
De raktam rá egy robogó ventilátort is plusszba. Biztos ami biztos. Beérek egy erdőbe és már kapcsolom is be.
Köszönöm a válaszokat! 0,8 nem túl kevés? Nagyon puha volt igy, vagy terepre pont igy kell? Illetve akkor ha csak 5 deci hianyzott a vizböl és ugy jöttem haza, akkor annyira nagy baj nem lehet nem?
1,7 Liter víz van benne. A nyomást engedd vissza 0,7-0,8ra és ismét fog fogni. A berúgót utólag is bele rakhatták, ami nem baj, legalább tudod rugdosni ha úgy alakul
Értem köszi! Most informálódok.. :)
És mennyi hütöviz van benne összesen? Ha 2000es évjáratban volt berúgó, ez pedig elvileg 2007es akkor mivan? Blokkcserés lehet?
Mégmás. Terepre mekkora nyomás kell a gumikba? Eddig 0,7 körül volt, felfujtam 2re de mintha nemnfogna ugy mint eddig.
Először informálodj,utána vegyél motort..
-2l kell bele önteni
-Függőleges hejzetbe,érintőre a pálcát
-Ha csak fagyállot rax az úgy jó is..
- Van S SM változat,sm fordított teló+segédváz, S vas tank+ segéd váz,így egyszerű megkülönböztetni
.
-Berúgó karnak örülj 2000-ben adták ki berúgóval,vagy utólagos is lehet
Sziasztok!
Új drz tulajként lenne pár kérdésem. Szervízkönyvet valaki tudna küldeni?
Oljszint ellenőrzést mondtátok már hogy oda kell figyelni nem mind1 hogy stb stb. Elvileg ugye beindítom pár percre, aztán 2 perc pihi után nézem. Oké, de a motornak a sztenderen kell lenni, vagy vízszintben, illetve a nívópálcát is csak rárakom a menetes részre, vagy be is tekerem mikor ellenőrzöm? Mennyi olaj kell bele egyébként, illetve milyen időközönként kellene cserélni(E változat)? Néztem neten, hogy sok E változaton nincs berúgókar, nekme meg van. Akkor hazudnak hogy E vagy nekem van benne valami turpisság? Hogy különböztetem meg az Et a simától?
Mennyi hűtővíz kell az egész rendszerbe? Itt is úgy kell keverni hogy fele fagyálló fele desztvíz? TEgnap sajnos sikerült megfőznöm a vizet, mikor észrevettem leállítottam rögtön, vagy 20-30 percet vártam de utána óvatosan alapjáraton hazagurultam vele vagy 5 km-ert, úgy hogy a lejtőn is csak gurítottam. Itthon fél lityit kellett beleöntenem, ez mennyi az össz vízmennyiségnek? Nagy kárt tettem a gépben? Illetve mikor nagyon forró a víz, itt hogy célszerű lehűteni így hogy nincs rajta venti? Leállítom aztán várok vele, vagy érdemesebb alapjáraton forgattatni a vizet?
Bocs a sok kérdésért! Köszi előre is!
Hello, alig találtam olyan hozzászólást amit te írtál nem tudom, hogy emlékszel-e rám még a DR350.bnet.hu fórumról (DOOMED). Kérdésem lenne hozzád. Felétek mennyire számít közellenségnek az enduros? Hétfőn megyünk motorozni és ott Kosd és a 21-22 út közt motoroznánk. Esetleg van track-ed, hogy merre érdemes menni? Vagy pár tanács esetleg pár tipp? Adat lapomon van elérhetőség.
Üdv Mindenkinek!
Lehet h ez már lerágott csont de nekem most esedékes a vezérműlánc csere. A kérdés a következő: ki milyen márkát ajánl? Sokat olvasgattam már ezután de gondoltam itt is rákérdek. A másik kérdés h a láncot tudom e cserélni úgy hogy végtelenítve van és csak az egyik vezérműtengelyt szedem ki és más nagyobb megbontással nem jár? Lehet h kérdeztem hülyeséget is de még nem tiszta minden. Váalszokat köszönöm
Helló!
Nyáron szeretném lerakni az A2 kategóriát és vásárolni egy DR-Z 400-ast.
Érdekelne, hogy cakum pakk mennyibe kerülne egy DR-Z 400 átírás stb, hogy használhassam, biztosítás mennyibe kerülne kb friss jogsival? (B kat lassan 2 éve megvan)
Más: Mennyit fogyaszt vegyesen normál használat esetén( nem nyelelve )
és legyen vastag belsőd ha ilyen 0.5 bar és környékével jársz vagy cseréld sűrűbben a vékonyat mert széteszi a külső
Havertól kaptam valami csudajó vizet a hűtőbe, amit még nem sikerült megforralnom egyszer sem. Krossz gépekbe használják versenyeken. De nem tudom a nevét, mert egy 2l-es üvegbe adta.
De raktam rá egy robogó ventilátort is plusszba. Biztos ami biztos. Beérek egy erdőbe és már kapcsolom is be.
És mennyi hütöviz van benne összesen? Ha 2000es évjáratban volt berúgó, ez pedig elvileg 2007es akkor mivan? Blokkcserés lehet?
Mégmás. Terepre mekkora nyomás kell a gumikba? Eddig 0,7 körül volt, felfujtam 2re de mintha nemnfogna ugy mint eddig.
06 30 635 9305
-2l kell bele önteni
-Függőleges hejzetbe,érintőre a pálcát
-Ha csak fagyállot rax az úgy jó is..
- Van S SM változat,sm fordított teló+segédváz, S vas tank+ segéd váz,így egyszerű megkülönböztetni
.
-Berúgó karnak örülj 2000-ben adták ki berúgóval,vagy utólagos is lehet
Új drz tulajként lenne pár kérdésem. Szervízkönyvet valaki tudna küldeni?
Oljszint ellenőrzést mondtátok már hogy oda kell figyelni nem mind1 hogy stb stb. Elvileg ugye beindítom pár percre, aztán 2 perc pihi után nézem. Oké, de a motornak a sztenderen kell lenni, vagy vízszintben, illetve a nívópálcát is csak rárakom a menetes részre, vagy be is tekerem mikor ellenőrzöm? Mennyi olaj kell bele egyébként, illetve milyen időközönként kellene cserélni(E változat)? Néztem neten, hogy sok E változaton nincs berúgókar, nekme meg van. Akkor hazudnak hogy E vagy nekem van benne valami turpisság? Hogy különböztetem meg az Et a simától?
Mennyi hűtővíz kell az egész rendszerbe? Itt is úgy kell keverni hogy fele fagyálló fele desztvíz? TEgnap sajnos sikerült megfőznöm a vizet, mikor észrevettem leállítottam rögtön, vagy 20-30 percet vártam de utána óvatosan alapjáraton hazagurultam vele vagy 5 km-ert, úgy hogy a lejtőn is csak gurítottam. Itthon fél lityit kellett beleöntenem, ez mennyi az össz vízmennyiségnek? Nagy kárt tettem a gépben? Illetve mikor nagyon forró a víz, itt hogy célszerű lehűteni így hogy nincs rajta venti? Leállítom aztán várok vele, vagy érdemesebb alapjáraton forgattatni a vizet?
Bocs a sok kérdésért! Köszi előre is!
DR-Z S ill.az E kormány nyak közt van különbség?
Ha van akkor mi?
Lehet h ez már lerágott csont de nekem most esedékes a vezérműlánc csere. A kérdés a következő: ki milyen márkát ajánl? Sokat olvasgattam már ezután de gondoltam itt is rákérdek. A másik kérdés h a láncot tudom e cserélni úgy hogy végtelenítve van és csak az egyik vezérműtengelyt szedem ki és más nagyobb megbontással nem jár? Lehet h kérdeztem hülyeséget is de még nem tiszta minden. Váalszokat köszönöm
Nyáron szeretném lerakni az A2 kategóriát és vásárolni egy DR-Z 400-ast.
Érdekelne, hogy cakum pakk mennyibe kerülne egy DR-Z 400 átírás stb, hogy használhassam, biztosítás mennyibe kerülne kb friss jogsival? (B kat lassan 2 éve megvan)
Más: Mennyit fogyaszt vegyesen normál használat esetén( nem nyelelve )