Valakit kell kerítenem aki tud segíteni, mert én nem merek nekiesni...;) Abból nem sok jó sülne ki. Az sem ártana ha az a valaki nem az első dr blokkot szedné szét.... Csak itt a közelben nem tudok senkit sajnos. A Full Gas-ba meg nem igazán van kedvem vinni, elég drága lenne..;)
Sok minden lehet, leginkább rossz hézagolás( kicsi hézag) , vagy elhasználódott szelepvezető. Néha okoz szegény benzin-levegő keverék is, vagy szivárgó szelepszár szimering... Pl a szakál metál 7 ezerért köszörül-mar szelepenként. Gyöngyösi omega motor 5 ért meg sinálja, cserélsz szimeringeket, vezetőket kb 3ezerért adnak darabonként lán ot nem tudom, de tippem szerint 10-15 között valahol... Ha rossz a hézagolás, lezabálhatja a bütyköt a veztengelyről, azt is tüzetesen szemrevételez i kell, meg a tökéket is, ha nem himbás a fej...
Köszi az infókat, az írásod legvége tetszik a legjobban...
A fészekégés mitől következhet be? Nem volt elegendő olaj a blokkban? Ez amit leírtál saccra kb mennyi pénz lehet? Sajnos most elég szűkös a keret. Ja és ha így megyek vele csinálhatok nagyobb gondot?
Majdnem biztos hogy szelep zárási problémái vannak. A csattogás is ezt sugallja. De a rángatás, torpanás szinte mindig fészekégés után jön elő. Valószínű kopottak a szelepvezetők, és billeg ide oda, ezért akkor is csattog, ha jó a szelephézag. Mindenképp hengerfejet gatyába kell rázni, az nem nagy pénz, szelepeket átméregetni, nem e görbült, nyúlott... Vezetők csere, fészek marás szelep köszörülés,hézagolás, vezlánc csere, és motorozás a csendes blokkal!
ismét egy ember aki bedőlt az ilyen "csak ez a baja" vakításnak
annyiból jól jártál hogy ha majd egy drágább gépet veszel jobban odafigyelsz
én egy szelepállítással kezdenék és egy alapos karbipucolással és beállítással és egy új gyertyával
aztán ha a hibák fennállnak még akkor lehet bontani a műszert
150ezret simán rá lehet költeni, de akár 250ezret is ha akar az ember
sajna ez nem úgy működik hogy egy új motorhoz 40ezer egy dugattyú a régihez meg 15 ezer, hanem a 20+ éveshez is annyi az alkatrész mint az újhoz
Sziasztok! Nemrég DR 350 tulaj lettem, de azt nem véletlenül nem írtam hogy boldog tulaja....Van néhány dolog ami nem hagy nyugodni a blokkal kapcsolatban. Haveri körömben mondták többen hogy ne foglalkozzak vele, ha valami nagy baj lenne már megállt volna a motor.
Szóval, alapjáraton ad egy ciripelő hangot a motor, erre az eladó azt a választ adta, hogy nemrég lett becsiszolva a szelep, és párszáz km után utána kell állítani. Sajnos meggyőzött és elhoztam a gépet... Hazafelé amikor odahúztam neki, már többféle csörgő hangot is adott a blokk, persze amikor kipróbáltam akkor még nem hallottam ezt. Aztán lett még egy olyan jelenség, hogy menet közben amikor azonos fordulaton megyek, olyan mintha bele-bele fékezgetnék, vagy mintha be akarna állni a blokk....egyik mp-be megtorpan,a következőben mintha semmi baja nem lenne...
Van valakinek vmi tippje hogy mi lehet vele? Olaj van benne....;)
A szerlők kezdenek elkeseríteni hogy teljes motorfelújítás, de ilyen 100-150e-ről beszélnek...Ez mennyire valós ár? Csinált vki felújítást mostanában? Köszi előre is aki próbál segíteni. :D
Sziasztok! Érdeklődnék ,hogy a Suzuki DR 350 SE jó választás lenne endúrózásra és két személlyel nagyobb kirándulásokra vagy inkább DR 650? Mik a típus hibái a DR 350-nek?
Szia, szép a gép csak az a baj vele hogy túl van a keretemen. Nekem még gondolnom kell átírásra is meg bukó protektoring stb stb.. :) Ha még november végén is meg lesz akkor átgondolom. Télire úgy sem sokan vesznek motort.
Szia, hát előtted linkeltem be, szerintem te pont ezt keresed: http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_dr-z_400_e_re
ndszamos-
8382570. Igaz kicsit több mint 700.
A fészekégés mitől következhet be? Nem volt elegendő olaj a blokkban? Ez amit leírtál saccra kb mennyi pénz lehet? Sajnos most elég szűkös a keret. Ja és ha így megyek vele csinálhatok nagyobb gondot?
annyiból jól jártál hogy ha majd egy drágább gépet veszel jobban odafigyelsz
én egy szelepállítással kezdenék és egy alapos karbipucolással és beállítással és egy új gyertyával
aztán ha a hibák fennállnak még akkor lehet bontani a műszert
150ezret simán rá lehet költeni, de akár 250ezret is ha akar az ember
sajna ez nem úgy működik hogy egy új motorhoz 40ezer egy dugattyú a régihez meg 15 ezer, hanem a 20+ éveshez is annyi az alkatrész mint az újhoz
Köszi előre is....:D
Valakinek nincs feleslegessé vált hátsó lábtartója (tartó konzollal együtt)?
Szóval, alapjáraton ad egy ciripelő hangot a motor, erre az eladó azt a választ adta, hogy nemrég lett becsiszolva a szelep, és párszáz km után utána kell állítani. Sajnos meggyőzött és elhoztam a gépet... Hazafelé amikor odahúztam neki, már többféle csörgő hangot is adott a blokk, persze amikor kipróbáltam akkor még nem hallottam ezt. Aztán lett még egy olyan jelenség, hogy menet közben amikor azonos fordulaton megyek, olyan mintha bele-bele fékezgetnék, vagy mintha be akarna állni a blokk....egyik mp-be megtorpan,a következőben mintha semmi baja nem lenne...
Van valakinek vmi tippje hogy mi lehet vele? Olaj van benne....;)
A szerlők kezdenek elkeseríteni hogy teljes motorfelújítás, de ilyen 100-150e-ről beszélnek...Ez mennyire valós ár? Csinált vki felújítást mostanában? Köszi előre is aki próbál segíteni. :D
Jövőre gyere, és menj fel a dombon.
Idén neki sem mertem indulni, tavaly simán, elsőre felmentem.
Papíron is?
ndszamos-
8382570. Igaz kicsit több mint 700.