Sziasztok!
Egy Dzr400ast szeretnék vásárolni. Érdeklődnék nálatok, hogy van e valami típushiba amire érdemes figyelni ezeknél, meg úgy eleve az enduróknál. mennyire megbízható, mennyire értékálló amúgy? Előre is KÖSZI!
biztos hogy olcsó volt,mert a 3 liter olajért fizettem 6500forintot,tehát a szerelő a kedvezményével kapja kb 1500-forintér literjért.a kplung része nem volt piszkálva,mert a kókány mester akitől vettem,nem érzett magába elég erőt hogy azt is szét bassza.de azon kívűl mindene kókányolva volt,bár,nem,mert csavart cseréltem a kuplung kosáron,a gyári,vésővel volt fel rakva,de nézek én valami jó olajat!
a repsol 15/50 a legolcsóbb olajak között van, ezért erőltette.. az ásványi olaj, másképp viselkedik, főleg ha régi a kuplung, és előtte szintetikus olajjal volt etetve.. nem rossz olaj, de hamar megmutatja, ha fárad a kuplung...egyébként új lamellákkal tuti jó lenne, de ha teszel bele repsol sintetico-t, akkor visszajön, az sem drágább sokkal. egyébként jártam úgy, hogy simán a lamellákat cseréltem össze vissza egy régi kuplungban, és elkezdett csúszni... szóval érdemes figyelni azt is, hogy hogy volt benne... ha sokat futott..... saját tapasztalat...
nekem igaz nem dr600 asom van , hanem xl600 de télen enyém is át esett 1 kisebb generálon és összeralás után nekem is csuszott a kuplung 15w50 es olaj lett beletéve utánna lecseréltem 10w40 re és megszünt a csúszás. remélem te is megúszod ennyivel!
na pont jókor néztem be,öreg dr600am van,most lett meg generálozva,de mindene,kapott repsol 15w-50 olajat,bár 10w-40 est kér a könyve,én raktam volna bele 10w olajat,de a szerelő erőltette a 15w.és most simán csúszik a kuplungom,illetve a motor kuplungja,lehet ez az olaj miatt?vagy lamella csere?bár az már csak filléres dolog az eddig rá kötött pénzhez képest.
Az én környezetemben 10 óránként cserélik az olajat, bármelyik blokkot meg lehet nézni! Meg az olajat is ami lejön.. Mikor folyik aranysárga, csak a tálban látod, hogy már használt... Én arra esküszök, hogy sűrűn cseréljük... Be is vált... Én 1500-ért veszem, de nem érzem rossznak.
Hát, ezen az olaj kérdésen mindig el hehet répázgatni.... Ha figyelembe veszed, hogy a magyarországon kapható olajak 60%-a hamisítvány, akkor majdnem mindegy milyen teljesítményre válogatsz. Ha azt figyelembe veszed, hogy a hiper hájtek olajakat 6000-ként cserélik, mert az milyen jó, kibontod a blokkot és 50000 kilóméter után nincs 3-ik, 4-ik fokozat, a hajtókar csapagya meg lóg mint a tehénen a pisztolytáska akkor nem biztos, hogy azért kell 6000-es olajat venni, mer az milyen sokáig bírja. Meg mert rá van írva egy csomó okosság amit láttam a neten, hogy milyen jó. Használtam motorex 10/60 atomhalál versenyolajat, 5500/ liter áron áfa nélkül, és pont ugyanúgy viselkedik, mint a repsol 10/40 fullszinti bárdiból 7000/4liter áron áfával... Bármelyik bontóst kérdezd meg, mennyire szépek belül a magyar motorok... Kb 2%aki tényleg odafigyel rá.... A tiszta olaj többet ér, mint a márkás...
igen ilyen volt az enyémbe is , le is vágtam róla :) de nekem van benne 1 perforált cső is , lehet csak bele okoskodták nem tudom de akkor benne hagyom ;)
Ha E dobod van, akkor a végében levő csavarokat kihajtva ezt kell, hogy lásd. Ez a szikrafogó. Ezzel szerintem tudni fogod, hogy mit tegyél. Perforált csövet nem is fogsz benne találni. Az S-ét nem szedtem még szét. (Nem is akarom!)
Egy Dzr400ast szeretnék vásárolni. Érdeklődnék nálatok, hogy van e valami típushiba amire érdemes figyelni ezeknél, meg úgy eleve az enduróknál. mennyire megbízható, mennyire értékálló amúgy? Előre is KÖSZI!