Tudom mire gondoltál. Pörög, de végig terhelés alatt.
Nekem ezt a helyi nagy cross-osok mondták. De valami igazság van benne, mert és is így tapasztalom. (terepen használt gépek jobban bírják.)
Valakinek gas-gas 450 első villa,tökéletesen passzol bele a gyári enduró kerékszett és nagyon jó lesz tőle a aDRZ eleje.
Új olaj új szimering+kormánycsapi de mivel a drz-t már eladtam nem kő.Az előző tulaja SM szettel használta állítólag még avval is jobb volt mint a gyári sm villa. 65-pénz
Sokaknak ez az endurozás!
Volt szerencsém olyan csapathoz, akiknek ez volt a motorozás, amikor becsaltam őket egy erdőbe, akkor meg néztek rám mint egy leprásra. -itt összekarcolódik a motor!
De a kocsma túra se semmi! Amikor mindig egy kocsma a cél. 3 óra alatt mentünk 12Km és találtunk 4 kocsmát. Velük se mentem többet.
Félre értesz...
Úgy gondoltam,hogy terepen jobban van pörgetve a motor,általánosságba,nem az E kimondottan,mindet jobban kell pörgetni erre gondoltam..
Emelkedők,homokos talaj..stb. ezért jobban húzzuk mint,aszfalton.
Üdv.
Írtad, hogy jobban van pörgetve az E-s...
Nekem 4. éve van meg a drz-m és csak terepen használom (de mint állat) picikét sem kímélve. A környezetemben van egy pár S és Sm drz, amik többsége már átesett valamiféle felújításon. Az enyém 2001-es és még nem volt leszedve a henger, de még a kuplung is a sajátja. De ismerősök E-esi is nagyon jól muzsikálnak. Én azt vettem észre, hogy a terepen használt E-sek sokkal tovább bírják.
Egy 2T fullcross pályán kibírhat akár egy szezont is, de ha elmész vele endurozni (földes úton 120-al 10Km-en keresztül), akkor meg lehet ölni egy du. alatt is. Nem lehet, hogy a kettőnek v.mi köze van egymáshoz?
Terhelten pörgeted kis ideig - kontra - félgázon terheletlenül fél óráig.
Igen, inkább terepen/erdőben lenne használva. Viszont mindenképp kellene rendszám , mert a város közepén lakom
Kipróbáltam és tényleg sokat számit a +10LE
Meggondolom mi lenne a legjobb választás ami nem hulladék és nem horror áron van.
Köszönöm a segítséget!
Hát erren nehéz válaszolni...az biztos h,egy KTM-hez képest,kb. fele hangos a blokk...ha nincs mellék zörej,súrlódó hang,akkor nincs gond..nem füstöl,nem eszi nagyon az olajat...
Mivel látom nem az első motorod..meg inkább terepezni használnád..inkább az E
sokat jelent a +10 ló,meg valamennyivel könnyebb...
Ha inkább terepezel akkor az E
Ha szeretsz városban is "menőzni"akkor a
z SM...az SM szép patika állapota,fél év terepezés után megcsorbul..idomok karcolódnak,törnek,jobban van pörgetve stb.
igazából így válassz: Erdő/Terep leginkább(akkor E) ha vegyes,de inkább város,meg szép motor h,büszke legyél SM..
Értem.
Szóval ha veszek egy gyári SM-et akkor abba belehajíthatom "simán" az enduro szettet, csak a távtartóra,láncra,fogaskerékre kell figyelni.
Köszönöm a sok jótanácsot!
Megmondom őszintén két emberke is eladja a motorját és mindkettő drz(ismerősökön keresztül kaptam az infót).
Az egyik SM, full patika állapotban, a másik E, viszont az is szép állapotban van, csak ott ugye kérdés a km. E-nél csábít a plusz LE és "gyári enduro" téma, az SM-nél pedig a szalon állapot ami megfog és a kevés km.
Árban majdnem ugyanaz, csak az SM 2 évvel fiatalabb.
Mindkettő szépen indul,hidegen-melegen, sebességet is szépen veszik csak nem tudom milyen az egészséges drz blokk hang , mert még csak ezt a kettőt hallottam.
ha átraksz mindent az sem kerekekről az endúró kerekekre akkor passzol minden
haver panaszkodik hogy ráz az eleje terepen, biztos át lehet szelepelni hogy jó legyen terepen
vagy betenni egy jobbat
Igen,de van hozzá SM szettem és gond nélkül cserélhető...távtartó másabb valamivel...
Mint minden motornál...
ha kéket füstöl,ha hangos,csörgő motor hang van(drz-k halk blokkúak!)
ha a gazda azt mondja: ááá az nem az,pár ezresből meg csinálod...
ha a himba rendszer nagyon lóg..ha nehezen indul..ezek nem jó elő jelek..
ha: áá az biztos nem..most lett minden felújítva,az valami más hang lesz...
ebben az ipar ágban minden motor: "most volt felújítva"
ha így volt kérd el a régi alkatrészeket,számlát stb.
ilyen h lánc,lánckerék kopottt,idomok nem olyan szépek,gumik szarabbak,az nem számít...vegye jól a sebességeket,szépen indúljon,és jó motor hangja legyen..
Az hogy nem megy be az erdőbe és egyéb helyekre az ismerős