Ha csak az üzemóra hiányzik, akkor önts bele 2l bencint és indítsd be! Ha kifogy majd le áll.
Vagy told ki a kapu elé éjszakára és majdcsak valakinek megtetszik és elviszi és talán használni is fogja!
De legalább egy jó dolog van az idei szezonban! Teljesen hibamentesnek mondható! Semmi gond nem volt a motorral!
ugyan, az enyém nem 2006-os de cserébe most lett gyűrűsor cserélve + kapott egy hotcams vez tengelyt meg fúvóka szettet új láncszetett valamint tökéletesek a fékek is.
A Ti DRZ-tek is szokott fehéret füstölni akkor amikor a kinti hőmérséklet kb. 5 Celsius fok alá csökken és a motor még jéghideg? Az enyém ezt csinálja, de kizárólag csak akkor amikor 5 foknál hidegebb van kint, és a motor hideg. Amikor bemelegszik akkor abbahagyja.
Csak azért kérdezem mert eddig még nem tapasztaltam ezt.
Normális ez? Azt tudom hogy a kocsiknál normális ha hidegben fehéret füstöl amíg a blokk nem üzemmeleg. De motoroknál is a helyén van ez így?
mi ecu házakat rendeltünk csatlakozóstól sarustól, kb tizede volt mint az első kör angliából
én simán megoldottam a "natúr" saruzófogóval csak nem 1 menetben mint a krimpelő(jó pár ezret összenyomkodtam)
Ja, azon az amerikai oldalon minden van, csak tényleg nagyon drága mindenük. Én az e-bay-ről rendeltem ugyanilyen Furukawa konnektort kínából, csak 8 csatlakozósat, 2 db- 8 dollár+posta, 1 hónap alatt meg is jött. Itthon a boltokban pontosan ilyen csati reménytelen. http://www.ebay.com/itm/Wire-C...
Speciális krimpelő fogó is kell hozzá persze.
Köszi, idő közben megtaláltam én is. Postán kapok elvileg Denso sarukat, megnézem hogy stimmel-e. Ha nem, akkor kénytelen leszek rendelni. Esetleg kellene másnak is ilyen csati?
Vagy told ki a kapu elé éjszakára és majdcsak valakinek megtetszik és elviszi és talán használni is fogja!
De legalább egy jó dolog van az idei szezonban! Teljesen hibamentesnek mondható! Semmi gond nem volt a motorral!