Hello! Én is most kerestem ilyet,de csak olyat találtam amin van féklámpa,de rendszámvilágítás meg nincs,de végre találtam olyan ledeset,amin van féklámpa és rendszámvilágítás is,tehát teljesen tökéletes.Az ára 8990 az Universalmotornál! itt keresd meg az email cimet vagy telszámot és érdeklődj
DR 350-ese van itt valakinek?
Kínáltak nekem egyet és megszeretném kérdezni azt, hogy mi az amit feltétlenül vegyek rajta szemügyre, hogy ne legyen annyira zsákbamacska a dolog.
Írhat az is akinek nem ez a típus van...
O gyűrűsön minden csapot 2 oldalról O-gyűrű véd a retektől.Sokkal tartósabb mint az egyszerű láncok.
X-gyűrűsnél valami X keresztmetszetű bigyó ha jól tudom.Ha nem,javítsatok.Még tartósabb.
T-set még nem hallottam.
Véleményem szerint a lánc soxor úgy "nyúlik",hogy a nem megfelelő karbantartás miatt bemegy a kosz/víz a csapokhoz,az berozsdál,következő menetnél lepereg az a rozsdaréteg.Ez a pici kopás adja a nyúlást
6724 hsz-nál vannak képek róla ott láthatod!jelenleg 4 küllö eltört mert feszesre volt húzva ez alku tárgya.
ha megcsinálom 120e ha igy is kell mondj rá valamit de azt már e-mailbe beszéljük meg
Szevasz Nixxxdorf!
A powertape egy üvegszál erősítésű ragasztószalag, gigaerős, nagyon sokat bír. Tehát ágak, bokrok, stb. nem tépik el, nem szakad ki, így a tükör hátulja megússza a kiképzést. Gondolom, hogy barkácsboltokban be lehet szerezni hasonlót, aztán 2 rétegben adj neki. Ezt a szalagot tettem rá az idomokra is, sőt még a blokk oldalára is, hogy a csizmával ne karcoljam össze. Nem szupermotyózom, csak terepezek némi aszfaltozással megspékelve.... kalandtúra jelleggel. GUMI: nos, tapasztalatom szerint az "S" gyári Bridgestone TrailWing gumija egész elfogadható száraz terepen, sőt még szikkadt sárban is jól elmegy, egyedül mély és friss sárban áll meg a tudománya. (Egyszer mély, havas sárban voltam kénytelen időzni egy órát miatta, de végül kikecmeregtem.) Ez a gumi aszfaltra kifejezetten jó, jól dönthető, jól tapad, és nem nagyon kopik. Na persze mondom ezt úgy, hogy aszfalton óvatos duhaj vagyok, semmi mutatványozás, nyugis 90-100-as tempókat megyek max. Az "1 gumival terepen - utcán" verzió kivitelezhető, én is ezt csináltam egész évben. Természetesen egy "all-rounder" gumi sehol nem olyan jó, mint pl. egy spéci SM gumi pályára vagy bütykös enduró gumi kemény terepre, de bizonyos határértékek között nagyon kellemesen lehet vele motorozni. Ha nem tudod megengedni magadnak a 2-3 gumikészlet tartását, akkor szerintem a TrailWing egy aránylag jó kompromisszum, ésszel mindenhol elmész vele. Volt még Mitas tököm tudja milyen betűjelzésű 09-es duál gumim, az is nagyon jó volt, csak sajna azzal vitték el a KTM-et. Ez tereporientáltabb, de száraz aszfalton is megállja a helyét.
Üdv,
Danez
Hello Danez!
ismét köszi a helpet:) Bocsánat a tudatlanságom miatt de pontosan mi is az a powertape a tükrödön? ja és utcán szupermotyozol vagy endurógumival mész mindenhol? szivem szerint szupermotyoznék uccán majd , de félek hogy épp annyi pénzem lesz hogy megvegyem a motrot.... mi a véleményed erről az "1 gumival terepen, uccán" látásmódról? amugy győnyőrű a jószágod....
Vagy az is lehet, hogy a gyári se drágább, érdemes megkérdezni őket: http://www.suzukihollos.hu/mot...
Az oldal alján van az alkatrészesek telefonszáma és a nyitvatartás.
Itt az oldal tetején meg a tipushibák vannak, egyéb érdekességekkel együtt:link
Kínáltak nekem egyet és megszeretném kérdezni azt, hogy mi az amit feltétlenül vegyek rajta szemügyre, hogy ne legyen annyira zsákbamacska a dolog.
Írhat az is akinek nem ez a típus van...
Jaja, ezek a betűk az O gyűrű profiljáról kapták a nevüket. Én O, X és W gyűrűs láncokat ismerek. T-ről még nem igazán hallottam.
ára7990ft!
bakonymotor@gmail.com
06-20-
545-3546
X-gyűrűsnél valami X keresztmetszetű bigyó ha jól tudom.Ha nem,javítsatok.Még tartósabb.
T-set még nem hallottam.
Véleményem szerint a lánc soxor úgy "nyúlik",hogy a nem megfelelő karbantartás miatt bemegy a kosz/víz a csapokhoz,az berozsdál,következő menetnél lepereg az a rozsdaréteg.Ez a pici kopás adja a nyúlást
Szerintem annyi és olyan mint a motorba.
Betöltőnyílásnál felírva,ha minden igaz... 1700ml.
4.5hátsó
coll
holnap megmérem!
ha megcsinálom 120e ha igy is kell mondj rá valamit de azt már e-mailbe beszéljük meg
képet meg méreteket állapotot tudsz küldeni írni
Használ valaki full szint olajat? Nem eszi (jobban ) mint a félszintet?
van pro circuit t4 kipu elado,500km van benne:85000ft
Suzuki DR Z400 SM-hez keresek oldaldeknit! (Generátor felőlit)!
A powertape egy üvegszál erősítésű ragasztószalag, gigaerős, nagyon sokat bír. Tehát ágak, bokrok, stb. nem tépik el, nem szakad ki, így a tükör hátulja megússza a kiképzést. Gondolom, hogy barkácsboltokban be lehet szerezni hasonlót, aztán 2 rétegben adj neki. Ezt a szalagot tettem rá az idomokra is, sőt még a blokk oldalára is, hogy a csizmával ne karcoljam össze. Nem szupermotyózom, csak terepezek némi aszfaltozással megspékelve.... kalandtúra jelleggel. GUMI: nos, tapasztalatom szerint az "S" gyári Bridgestone TrailWing gumija egész elfogadható száraz terepen, sőt még szikkadt sárban is jól elmegy, egyedül mély és friss sárban áll meg a tudománya. (Egyszer mély, havas sárban voltam kénytelen időzni egy órát miatta, de végül kikecmeregtem.) Ez a gumi aszfaltra kifejezetten jó, jól dönthető, jól tapad, és nem nagyon kopik. Na persze mondom ezt úgy, hogy aszfalton óvatos duhaj vagyok, semmi mutatványozás, nyugis 90-100-as tempókat megyek max. Az "1 gumival terepen - utcán" verzió kivitelezhető, én is ezt csináltam egész évben. Természetesen egy "all-rounder" gumi sehol nem olyan jó, mint pl. egy spéci SM gumi pályára vagy bütykös enduró gumi kemény terepre, de bizonyos határértékek között nagyon kellemesen lehet vele motorozni. Ha nem tudod megengedni magadnak a 2-3 gumikészlet tartását, akkor szerintem a TrailWing egy aránylag jó kompromisszum, ésszel mindenhol elmész vele. Volt még Mitas tököm tudja milyen betűjelzésű 09-es duál gumim, az is nagyon jó volt, csak sajna azzal vitték el a KTM-et. Ez tereporientáltabb, de száraz aszfalton is megállja a helyét.
Üdv,
Danez
Nem tudja valaki, pontosan mennyi, és hogy milyen olaj kell a váltóba ?
400 E
Köszi
ismét köszi a helpet:) Bocsánat a tudatlanságom miatt de pontosan mi is az a powertape a tükrödön? ja és utcán szupermotyozol vagy endurógumival mész mindenhol? szivem szerint szupermotyoznék uccán majd , de félek hogy épp annyi pénzem lesz hogy megvegyem a motrot.... mi a véleményed erről az "1 gumival terepen, uccán" látásmódról? amugy győnyőrű a jószágod....
Vagy az is lehet, hogy a gyári se drágább, érdemes megkérdezni őket: http://www.suzukihollos.hu/mot...
Az oldal alján van az alkatrészesek telefonszáma és a nyitvatartás.