Ezt a test kábelt hirtelen nem tudtam volna, hogy hol keressem, de így már megvan, nincs lelazulva, és töltött akkuval teker is rendesen az önindító.
Testzárlat nincsen és a tekercseket is ellenőriztem ahogy leírtam, azok is jónak tűnnek. Maradt a szabályzó, más baj nem lehet. Hacsak nem kuszálták össze a kábeleket az álommanók.
Szóval azt hiszem holnap telefonálok Dávidnak, de csakis ülve, nehogy összeessek a sok nullától.
Szevasz.
Lemértem mindent.Úgy néz ki az állórésszel van baj, szét is szedtem. Bármelyik sárga kábelt megnéztem ( ami a generátorból jön ki) szakadásmérővel, letestelt, vagyis ott a baj,mert az nem szabadna.Néztem másik DRZ-n, meg Kawa ER5-ön is, azoknál nem testelt, nincs is baj a töltésükkel.Nézd meg nincs-e meglazulva a testkábel a blokk hátulján, a karb. alatt.Továbbá ell. le,amit én.Szólj mi van, segítek, ha tudok.Ja, ma néztem Honda Magna 900-ason, azon se testelt le.Üdv
Egy 230V-os 23W-os izzóval leteszteltem a tekercseket, szépen parázslik az izzó 2500-as fordulattól. Mind a 3 tekercs egyformán viselkedik, testzárlat nincs. Ellenpróbaként rádugtam a szabályzót, továbbra is fennál a hiba.
A szabályzót megmértem, a diódák nyitóvfeszültsége stimmel (0,51V), de a többi érték, aminek 1,5V körül kellene lennie, azok 6,97V-ot mutatnak. Én továbbra is azt állítom, hogy szabályzó probléma.
Gyurkec neked milyen mérési eredményeid vannak? Tekercset lemérted te is terhelve?
Amíg a szabályzót nem mértem le, addig nem mondanám biztosra, de ebben az esetben előfordulhat, hogy mégis tekercs hiba lesz.
Valami műterhelést kellene ráakasztani a tekercsekre, lehet hogy üresjárati feszültséget tud, de terhelésre zárlatba megy át. Kellene egy olyan ohmmérő, ami 1kV körül mérne. Tipp.
Szevasz, bármilyen hihetetlen, de teljesen egyforma hibája van a motoromnak, ami egyezik a tiéddel, és a mérések is egyformák!
Viszont a fesszabályzót másik DRZ-n kipróbálva hibátlan volt. Tehát, szerintem neked sem ott lessz a hiba. De jelenleg még fogalmunk nincs, mi a járgányom kínja.
Sziasztok, nemrég lett egy DRZ 400S-em, endúrni, így a jobb oldali indexeim már fityegnek... Van jobb index megoldás a gyárinál? LED-hez gondolom át kell alakítani az elektromos rendszert, ehhez nem nyúlnék. Köszi, G
Ma indítom a gépet, kicsit gyengén tekert, de elindult. Indulok, lefulladt. Következő indításra már meg se tekerte. Na mondom mifene, biztos szar az akku. Felraktam egy fél órára tölteni, pöcc-röff, kerültem vele 1-et, mire hazaértem, a lámpa már épp csak parázslott, a műszerfal újraindulgatott és dadogott.
Szervizkönyv elő, tekercseken 78-78-83 V feszültség 400rpm környékén, ellenállásuk 1,1-1,1-1,1 Ohm. Tehát szerintem az rendben van.
Szabályzót rádugtam, az nem köpött ki 0,8 V-nál többet, és a tekercsek feszültsége is lecsökkent 1 V-ra.
Holnap következik a szabályzó mérése, mivel nincs olyan műszerem, ami 1,5V-os feszültségig tudna dióda állásban mérni, szóval szereznem kell egy 9 voltos elemet, ellenállást, és ~1mA mérőárammal lemérni a dolgokat, de 99%, hogy szabályzó gond lesz.
Első körben csak láncot cserélj és szelepet állíts,és ha még ezek után is megmarad a hangja akkor ráérsz gondolkodni a továbbiakon.
47nél még nem hinném,hogy hajtókaros.
Estét vagy napszaknak megfelelőt!
Lassacskán felújításra kerül a sor a gépemen(SM 47000Km).Van egy kis hang a blokkban.Kérdezném én hogy a prox cuccokról kinek mi a véleménye?Mert dugót,vez láncot,hajtókar szettet,szelepeket néztem.Feleannyi mint a gyári,de bír annyit?Valaki hajt ilyenekkel?A másik:ha SM henger alá E tömíést rakok,lesz érezhető külömbség vagy inkább emelt kompressziós dugó?Még csak elméletben húztam szét a blokkot,vezlánc feszítő-vezető cserés szokott lenni?
Ha valaki nyúlt már bele keményebben a blokkba írhatna ,szívesen venném.
Köszi előre is,széles utat olcsó benyát!
A motorral semmi gond! Hidegen melegen pöcc-röff! De ahogy fogyott a benzin a tankból, egy pont után nem akart indulni! Akkor tekertem át tartalék állásba ami után ismét gond nélkül ment az indítás! Csak amikor tankoltam a kannából az volt a fura hogy szinte a fele sem ment bele...
Hétvégén kicsurgatom belőle a teli tankot, úgy tuti kiderül mennyi van benne....
Nekem az nem gond ha cserélni kell az olajat. Csak bírja a klímát. Nem találok most S-t csak e-t illetve tuningoltat.
Eben mennyire érdemes gondolkodni?
Testzárlat nincsen és a tekercseket is ellenőriztem ahogy leírtam, azok is jónak tűnnek. Maradt a szabályzó, más baj nem lehet. Hacsak nem kuszálták össze a kábeleket az álommanók.
Szóval azt hiszem holnap telefonálok Dávidnak, de csakis ülve, nehogy összeessek a sok nullától.