Sziasztok! Volt itt a fórumon is téma, hogy drz-n a hátsó fékolajtartály valami oknál fogva megduzzad, és a tömítés mellett bejut a dzsuva. Na ez a probléma áthidalására csináltattam egy pár rozsdamentes keretet,ami tökéletesen illeszkedik a tartályra, és megakadályozza annak megduzzadását. Ha valakit esetleg érdekel a dolog, 1.000 ft-ért adom darabját!
60as minek? nem árt de ha ennyi sok felesleges pénzed van idd el
10w40est tettek bele az ezres szerviznél is
60ast csak a szar gépekbe kell tenni aminek forr a vize folyamatosan mint pl nekem a huskyban
a 165 az nem is magasság az alacsonyság
sm kerekekkel meg egy kis ültetéssel jó lesz
épp nemrég szenvedtünk evvel az ültetéssel ha fél centit nyújtasz olyan 3 centit megy lejjebb ha 1 centit akkor kb 6 centit megy lejjebb az ülés
1 centi nyújtásnál már elég jól lóg a segge ilyenkor a rugófeszítést már maxra kell tekerni
1 centivel hosszabb cuccom van. sima vasból ha érdekelni fog, tesztnek jó lehet, olcsón adom
A tavaszra szeretnék beruházni egy 400as Drz-re. Már megjelenése óta vonz ez a masina és most megadatott hogy meglepjem magam vele. Viszont a magasságom ennek gátat vethet mert csak 165 cm vagyok. Ebből következik a kérdésem hogy mennyire merész választás lenne ez a típus(főként az SM vonz)? Van-e aki hasonló magassággal használ ilyen motort? Vagy ezt a kategóriát(nagy enduró) felejtsem is el gyorsan és csak "utcai" motorra pályázzak?!
A vezérműlánc első rezgéscsillapító íve szokott még csattogást okozni... egyébként ha teljesen rendben van, nem hangos blokkok ezek.... csörömpölés a vezérlés körüli fogyás jele szokott lenni.. ha szép csendes blokkot szeretnél, akkor érdemes az íveket a vezlánc mellett is kicserélni, ha kicsit is kétséges.. feszítőt átnézegetni... ha vészesen csökkent a szelephézag, vagy kopik a tengely bütyke, megfontolandó a szelepcsere.. csúnya dolgokat szoktak művelni.. azt hiszem, s-es Sm változatnál 50.000-enként mindig szoktak cserélni.. üzemórára nem tudom lebontva, de állítólag előfordul velük a szegény keverék miatti anyagfáradás... Sokat izzik a szelep.. Bár van ismerősöm, 117.000 van a gépében, és még gyárik a szelepek.... bár az igaz, hogy E-ből épített SM...
Nagyon köszönöm a kielégítö választ Ezek után körvonalazódni láttszik az alkatrészes dolog.
Elöször lelököm belőle a vezérműláncot,meg szelephézahot ellenörzök-állítok.Nem gondolom
hogy nagy baj lenne,mert indul könnyen,hidegen is,olajat nem zabálja.Csak alapjáraton van kis
cicergő hangja,de a legrosszabbra készülök.Ha megmarad a hangja,lehúzzuk a hengert,belenézünk.Mondjuk ezek nem a csendes járásukról híresek.
Mégegyrzer köszi az infót!
Legjobbakat mindenkinek
Szia!
Hajtókarból jobban jársz a wössner-rel, bár a prox sokkal jobb anyagú, viszont kispórolták belőle a bronzperselyt a felső csapnál.. ha kialakíttatod rajta, akkor az sokkal jobb, keményebb, szívósabb.. kb plussz 8-10 ezerért megcsinálják.. ha nem akarsz genyózni, akkor wössner. egyébként olcsóbb is. Dugattyúból van rengeteg gyártó, én proxot nem szeretem, indokolatlanul drága, és még nehéz is.. dörzibe a legjobb a "vertex drz pro replica" dugattyú könnyű, gyors, filigrán karcsú gyűrűk, úgy megy vele a motor, mint a szél. vezérműlánc-ból a DID-nél nemigen van jobb. 14000 ft, a prox 18-ával szemben, és kb 2szer annyit is bir. Egyébként vidd el egy frankó szerelőhöz, aki tényleg rájön a hibájára, mert lehet, még nem kell felújítani az egészet.. viszont a hajtókart nagyon nézzétek át, mert a "jóvanazmég" átvizsgálás után szokott a dugattyú és a henger világgá menni.. A javítási útmutató szerint, oldalra 1mm-t billeghet a kar, ez fölött javítandó. Ezt a hajtókar legvégén a csapnál szokták mérni. ha több, szét kell húzni, meg kell nézni. általában tök jól pörög, mégis elindultak a berágódások...
Szevasz.
Ha kell, tudok gyári fesszabályzót, mert nekem már így most van 1 plusszban.De mindenképp le kell ellenőrizni miért ment tönkre a régi, vagy miért mehetett tönkre.Ha kell megírom az összes mért adatokat a motorról.Üdv
a 7110 majd 4500
én agipot használok az jött ki 2500ra postával