Folyni folyik mert a gép üzemképes! Ergo fogy belőle az üzemanyag! Megnéztem a kézikönyvében, hogy 2,3 liter a tartalék. Hidegen szivatóval már nem tudtam beintitani, ebből gondoltam hogy váltani kell tartalékra. Na most ha 2,3 literre rátöltök 5 litert abból sehogy sem lesz 10... És ez aggaszt hogy most akkor merre hány méter?
Ha homokbányában akarod használni, akkor szerintem elég gyakran kell majd cserélni az olajat! Hogy mennyivel rövidül....hát ezt szerintem ember legyen a talpán aki megjósolja neked, de biztos, hogy nagyobb az esély a meghibásodásra. Bár a 440-es hengereket általában újan teszik rá, tehát az később kezd el kopni, de a többi alkatrész nem ehhez a teljesítményhez lett tervezve.
Üzemórában is megoszlanak a vélemények. Én általában 25 óránként cserélek olajat, de hallottam már aki 60 órát is hajtja. De előfordult többször is, hogy egy-egy durvább túra után lecseréltem már 10 óra után. Az S-be pedig van aki 1500Km után cserél, de van aki 5-6000 után. (De terepen máshogy szaporodnak a km-ek!)
Erre mindenki mást fog mondani.
Lenne egy kérdésem!
Átváltottam az üzemanyagcsapot tartalékra, mert hidegen már nem akart indulni... Gondoltam fogy a benya... Ma hoztam haza kannában 10 liter benzint, ebből belement 4 max 5 liter és tele a tank! Hiába rázom semmi... Csurig van...
Ez mitől lehet?
rádobsz egy 440es hengert egy kis kari-kipufogó tuning, esetleg okosabb vezérműtengely aztán garantáltan szedheted ízekre évente
nem okosabb eleve olyan gépet venni amit gyárilag megcsináltak izmosra?
Nekem az lenne az endurozás, hogy homokbányákban küszködni.
Ott meg jó lenne, ha könnyű lenne. Tuninggal mennyivel rövidülhet az E élettartama? Illetve mennyivel üzemórásabb az E az S-től?
Ha valóban endurózásra akarod használni, akkor bőven megteszi még egy S-es is! Olcsóbb mint az E. Ha földesúton akarsz 140-es száguldozni (amit sokan endurózásnak hívnak) akkor pedig tök mindegy, mert bármelyik gyorsan feladja a harcot. A plusz erőt úgysem érzed, max kigyorsításokkor, de akkor pedig csak elkapar. Vegyél egy S-t és áttételed le és irány az erdő, vagy egy hegy!
Mennyire érdemes tuningolt e kiadású DR-Z-t venni? Athena 440 hengerről van valakinek tapasztalata? Jó árban lenne a motor, de a tuningtól félek kissé.
Mik a vélemények? Nekem endurozgatni kellene. Tartósság lenne a cél, meg a megbízhatóság.
Igen. Van egy rejtett csoport, rákeresel, nem láthatod. De ha megírod itt drótifutinak, vagy nekem a neved és a városod, van a képeid között egy nyilvános kép a DRZ motorodról, akkor behívunk. Megéri, egy szuperjó közösség tárul eléd.
Likeoltam a DRZ Hungary Közösséget, de sehol sem látok ilyen eseményeket. Van külön zárt csoport is? Vagy hol lehet az említett dolgokat megnézni? Köszi!
A facén van hírdetve mindig,a csoporton belül. Gyere el szombaton,vacsra,pacsizni a többiekkel..215 vagy menyi tag van már...ebből aktív kb.30...talin kb. 20-an szoktunk lenni.
szuper, ezeket a találkozó eseményeket honnan lehet megtudni, én is elmennék. Hasonlóan, nálam 3 gyerek:) de imádom mind az ötjüket:) (3 gyer+ asszany +DRZ):) köszi a taácsot, a Facebookon már bejelöltem...
Az a baj,h csak elméletbe vagyok erős,gyakorlat az még messze nem jó..2 gyerek mellet meg nehéz gyakorolni napokat...
Ajánlom figyelmedbe a Facebook : DRZ Hungary csoportot,van adok-veszek,és rengeteg jó fej srác,műszaki segítség stb, Most szombaton megyünk Pusztavacsra találkozóra,ott megismerhetsz minket,én is ott leszek! 10-12ig leszünk ott,majd bemegyünk kecskemétre,stb...
:) király vagy! wazze félek eltaknyolok és megfejelek valamit mint hableány a korallzátonyt... de megpróbálom... dob: mennyiért vesztegetik ezt és hol lehet ilyent venni? köszönöm előre
Én meg 37 :) és most tanulgatom. Nekem LeoVinche X3 dobom van nyitott,na annak van hangja,de a Akra is brutál.
kerekezés...már néha 1-3ig fel bírok kapcsolni,keréken...nekem SM szett van fent,nagyon szar áttétellel,így csak 1-be jön fel(S).Én úgy csinálom....elindulok,kicsit fel gyorsítok,majd vissza engedem a gázt,hogy kicsit be bukjon az eleje,picit rálökve,és vissza rántva a kormányt,nyél gázt húzok,ekkor fel áll kerékre,a gázzal "játszva" tartom,majd egy gyors váltás(kuplung nélkül)2-be,kitart 3. és nekem itt le is esik az eleje(ezt hívják erőből kerekezésnek,mert a holtpontig nem emelem(nem merem),meg emelni,így csak addig marad fent amíg erővel bírja a gép.Ha holtponton tudnám tartani akkor kis erő mellet is 5.-ig felmenne...
Na most ha endúró szettel csinálod akkor 2-es be is fel kell h jöjjön...így sokkal jobb,mert 1-be azért agresszívabb,kis gázra is sokat tol,2-be stabilabban tudod tartani,nagyobb a gáz út...
Üzemórában is megoszlanak a vélemények. Én általában 25 óránként cserélek olajat, de hallottam már aki 60 órát is hajtja. De előfordult többször is, hogy egy-egy durvább túra után lecseréltem már 10 óra után. Az S-be pedig van aki 1500Km után cserél, de van aki 5-6000 után. (De terepen máshogy szaporodnak a km-ek!)
Erre mindenki mást fog mondani.
Lenne egy kérdésem!
Átváltottam az üzemanyagcsapot tartalékra, mert hidegen már nem akart indulni... Gondoltam fogy a benya... Ma hoztam haza kannában 10 liter benzint, ebből belement 4 max 5 liter és tele a tank! Hiába rázom semmi... Csurig van...
Ez mitől lehet?
nem okosabb eleve olyan gépet venni amit gyárilag megcsináltak izmosra?
Ott meg jó lenne, ha könnyű lenne. Tuninggal mennyivel rövidülhet az E élettartama? Illetve mennyivel üzemórásabb az E az S-től?
DR 650 tükör pár eladó, szép állapotú! Kérésre küldök fotókat. Érd: csaba.dogei@gmail.com
Mennyire érdemes tuningolt e kiadású DR-Z-t venni? Athena 440 hengerről van valakinek tapasztalata? Jó árban lenne a motor, de a tuningtól félek kissé.
Mik a vélemények? Nekem endurozgatni kellene. Tartósság lenne a cél, meg a megbízhatóság.
szuper ennek nagyon örülök:) elmennék ha közelebb lenne:) majd biztos megjelenek ha közelebb lesz Budapesthez:)
köszönöm
Ajánlom figyelmedbe a Facebook : DRZ Hungary csoportot,van adok-veszek,és rengeteg jó fej srác,műszaki segítség stb, Most szombaton megyünk Pusztavacsra találkozóra,ott megismerhetsz minket,én is ott leszek! 10-12ig leszünk ott,majd bemegyünk kecskemétre,stb...
kerekezés...már néha 1-3ig fel bírok kapcsolni,keréken...nekem SM szett van fent,nagyon szar áttétellel,így csak 1-be jön fel(S).Én úgy csinálom....elindulok,kicsit fel gyorsítok,majd vissza engedem a gázt,hogy kicsit be bukjon az eleje,picit rálökve,és vissza rántva a kormányt,nyél gázt húzok,ekkor fel áll kerékre,a gázzal "játszva" tartom,majd egy gyors váltás(kuplung nélkül)2-be,kitart 3. és nekem itt le is esik az eleje(ezt hívják erőből kerekezésnek,mert a holtpontig nem emelem(nem merem),meg emelni,így csak addig marad fent amíg erővel bírja a gép.Ha holtponton tudnám tartani akkor kis erő mellet is 5.-ig felmenne...
Na most ha endúró szettel csinálod akkor 2-es be is fel kell h jöjjön...így sokkal jobb,mert 1-be azért agresszívabb,kis gázra is sokat tol,2-be stabilabban tudod tartani,nagyobb a gáz út...
41 éves vén fasz vagyok de tanítson meg valaki egykerekezni.
másik: milyen kipufogót tegyek a DRZ400 S re hogy ne ilyen szűz lány hangja legyen
köszönöm Áron