csereberébe megy csak el mert ha a nej megneszeli hogy van zsetonom pillanatok alatt elkölti
még nem döntöttem el 100%-ra
de ezek az erélyi utak is nagyon nehezen jönnek össze, én is vénülök, a kezem is szar, szóval nem sok értelme van a 2 motornak
az s drz meg pont a mindenre jó de semmire sem kategória ami pont egy ilyen vén @ való
idén nem mentem vele 500km távot sem........ hondával legalább egy ezrest belegurítottam évente
Kócsó szervízbe vittem a kereket, pikk-pakk megvolt a a csere.
A tanulság annyi, hogy érdemes az erősített belsőt megvenni, jó eséllyel a vastag belső mentette meg a külső gumit. Került bele egy TMV vakeszelep, egy új belső és egy marék súly a vekszeleppel szemközti oldalra.
vakszelep 2900huf
erősített belső 4000huf
szerelés, centírozás 3500huf
errefelé nem is láttam mostanában, nyár elején futottunk bele egy ilyenbe műszerbe, épp valami csavartörés miatt vált mozgásképtelenné
eladót meg végképp nem tudok
egyenlőre gondolkozom rajta
szerintem mindkét motor megy a háztól aztán lesz a drz fagyizósnak
egyenlőre a husky cserén agyalok csak
azért írtam hogy ha valaki épp ezen agyal, hátha még a környékből is aztán összehoznánk egy "én megmutatom az enyém és te megmutatod a tiéd" partyt
lett némi egészségügyi probléma és át kell értékelni a motorozást, lehet visszatérek a peca világába helyette
internetorszagjaros!
hat az osszes S kivitel fem tankos es az sm a forditott telos!
te most 3 motort mixeltel ossze.meg az a szerencse hogy egy markan belul
amit te keresel az 650.000 ft tol kezdodik
mennyi a ra szant osszeg?
tudok 1-2 ot
Tankot tankra, horpadásmentes legyen, karcolás lényegtelen.
Csap marad, tanksapka értelemszerűen jár a tankhoz,mivel nem egyezik, viszont neked kell kulcsot másoltatni, hogy tudjam nyitni zárni.
Képet mellékelj!
Köszi
agyalok hogy elcserélem a huskyt(te410) egy drz-re
szóval ha ha esetleg valaki tervezi lecserélni a drz-t egy izmosabbra akkor beszélhetünk
de csak az s kivitel (nem a fémtankos fordított telós sm) és gyárias állapotban, elsősorban a kék érdekelne
a husky jelen pillanatban tökéletes állapotban van egy tankidom vége van letörve
persze a műszaki-rendszám is feltétel
még nem döntöttem el 100%-ra
de ezek az erélyi utak is nagyon nehezen jönnek össze, én is vénülök, a kezem is szar, szóval nem sok értelme van a 2 motornak
az s drz meg pont a mindenre jó de semmire sem kategória ami pont egy ilyen vén @ való
idén nem mentem vele 500km távot sem........ hondával legalább egy ezrest belegurítottam évente
Kócsó szervízbe vittem a kereket, pikk-pakk megvolt a a csere.
A tanulság annyi, hogy érdemes az erősített belsőt megvenni, jó eséllyel a vastag belső mentette meg a külső gumit. Került bele egy TMV vakeszelep, egy új belső és egy marék súly a vekszeleppel szemközti oldalra.
vakszelep 2900huf
erősített belső 4000huf
szerelés, centírozás 3500huf
Nekem kell husy! Igaz nincs időm motorozni, de a garázsban jól mutatna az exc mellett!
eladót meg végképp nem tudok
ha tudsz jelezz
szerintem mindkét motor megy a háztól aztán lesz a drz fagyizósnak
egyenlőre a husky cserén agyalok csak
azért írtam hogy ha valaki épp ezen agyal, hátha még a környékből is aztán összehoznánk egy "én megmutatom az enyém és te megmutatod a tiéd" partyt
lett némi egészségügyi probléma és át kell értékelni a motorozást, lehet visszatérek a peca világába helyette
hat az osszes S kivitel fem tankos es az sm a forditott telos!
te most 3 motort mixeltel ossze.meg az a szerencse hogy egy markan belul
amit te keresel az 650.000 ft tol kezdodik
mennyi a ra szant osszeg?
tudok 1-2 ot
igazándiból tökmindegy, ami a lényeg nem szeretnék fordított telósat
remél
em most jó lett....
E-mail címem: szeman.zsolt91@gmail.com, ide nyugodtan küldheted. Köszi előre is.
Csap marad, tanksapka értelemszerűen jár a tankhoz,mivel nem egyezik, viszont neked kell kulcsot másoltatni, hogy tudjam nyitni zárni.
Képet mellékelj!
Köszi
Tartó konzol nincs véletlen hozzá? Milyen áron adod? Helyileg hol lehet átvenni?
06 30 635 9305
belépve maradtál az oldalon, és úgy küldted el...
Hát ez lenne kérdésed van irj vagy hivj!
Engem is érdekelne a lábtartó , ha még van. Ezen az e-mail címen elérsz: szeman.zsolt91@gmail.com
szóval ha ha esetleg valaki tervezi lecserélni a drz-t egy izmosabbra akkor beszélhetünk
de csak az s kivitel (nem a fémtankos fordított telós sm) és gyárias állapotban, elsősorban a kék érdekelne
a husky jelen pillanatban tökéletes állapotban van egy tankidom vége van letörve
persze a műszaki-rendszám is feltétel