Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!
Én Bácskiskun megyei vagyok!Azonbelül Bócsa
hali!
nekem már fél éve húzódik ez h ha meghajtom a mocit akkor kicsapódik egy kis fehérje az olajszintet ahol lesed!Most télre az lett h ha már megyek vele akkor is!szóval tömszelencém szétment!ez nem is lenne gond mert 2830Ft-ba kerül!de semmi sem történik ok nélkül tehát szétment a 2 csapágy ami benne van, ez miatt ajánlott új lapátot vennem ami tengellyel agyütt van!és ha már ezeket cserélem akkor persze 1 szimering és 2db O-gyűrű is van!ezek minden áfástól 17400Ft!persze olaj csere is kell ami 7000Ft szűrővel!plussz előtte vmi mosóolaj!2004-es a
gépem és bár nem s hanem e de ez előjöhet!havernak is volt evvel gondja!csupán egy 30ezret rátolsz és már megy is!
én ugy hallottam hogy a tüt 1el lejebb vagy fejebb kellrakni a s-nél és elmulik a panasz!

Hasonló, de a levegő megy be hirtelen és a hozzá képest "nehéz" és nagy tehetetlenségű benzincseppek pedig nem jutnak be olyan gyorsan, így szegény lesz a keverék. Hát ezért áll le.
seva gratula.mennyi volt a paripa ha lehet?az enyém 2001es és semmi ilyen jellegügond nincs.énmég nemhallottam ilyenröl.
Hello! Új tag vagyok a Suzukisok között. Vettem egy K3-s DRZ400S-t és azt mondják, hogy ennél az évjáratnál van egy olyan hiba, hogy a vízpumpánál szétmegy elég gyorsan a tömítés főleg ha a gyári fagyálló van benne. hogy az elég hamar szétmarja. Lehet benne valami? Válaszotok előre is köszönöm. ui. Bács-Kiskun megyéből kecskemét környékéről vannak itt aktív fórumozók? Ha lenne jó lenne idővel kanyarni egyet mert erre nem nagyon "hivatalos" senki se... THX Széles utat.
Hello!
Lett valami az elképzelésedböl?
Sziasztok!

Egy olyan kérdésem lenne, hogy aki használt már continetnal ContiForce SM motorgumit, milyen tapasztalatai vannak vele kapcsolatban?
Ami a leginkább érdekelne az az élettartamra vonatkozik, mivel azt hallottam, hogynagyon jól tapad, viszont 5-6000 km alatt le is lehet nullázni!

Köszi!
"Hirtelen gázadásra nekem is leáll, főleg indítás után az első 20 percben."

Én általában 20 percig nem is motoroztam, mert sajnos szinte csak ingáztam vele. Még egy rendes motorozásra sem volt időm a 3 hét alatt...
hellosztok! Hidegen minden négyütemű fullad szerintem ha hirtelen gázt adsz!Még az autó is!de ha melegen is fullad hirtelen gázadásra,az már baj!
Én is olvastam, hogy a nagy egyhengeresek hajlamosak lefulladni alapjáratra adott hirtelen gáz esetén, valamennyire biztos normális, de nekem akarattal kellett fékezni a mozdulatot, hogy ne álljon le. Ezt nem volt időm még megszokni. Majd a következőnél talán .
Lehet, hogy 10 l, nem tudom, de a tartalékig akkor is annyit megy csak sajnos. Persze mint példád mutatja minden relatív.
(OFF Az SXV tényleg olyan ratyi motor? Mind a két típus? Csak mert nagyon szép, gondolkodtam olyanon is. ON)
Nem vagyok én olyan sértődős . Csak itt nagyfaluban nekem nem sikerült lejjebb szorítani a fogyasztást. Ez van ha állandóan gyorsít, lassít az ember. A vélemények meg különböznek, ettől teljes a villág. Engem zavart néhány dolog, több idő kellett volna az összeszokáshoz. Így csak tapogattam a benzincsapot miközben gurultam félre lefulladt motorral a többiek útjából (akiket néhány másodperce előztem meg nagy vagányan ). Csak nem találtam. (Gondolom két anyázás közben azért jót röhögtek.)
erre nem is gondoltam, de igazad lehet! Ha kicsit jobb lesz az idő, ki is fogom próbálni! Köszi az infót
Azt nem tudom. Az előző tulaj szerint neki nem fulladt. Mivel ez az első nagyköbcentis egyhengeresem lehet, hogy tényleg béna vagyok, vagy tényleg fulladt, csak ő már megszokta. Vagy mindkettő picit. Sajnos nem volt időm megszokni, beállítatni. (Akartam fojtatni a dobon, azon a héten vittem volna amikor balesetem volt.)
The Doctor!Lehet az a baj,hogy amikor felállsz, akkor lejjebb nyomod a motort és a sztendernél az a kis érzékelő(ami azért van, hogy leállítsa a járó motort sebességben) bekapcsol.Ez lehet a forrás.Lehet elnyúlt a rugó a sztenderen.Nekem is volt hasonló.
Ha valóban ez a baj, akkor könnyedén orvosolható.Elvágod a vezetéket az érzékelő előtt és összekötöd.
Hali!
Hirtelen gázra nekem is megtorpan!indítás után pedig mindig leáll,ha hirtelen húzom rá!Nekem azt mondták h suzuki betegség!És nem kell vele különösebben foglalkozni!sztem csak nem tud elég gyorsan reagálnia hirtelen gázadásra,amikor alapjáratról húzod hirtelen!
és akkor kap csak sokat, ha felállok a motoron?
Na de ugyan mitől kapna többet? Teljesen olyan mintha nem kapna bengát, szóval szerintem ez is lesz a gond.
Csak nem értem az összefüggést, amíg ülök az ülésen semmi baja, amikor meg állok, akkor nem megy.

Az hogy hirtelen gázadásra leáll néha, azt újkora óta csinálja.
Szerintem az alapjárati rendszerben valami dzsuva lehet. (Mondjuk sokat állt a motor a kereskedésben.)
sztem túl sok kaját kap és nagyokat öblít
szervízbe vidd be vagy vhova mert a karbit be kell állítani
"Hirtelen gázadásra nekem is leáll, főleg indítás után az első 20 percben."
hidd el ,hogy nem jó valami a motorodon.
Én a DRZmmel mértem egyszer 3.83 Literes fogyasztást két személlyel, igaz ez csak egyszer fordult elő, és olyan kurva lassan mentünk, hogy azt hittem már befonom közben a hajam.

De volt olyan is, hogy mentem Nagykanizsáról Győrbe, és végig főútvonal van, de csomó falun át kellett menni. Végig 140 felett mentem, na így úgy benyelt 8 liter körül mint a huzat.

Hirtelen gázadásra nekem is leáll, főleg indítás után az első 20 percben.

Viszont van egy dolog, amit nem tudok megmagyarázni. Kíváncsi vagyok a véleményetekre.
Megyek a döggel normálisan, és ha felállok a lábtartóba, és gázt húzok, akkor olyat csinál, mintha nem kapna benzint. kajakra nem megy! Visszaülök, és minden fasza. Már gondoltam mindenre. nem e takarom le a légszűrőt vagy ilyesmi, de minden oké.
A motoron egy változtatás van, van rajta egy Leo Vince dob, összekötővel együtt. Nem állítottam semmit rajta, csak felpakoltam a mufflert.
Hello.Megvan még igen.Árat nemtudok mondani rá, mert nemtudom, hogy mennyibe kerülnek ezek.Mondj rá árat és megbeszéljük.
pápá.urak engem vár a gyár a kurva annyát.