holnap felhivlak mert lehet meló után megyek Isaszegre és akkor szombaton is mehetnénk egy kicsit!most beszéltem Sarazzal neki is a vasárnap lenne jó,de lehet ráér szombat délután is egy kicsit.
hali
van több fajtája is a trailtech computernek, www.trailtech.net. én is most gondolkodom egy beszerzésén. van róla több leírásom is, ha gondolod átküldöm. amugy kb 100 és 120 dollár között mozog az ára újonnan.
Szevasz Nixxxdorf!
Talán kicsit későn jön a válasz...de esetleg segít....
Simsonnál sokkal erősebb, a versenyenduróknál valóban gyengébb. Én ugyanígy voltam, mint te, hogy tartottam a 40 LE és 40 Nm kombinációtól (S). Aztán nagyon-nagyon megszerettem ezt a motort. Tényleg kiváló masina duálozásra (én 50-50% terep-aszfaltra használom). Ha nagyon őszinte akarok lenni, akkor olykor azt mondom magamban, hogy miért nincs ebben a vasban még + 5-6 LE és + 5 Nm. (KTM 520 EXC után tényleg kicsit a "fáradt őszi légy" szindróma jelentkezik.) De aztán mindig rájövök, hogy a DRZ így tökéletes, ahogy van. Abban nem tudok tanácsot adni, hogy S vagy E, neked kell tudnod, hogy erősebb és könnyebb gépet akarsz sűrűbb szervizeléssel, vagy kötsz egy kicsi kompromisszumot, és szélesebb körben használható (2 személy, jobb felszereltség, elvileg tartósabb, stb.) és kevesebb szervizt igénylő masinára van szükséged. Nekem egy éve van meg az S, de a legjobb döntés volt! Korábban már írtam (elnézést, aki már látta), egy haveromnak 2002-es E-je van, 3,000 km-enként szervizeli (kb. évente egyszer), és kutya baja nincs. Tehát ez nem KTM, ahol 600-anként full szerviz, ergo sokkal olcsóbb a fenntartása.
Üdv,
Danez
Felhívtam a csávót.
Nagyon normális volt.
30 ért hoz kb 1 hét.
Neki is DRZ je van azt mondta tuti a cucc.
Rendelek is szerintem 1 et.
Köszi mégegyszer az infót.
Látom te is DRZ-s vagy.
Helyes.
Üdv.
BoB.
Tudsz róla pár képet felrakni?Előre is köszi!
Saraz intézd úgy hogy neked is jó legyen!
van több fajtája is a trailtech computernek, www.trailtech.net. én is most gondolkodom egy beszerzésén. van róla több leírásom is, ha gondolod átküldöm. amugy kb 100 és 120 dollár között mozog az ára újonnan.
üdv: Ádám
Talán kicsit későn jön a válasz...de esetleg segít....
Simsonnál sokkal erősebb, a versenyenduróknál valóban gyengébb. Én ugyanígy voltam, mint te, hogy tartottam a 40 LE és 40 Nm kombinációtól (S). Aztán nagyon-nagyon megszerettem ezt a motort. Tényleg kiváló masina duálozásra (én 50-50% terep-aszfaltra használom). Ha nagyon őszinte akarok lenni, akkor olykor azt mondom magamban, hogy miért nincs ebben a vasban még + 5-6 LE és + 5 Nm. (KTM 520 EXC után tényleg kicsit a "fáradt őszi légy" szindróma jelentkezik.) De aztán mindig rájövök, hogy a DRZ így tökéletes, ahogy van. Abban nem tudok tanácsot adni, hogy S vagy E, neked kell tudnod, hogy erősebb és könnyebb gépet akarsz sűrűbb szervizeléssel, vagy kötsz egy kicsi kompromisszumot, és szélesebb körben használható (2 személy, jobb felszereltség, elvileg tartósabb, stb.) és kevesebb szervizt igénylő masinára van szükséged. Nekem egy éve van meg az S, de a legjobb döntés volt! Korábban már írtam (elnézést, aki már látta), egy haveromnak 2002-es E-je van, 3,000 km-enként szervizeli (kb. évente egyszer), és kutya baja nincs. Tehát ez nem KTM, ahol 600-anként full szerviz, ergo sokkal olcsóbb a fenntartása.
Üdv,
Danez
Nagyon normális volt.
30 ért hoz kb 1 hét.
Neki is DRZ je van azt mondta tuti a cucc.
Rendelek is szerintem 1 et.
Köszi mégegyszer az infót.
Látom te is DRZ-s vagy.
Helyes.
Üdv.
BoB.
én tudok :D
nemám........
:D
nekem is meg kellene már változtatnom a nevemet........:S
Kérdés.
Találkozott már valalaki ilyen kütüvel?
Esetleg hol lehet itthon venni?
Üdv.BoB.