azért fullad le hirtelen gázadáskor alapjáratról,mert a benzinrészecskék gyorsabban bejutnak a hengerbe a levegő meg lassabban....... így nem tud elégni oxigén hiány miatt..
ha avalki esetleg jobban megtudja magyarázni az írja le pls,mert én ilyesmiről ovastam már régen... egyébként lehet adni hirtelen gázt is,csak tudi kell kezelni
enyém is iylen,de rájöttem már h lehet..
legyen egy icipici kisfordulat már és odahúzhatod neki
Az s-nek, sm-nek nem 10l a tankja?
Ha 5 l a fogyasztás, akkor az 200 km.
Igaz, tartalékkal együtt.
Gondolj bele akkor egy Aprilia SXV esetében
10 l-es zabagép, 7,8 l-es tartállyal.Hatótáv: 70 km
Ehhez képest űberfaxa a Déjerzéé
szeva 2N férre értessz én nem fikáztalak csak elmondtam a véleményemet.200km odafigyelve simán el lehet menni.ha gázfröccsre fullad le az karbigond ugytudom dörzsárazni szokták az valamit segit.
Városi használatnál nekem 145-150 km volt a max. amit elment, ez kb. 5 l-es fogyasztás. Nem a fogyasztást sokallom, az időt amit benzinkúton kell tölteni. De ezzel együtt lehet élni azért persze, ahogy a többi dologgal is, max bosszantó kicsit. Ettől még szerettem.
Ha nekem szóltak a valászaid akkor:
Szerinted felesleges a fogyásra figyelmeztető lámpa, szerintem nem. Szerinted elég a tartalék, szerintem vicces, hogy egy motoron van még egyáltalán. Pesti forgalomban igenis zavaró, ha akkor veszed észre, hogy fogy a benya amikor lefullad és ilyenkor kell keresni a benzincsapot, tartalékot.
Ok. megyek 70-nel, sőt 30-cal. Akkor is hamar kifogy. 135 km hatótáv egy utcai(!) motornak nem túl sok.
Alapjáraton én is elindulok akár 8. sebességi fokozatban is, gázfröccsre fulladt le.
jhonny nekemis voltfent pazzaz de egy nagy pi...a.a motor állohelyben eldölt aztmár ferdeis volt.vettem 1magura mx-et igaz hogy 26000volt de az kormány.
helo mindenki.2t.szerintem felesleges uzemanyag fogyásjelzö ott a tartalék.az biztos hogy nem a nyitott dobtol fulad le.az enyémmel 2.ban elindulok alapjáraton.hamar kifogy a benya?menny csak 70-el.senkit nemakarok ezzel megbántani.ez az én véleményem.
Sajnos a motoros banda nálunk is megapadt, de én kitartóvagyok , amikor tehetem megyek mint a világtalan amerre csak látok. Most készül a szett a gépbe, már allig várom hogy próbálhassam, igaz csak öntött kerekek, nem fűzött, de a célnak megfelel .
Én még motorozok,megállás nélkül! A Fazy már eladta a cbr-t,ugy h ő nem!Általában egyedül szoktam menni,vagy néha csabival!H merre szoktunk?Hát mikor milyen a kedvünk!
ha avalki esetleg jobban megtudja magyarázni az írja le pls,mert én ilyesmiről ovastam már régen... egyébként lehet adni hirtelen gázt is,csak tudi kell kezelni
enyém is iylen,de rájöttem már h lehet..
legyen egy icipici kisfordulat már és odahúzhatod neki
Ha 5 l a fogyasztás, akkor az 200 km.
Igaz, tartalékkal együtt.
Gondolj bele akkor egy Aprilia SXV esetében
10 l-es zabagép, 7,8 l-es tartállyal.Hatótáv: 70 km
Ehhez képest űberfaxa a Déjerzéé
Nekem akkor fulladt.
Megvan még a kijelző ?
Tudnál esetleg képet küldeni ? ide:szpetya46@hotmail.com (fel is vehetsz msn-re)
Mit kérsz érte ?
Köszi előre is !
A tartalék télleg zavaró, pláne, ha a legrosszabbkor
fogy el a nafta (előzés, egykeró)
Ha nekem szóltak a valászaid akkor:
Szerinted felesleges a fogyásra figyelmeztető lámpa, szerintem nem. Szerinted elég a tartalék, szerintem vicces, hogy egy motoron van még egyáltalán. Pesti forgalomban igenis zavaró, ha akkor veszed észre, hogy fogy a benya amikor lefullad és ilyenkor kell keresni a benzincsapot, tartalékot.
Ok. megyek 70-nel, sőt 30-cal. Akkor is hamar kifogy. 135 km hatótáv egy utcai(!) motornak nem túl sok.
Alapjáraton én is elindulok akár 8. sebességi fokozatban is, gázfröccsre fulladt le.
Persze csak szerintem. Ha megengeded.
Üdv:
2N
itt lógsz a déerzé klubban?
Néztem a motormannál a pro tapert és a renthalt.
Még nem döntöttem el mellik legyen.
üdv.