ha hamarabb szóltok h. akkor van találkozótok akkor össze lehet szervezni, de igy 1 héttel előtte már esélytelen, sokan dolgoznak és ekkorra vettek ki szabit. és mondom, jelentkezzetek a DRZ Hungary csoportba, ott mindenki meg lett kérdezve kinek milyen időpont jó.
hello. Szokásomhoz hűen csak kíváncsiságból kérdezek, remélem nem baj Nem tudja valaki hogy Drz 400S-be gyárban milyen olajat öntenek? Nem viszkozitás érdekelne hanem a márka. Pl hogy motorex, xadoo stb.
Nem miattam gondoltam áttenni, csak mi 18.-án megyünk túrázni és összehozhattuk volna egy helyre és időpontra az offroad-osokat és az SM-eket. Egyből 60-an lettünk volna! Sőt, akinek lett volna kedve, az csatlakozhatott volna a túrához!
kb 30 embernek 17.e jó, csak miattad nem lesz áttéve szerintem , bár nekem 18 is jó lenne. Azért jó a facebook csoport mert ott szervezzük az ilyen találkozókat, és lehet szavazni a találka hellyel és időponttal kapcsolatban.
Köszi a választ!
Ez legalább egy kis reményt adott!
Nem hiszem, hogy az olajlehúzóm törött lenne, mert a henger falát megnéztem alsó holtponnttól a felsőig, semmi karc semmi sérülés, szerintem ezért is nem húztuk le a hengert. Jaja olajjal már felöntve, most majd bejelölöm a szintet és nézem és reménykedek és reménykedek és reménykedek...
Autóval voltam már úgy hogy telepakolta olajjal..
Törött olajlehúzó.
Na szóval full generál.
Szelepszár szimeringek szelepek vezérlés görgők.
Mind1 nem sorolom.
Minden ami forog mozog cserélve lett újra.
(Nem volt kis összeg)
Utána következő 1000-1500 km en még
dobta a füstöt mint ha trabant lett volna.
Persze ellenőriztem fogy e az olajból.
Nem fogyott. Így már nyugodt szívvel adtam el.
Lehet azóta is füstöl.
De nem a motor állapota miatt.
Az lehetetlen. Szóval olajat nézd gyakran.
Ha nem fogy akkor a kipufogóban sütögetős Party van
Ha van kompresszió az nem feltétlen jelenti azt hogy
az olajlehúzód teszi a dolgát. (Reméljük teszi)
Ha nem akkor
Megválok szeretett motoromtól!
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
de nem esik jól a munka, a mutatóujjam elég jól megsínylette
Nem is fáj a kezed, ha tudsz menni dolgozni!
Ez legalább egy kis reményt adott!
Nem hiszem, hogy az olajlehúzóm törött lenne, mert a henger falát megnéztem alsó holtponnttól a felsőig, semmi karc semmi sérülés, szerintem ezért is nem húztuk le a hengert. Jaja olajjal már felöntve, most majd bejelölöm a szintet és nézem és reménykedek és reménykedek és reménykedek...
Törött olajlehúzó.
Na szóval full generál.
Szelepszár szimeringek szelepek vezérlés görgők.
Mind1 nem sorolom.
Minden ami forog mozog cserélve lett újra.
(Nem volt kis összeg)
Utána következő 1000-1500 km en még
dobta a füstöt mint ha trabant lett volna.
Persze ellenőriztem fogy e az olajból.
Nem fogyott. Így már nyugodt szívvel adtam el.
Lehet azóta is füstöl.
De nem a motor állapota miatt.
Az lehetetlen. Szóval olajat nézd gyakran.
Ha nem fogy akkor a kipufogóban sütögetős Party van
Ha van kompresszió az nem feltétlen jelenti azt hogy
az olajlehúzód teszi a dolgát. (Reméljük teszi)
Ha nem akkor
A csoport neve: DRZ Hungary.
Zárt csoport, igy csak az van benne akinek van is DRZje, a megerősítéshez majd képet kell küldeni az adminnak azt hiszem.