3 perc járatás,utána 3 perc állás...majd tekerd ki a pálcát és csak érintőre rakd vissza,ha a két határ között van,jó! Az olajat gyakran nézd! Ami nagyon fontos,h a gyújtás csavarjait,mindenképpen ragaszd be,ha eddig nem lenne,dr-z betegség,h kirázkódik,ez NAGYON fontos!
Nem régen egy boldog DRZ400E tulaj lettem (2005). Szeretném átépíteni supermotová amihez vásároltam is két felnit (sajnos kb úgy,hogy csillogott-teccik-kell hozzáállással) és az első keréken lévő 280-as tárcsa nem megy bele a féknyeregbe (4mm vastag a tárcsa). Gondoltam majd veszek egy 320-ast úgyis azt mondják supermotohoz az kell, de sajnos sehol sem találok olyat ami az agyra rámenne. 4es felfogatású és égen földön nem találok. Persze nem szeretnék milliókért venni
Valakinek van ötlete, esetleg tudna segíteni?
A másik dolog, hogy ha egy hetet állt a moci és a nívó száraz az normális? Azt mondták igen és nézzem meg miután járattam a mocit, ez nekem teljesen új ezért ezt is megkérdezem.
köszönöm előre is!
Z
En is a szelepvezetokre tippelek. Mikor elhoztak, nem volt benne olaj, tuti meghajtottak olaj nelkul, vagy nagyon keves olajjal, ezert lehettek beegve a gyuruk is... Most tervezek egy felujitott hengerfejet, hatha...
Ha nem, akkor utolso eselynek marad a furas,dugozas, de csak jovore, mert nincs 60ezrem...
szelepvezetők jók voltak? mert ha az is kopott nem sokat ér az új szimmering
ráadásul ha valami gagyi lett betéve attól is füstölhet pl a xr4-be 700km-ig bírta a prox szimmering utána ismét füstölgött, de csak hidegen, melegen semmi látható füstje nem volt(csak szaga)
igaz annál a gyűrűhézag is már 0,5-0,7mm volt
amúgy egy dugó kb annyi mint a gyűrűszett a fúrás olyan 5körüli összeg, szóval nem olyan sokat spóroltál meg, és eszed az ideget
Igen, ez igy van! Sajnos keves a penzem, ezert a sohersag. A motort felujitottkent vettem, de sajnos nem en neztem meg szemelyesen, es szart kaptam. Az en hibam!
De sztem ez nem a gyuruk miatt van, szerintem a hengerfejbol szivarog a hengerbe, ezert fustol allas utan...
Csak nem tudom hol ereszt at a hengerfej...
Annyit tudok rola, h a dugo regebben talalkozott a szelepekkel, ezert lett felujitva. Nyoma van a hengerfejen, de repedest, lyukat nem latok.
Hol juthat a hengerbe az olaj?
valószínűleg nem kompatibilis az új gyűrűszett a kopott hengerrel
a sóherság általában megbosszulja magát
ha szerencséd van egy idő után össze fog kopni
Sziasztok! Segítségre van szükségem! Adott egy dr600as, szelepszar szimmeringek cserélve, gyůrűk újak, nem agyon kopott henger. Iszonyatos a füst, sűrů fehéres színű, néhányszáz méter után elhagyja, ha megyek vele, føleg fordulaton. Alapjáraton enyhe kékes, ha áll kb 1 órát, ugyanolyan durva fûst, ha megyek vele ujra elhagyja. A kipufogobol dől az olaj...
Honnan eheti?
Már elszáll tőle az agyam...
Nekem is ugyanaz volt benne előtte "a belevaló "(Varta Funstart 7 Ah) de nekem az pontosan 1 évet bírt, pedig odafigyeltem rá. Most Bosch van benne (ugyanúgy Johnson controls group mint Varta), de az se az igazi. Az egy mérettel nagyobb akksiba 1.3 dl-vel több sav van és 0.5 kg-val nehezebb így hozza a 8 Ah-t és a 115 A-t -18 °C-on is, a generátor pedig simán feltölti az ennél nagyobbat is, viszont stabilabban indít ami sokat számít.
Mert nekem igen,196cm vagyok és lábujjhegyen ér le a lábam.
Nem régen egy boldog DRZ400E tulaj lettem (2005). Szeretném átépíteni supermotová amihez vásároltam is két felnit (sajnos kb úgy,hogy csillogott-teccik-kell hozzáállással) és az első keréken lévő 280-as tárcsa nem megy bele a féknyeregbe (4mm vastag a tárcsa). Gondoltam majd veszek egy 320-ast úgyis azt mondják supermotohoz az kell, de sajnos sehol sem találok olyat ami az agyra rámenne. 4es felfogatású és égen földön nem találok. Persze nem szeretnék milliókért venni
Valakinek van ötlete, esetleg tudna segíteni?
A másik dolog, hogy ha egy hetet állt a moci és a nívó száraz az normális? Azt mondták igen és nézzem meg miután járattam a mocit, ez nekem teljesen új ezért ezt is megkérdezem.
köszönöm előre is!
Z
Nekem van kormàny magasítóm 22 ről 28 ra ha èrdekel.
mobilcentrum2001@gmail.com
Ha nem, akkor utolso eselynek marad a furas,dugozas, de csak jovore, mert nincs 60ezrem...
ráadásul ha valami gagyi lett betéve attól is füstölhet pl a xr4-be 700km-ig bírta a prox szimmering utána ismét füstölgött, de csak hidegen, melegen semmi látható füstje nem volt(csak szaga)
igaz annál a gyűrűhézag is már 0,5-0,7mm volt
amúgy egy dugó kb annyi mint a gyűrűszett a fúrás olyan 5körüli összeg, szóval nem olyan sokat spóroltál meg, és eszed az ideget
De sztem ez nem a gyuruk miatt van, szerintem a hengerfejbol szivarog a hengerbe, ezert fustol allas utan...
Csak nem tudom hol ereszt at a hengerfej...
Annyit tudok rola, h a dugo regebben talalkozott a szelepekkel, ezert lett felujitva. Nyoma van a hengerfejen, de repedest, lyukat nem latok.
Hol juthat a hengerbe az olaj?
a sóherság általában megbosszulja magát
ha szerencséd van egy idő után össze fog kopni
Honnan eheti?
Már elszáll tőle az agyam...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_dr-z_400-798115
1