Nem, mivel alig volt benne olaj.
Aztán tettünk bele és hopp szépen megérkezett a füst, majd egyre nagyobb lett. Azt hittük, h a szelepszárszimeringek szarok. Ez be is jött, mert alig volt már gumi ami tömítsen, a szelepek se tömítettek semmit(láthatóan! csak néhol értek a szelepfészekhez). mentünk a motorral kb 10 kilométert vagy még annyit se, ezalatt telepakolhatta a kipufogót rendesen(remélem csak ennyi). A hibákat javítottuk, de valamiért a hengert már nem húztuk le... Kompresszió van akkora, hogy kis híján megtart a berúgókar(140kg, 196cm vagyok).
Úgyhogy most marad a remény, meg pár kör a motorral, hogy fogy-e a füst, illetve az olaj...
Szóval a kérdés:
Létezik, hogy csak a kipufogóban levő olaj/olajsár adja a füstöt? Létezik, hogy a kompressziógyűrűk jók, csak az olajlehúzó ment szarrá?
Szóval a kérdés
Hölgyek Urak !
Következő problémával fordulnék hozzátok !
2002 Drz E430 athena henger van rajt(kehin karbi) viszont nem találok hozzá karburátor beállítási paramétereket !
Ha a sima 400E meg lenne az is jó lenne kiindulásnak !
170 fuvoka van benne és az okos szerelő eltekergetett mindent rajta !
Szóval se alapjárat se semmi meg 8-9 Litert zabál 100km en !
Ha esetleg tudnátok egy linket vagy adatot szolgáltatni hogy keverési arányt szabályzó csavaron hány fordulatot kell kitekerni stb azt nagyon megköszönném ! Üdv Laci !
Jaaa, eddig én is így tudtam, de a víz, a motor kiviteléből adódóan kizárva.
Csak abban reménykedek, hogy nem az olajlehúzó miatt füstöl, hanem mert a kipufogó agyig van olajjal, és ettől van köd... Mert ez már nem füst, ilyet utoljára,,, nem is láttam még ilyet! Ilyet egy rossz 100 éves hoffertraktor se csinál! Olyan sűrű a füst, mint a tej, szerintem, ha ennyire enné az olajat, el se indulna.
Szerintetek reménykedhetek? Mostanában kiprobálni se tudom az elméletemet, mert folyton úton vagyok...
Na ez az XR szépen van megoldva
Nem tudok képet ide feltölteni.
Na mind1 ,csak egy DR-t akartam mutatni aminek
az ülése úgy néz ki mint egy puputeve háta
ha vastag a szivacs, akkor lehet belőle kivenni
volt egy Xr-em, abból is szedtek ki, igaz nem volt a legjobb döntés, mert rontott az esztétikán
kép nem adja vissza.....
Hali kortisz :D
Szerinted dr 650r ülést lehet süllyeszteni úgy hogy
értelmes kinézete marad a mocinak + kényelmes is maradjon?
Sajnos nem vagyok valami magas se vastag darab...
Így kihívás kicsit megdőlő motoromat megfogni
főleg ha egy ici pici lejtő fele billen meg a motor.
Vagy valami lábhosszabbító műtét?
plíííz! tud valaki segíteni, hogy honnan tudnék ilyen matrica szettet szerezni? nekem a neten nem sikerült találnom. Ami az universalmotor on fent van az nem ez a fajta csak a képeken, de megnéztem és köze sincs hozzá. Előre is köszi....
Aztán tettünk bele és hopp szépen megérkezett a füst, majd egyre nagyobb lett. Azt hittük, h a szelepszárszimeringek szarok. Ez be is jött, mert alig volt már gumi ami tömítsen, a szelepek se tömítettek semmit(láthatóan! csak néhol értek a szelepfészekhez). mentünk a motorral kb 10 kilométert vagy még annyit se, ezalatt telepakolhatta a kipufogót rendesen(remélem csak ennyi). A hibákat javítottuk, de valamiért a hengert már nem húztuk le... Kompresszió van akkora, hogy kis híján megtart a berúgókar(140kg, 196cm vagyok).
Úgyhogy most marad a remény, meg pár kör a motorral, hogy fogy-e a füst, illetve az olaj...
Szóval a kérdés:
Létezik, hogy csak a kipufogóban levő olaj/olajsár adja a füstöt? Létezik, hogy a kompressziógyűrűk jók, csak az olajlehúzó ment szarrá?
Szóval a kérdés
Következő problémával fordulnék hozzátok !
2002 Drz E430 athena henger van rajt(kehin karbi) viszont nem találok hozzá karburátor beállítási paramétereket !
Ha a sima 400E meg lenne az is jó lenne kiindulásnak !
170 fuvoka van benne és az okos szerelő eltekergetett mindent rajta !
Szóval se alapjárat se semmi meg 8-9 Litert zabál 100km en !
Ha esetleg tudnátok egy linket vagy adatot szolgáltatni hogy keverési arányt szabályzó csavaron hány fordulatot kell kitekerni stb azt nagyon megköszönném ! Üdv Laci !
Csak abban reménykedek, hogy nem az olajlehúzó miatt füstöl, hanem mert a kipufogó agyig van olajjal, és ettől van köd... Mert ez már nem füst, ilyet utoljára,,, nem is láttam még ilyet! Ilyet egy rossz 100 éves hoffertraktor se csinál! Olyan sűrű a füst, mint a tej, szerintem, ha ennyire enné az olajat, el se indulna.
Szerintetek reménykedhetek? Mostanában kiprobálni se tudom az elméletemet, mert folyton úton vagyok...
Engem is érdekelne.
Sárgából a nagyobb milyen árba van.
feketedavid88@freemail.hu
Nem tudok képet ide feltölteni.
Na mind1 ,csak egy DR-t akartam mutatni aminek
az ülése úgy néz ki mint egy puputeve háta
drz.muller@gmail.com
volt egy Xr-em, abból is szedtek ki, igaz nem volt a legjobb döntés, mert rontott az esztétikán
kép nem adja vissza.....
fehér - víz
kék - olaj
fekete - üzemanyag
Szerinted dr 650r ülést lehet süllyeszteni úgy hogy
értelmes kinézete marad a mocinak + kényelmes is maradjon?
Sajnos nem vagyok valami magas se vastag darab...
Így kihívás kicsit megdőlő motoromat megfogni
főleg ha egy ici pici lejtő fele billen meg a motor.
Vagy valami lábhosszabbító műtét?
szükségem lenne egy szett tengely bukógombára SMhez. Hallottam hogy itt vki tud jó áron :)
viszont ha itt lett volna Debrecenben, nem jelentett volna akadályt a rendszám mentes motoroknak sem!