Nemrégen vettem egy DRZ400E-t, amiben többek között egyből cseréltem olajat és szűrőt. Több helyen próbáltam utána nézni, hogy pontosan hogyan kell elvégezni, mire kell figyelni. Amiket találtam sehol sem volt a szűrő belső felén O gyűrű (pedig meg van süllyesztve) csak a fedél alatt és mivel a szűrő dobozában (WP) sem volt, ezért úgy gondoltam minden rendben van. Most sikerült egy Clymer doksit letölteni és egyből láttam, hogy mégis kellene a tömítés. Tudja valaki mekkora méretű kellene vagy esetleg melyik szűrő márkának tartozéka alapból a tömítés is?
Sajnos megint nem nyert, ez sem oldotta meg a problémát. Mi a franc lehet a baja. DRZ Klub-ban nem kérdeztél még rá, hátha találkozott már valaki ilyen problémával?
Én tudnék neked csinálni de BP-i vagyok és sajnos eladtam a DRZ-t igy nincs sablonom bár meg tudom kérni az új tulajt hozza át amíg legyártom rá.
Ha van elképzelésed mit is szeretnél küld el nekem mail-n és egyeztessünk mostanában elég sok doboztartót csináltam de mindenki mást akar úgyhogy egyeztetnünk kéne elötte.
fjrgrande@gmail.com
Ezt miért tőlünk kérdezed? Ezt az RM/RMZ vagy YZ/YZ-F, KX, CR fórumon kellene megkérdezni. Drz-vel is lehet krosszpályán motorozni, de nem oda való. (Simóval is lehet )
Szerintem próbáld ki mindkettőt és amelyik neked tetszik azt válaszd! Mindenkinek más jön be és valószínűleg azt fogja ajánlani, ami neki bevált. De nem vagyunk egyformák! (250-es bőven elég!)
Sziasztok! A mai nap folyamán vásároltam egy DRZ 400 E-t. Miket érdemes ilyenkor átnézni? Papír szerint olajat 15 óránként kell cserélni. Ti ezt betartjátok?
Ui.: enyhe szelephangja van, ez mennyire normális? Miután itthon mentem vele egy 10-15perces kört, túl melegnek találtam a motort (hűtővíz van benne elég).
Előre is köszönöm a válaszokat, Erdbeere.
Az lenne a kérdésem, hogy most kezdenék pályán korsszozni (hobbi szinten) több nagy motorom volt már igaz azok utcai gépek voltak.
Kezdésnek milyet válasszak? 2t vagy 4t? ill mekkora ccm lenne a megfelelő? (25éves vagyok)
Barátom,tudnál még egyszer segíteni? Mondta Tibi...esetleg h de. ha ráérnél újra eltudnál menni,mert akkor még a jeladót megnézné a Tibi a tiédről?Nagyon nagy segítség lenne! Az eddigieket nagyon,nagyon köszönöm!
Kár, hogy előtte nem olvastam a fórumot, pedig szombaton én is voltam motorozni, csak egyedül, mert nem jött senki, pedig még facebookon is beírtam. https://www.facebook.com/group...
A fóti drz-s egy matt fekete birkabőr üléshuzatos E-sm-el volt, ha igen, akkor HerrFP nicken van itt a fórumon?!
Van aki megcsinálta már a 3x3 módot? Tapasztalat? Ér valamit az a pár lóerő? Vagy csak felesleges farigcsálás?
Előre is köszönöm a segítséget.
én km alapján szoktam, 1000-1200km körül.
Ha van elképzelésed mit is szeretnél küld el nekem mail-n és egyeztessünk mostanában elég sok doboztartót csináltam de mindenki mást akar úgyhogy egyeztetnünk kéne elötte.
fjrgrande@gmail.com
Szerintem próbáld ki mindkettőt és amelyik neked tetszik azt válaszd! Mindenkinek más jön be és valószínűleg azt fogja ajánlani, ami neki bevált. De nem vagyunk egyformák! (250-es bőven elég!)
Ui.: enyhe szelephangja van, ez mennyire normális? Miután itthon mentem vele egy 10-15perces kört, túl melegnek találtam a motort (hűtővíz van benne elég).
Előre is köszönöm a válaszokat, Erdbeere.
Az lenne a kérdésem, hogy most kezdenék pályán korsszozni (hobbi szinten) több nagy motorom volt már igaz azok utcai gépek voltak.
Kezdésnek milyet válasszak? 2t vagy 4t? ill mekkora ccm lenne a megfelelő? (25éves vagyok)
köszönöm
Tudnátok nekem segíteni motor ügyben?
https://www.facebook.com/group...
A fóti drz-s egy matt fekete birkabőr üléshuzatos E-sm-el volt, ha igen, akkor HerrFP nicken van itt a fórumon?!