Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Azért keltettem életre a túra Facebook oldalát, hogy - a 2012-es mongol kalandhoz hasonlóan - folyamatosan tudjak beszámolni az útról.
Nem semmi!

Remélem Facebookon vagy máshol megosztasz néhány képet videót, elindulás előtt vagy akár útközben is, ha egyáltalán ott lesz rá lehetőség!
Már csak pár hét és ismét útnak indulok kelet felé.

Mongólia és az Altáj vidéke mellett a BAM Road, Kolyma Highway (vagy Road of Bones), OSR (Old Summer Road) illetve Magadan lesznek azok a célpontok, amit a tervezett 60 nap és 26 000 km alatt be szeretnék barangolni a DRZ nyergében.

Akinek van kedve nyomon követni a kalandot, azokat az alábbi weboldalon várom szeretettel: RIDE to Magadan 2014
Na, kikaptam a generátort, minden csavar a helyén volt, de a gen tekercs le van égve. Nem tom mi van...
Kezdődik az egész előlről: mi a szar a fesz? méregetem stb...
Lehet hogy akkor nem is kellene felszabályozni?
Fékezés közben nem pulzál a fékkar sem. A motoron sem érzem a hullámzást. Csak ha forog a kerék (ha pl. megyek a motorral, vagy bakon megforgatom a kereket) akkor hallani hogy a tárcsa beleér a fékbetétbe.
Itt egy videó hogy milyen mértékben hallani azt a hangot amikor beleér a fékbetétbe.
akkor a szomszéd még mindig nem hívott?
Soha nem lesz olyan, mint a gyári, de az utángyártottól (Pl. Ufo, Braking) sokkal jobb. 5.1-es fékfolyadék kell, meg egy nagyon jó minőségű fékbetét és kész.
Attól függ, hogy, hogy üt. A síkköszörű asztala mágneses, ami a görbe tárcsát magához húzza és kiegyenesedik, majd felengedés után visszarúgja magát. Olyannal csináltasd, aki látott már ilyet! (Pici hullám nem érdekes, míg nem érzed a motoron a hullámzást fékezés közben.)
Az a problémám lenne hogy kipucoltam ma a légszűrőt és leszedtem azt a gumit ami a légszűrőházat köti össze a karbiva. Sajnos azt tapasztaltam hogy átengedi a port a szűrő 1 hónapos szivacs, és rendes(mártogatós) légszűrőolajal volt használva. Mit csináljak vele hogy ne engedjen át semmit? Több olajat hagyjak a szűrőn? Vagy facsarjam ki amég tudom? Meg ezt a gumit hogy operáljam vissza a helyére? Örültem hogy azt a 2 csövet visszatettem, most a bilincsekkel kínlódtam, de rámsötétedett... Valami jó taktika van erre? Nagyon össze van ott zsúfolva minden
Most nem. Talán később.
síkköszörűvel lehet felszabályozni
de azt tudni kell ha már 0,5mm üt akkor lehet kidobni, mert ha lehúzzák mindkét oldalt akkor már vékony lesz
ez nem autó tárcsa ami 2 centi vastag itt a 4mm lekopik 3mm-re aztán kuka
Nem áll szándékomban boltit venni. Csak azért vetettem fel itt ezt a kérdést, mert ha pl. nagyon rossz véleményetek lett volna a maszek tárcsákról akkor nem csináltatok hanem inkább veszek boltit.
Úgyhogy valószínű hogy csináltatok egyet. Még egy kérdés mielőtt megcsináltatnám a tárcsát.
Egy olyan tárcsa ami egy picit üt, azt érdemes felszabályozni? Nem fog pár km múlva a szabályozás után ugyanúgy ütni?
És a felszabályozást egy mezei esztergályos is megtudja normálisan csinálni?
Nem vállalsz esetleg gyártást?
Én magamnak csináltam és már több mint 2 éve használom. Tökéletesen teszi a dolgát. A lánckerék is! De ha kétségeid vannak, akkor vegyél boltit! (azok sokszor még szarabbak!)
Gondolom valami lézeres vagy vízsugaras helyen dolgozok az illető így tud ilyeneket vágni ott kezdődik a probléma, hogy anyagminőség... ki tudja miből van és alkalmas e a feladatra az adott anyag lehet hogy igen sőt valószínűleg semmi gond nem lenne vele, de az is lehet hogy nem. Azért ez nem egészen játék nem biztos , hogy örülnél ha 100 tempónál eldurranna valami a féknél te meg supermanként hagynád el a gépet.
Én is keresek valakit, féktárcsára és lánckerékre is.

Kopaszka ha jól tudom nem gyárt már...
lehet szarul írtam de a lyukak nem kör alakúak, nagyon látszik hol kezdte el a lézer vágni a körívet
az xr4en is maszek tárcsa van semmi baja vele az új gazdinak, azt a kopaszka csinálta, mondjuk az olyan 10 ezer felé volt
Meg fogom írni ide ha esetleg csináltatok egyet. Ha valami meggyőző érvet kapok a féktárcsa csináltatása ellen, akkor nem csináltatok, hanem inkább veszek egy márkásat.
Csak még egyenlőre én is nagyon bizonytalan vagyok ebben a témában.
De ha még a Brembo féktárcsa sem volt szabályos kör alakú, akkor egyenlőre még úgy néz ki hogy megéri inkább csináltatni egyet.
oks válaszoltam
persze, megadom az email címem.
nagygergo98@freemail.hu
de közben már írtam neked egy e-mailt.
Ez a téma engem is érdekelne. Ha valamit sikerül megtudni vagy esetleg csináltatsz egyet, akkor várom a tapasztalatokat.
Szia dobsz egy e-mail címet.
fjrgrande@gmail.com
nemrég vettem egy hátsó brembo féktárcsát
ugyanolyan gagyi a vágás mintha nálunk az 1000éves fosvány gépeken vágták volna
azért egy 17 ezres tárcsánál a körnek csak kör alakúnak illene lennie
De egyébként mi probléma adódhat egy ilyenből?
én ilyennel nem játszanék