Karbifolyás orvosolva. Több mint 2 mm-rel túl volt lőve az úszómagasság, nem csoda, hogy annyira folyt. Levegőcsavar is végletekig ki volt tekerve, remélem ezek okozták a hatalmas fehéres füstöt, meg, hogy a kipufogó még tele van olajjal a szelepszár szimeringek miatt. Holnap még le kell vennem a kuplung oldali deknit, mivel nem jól tömítettem le és veri az olajat. 2 nap múlva próba...
Addig, ha van 5letetek a sűrű fehéres füstre, kérlek ne tartsátok magatokban. Alapjáraton szinte nem is füstölt, gázfröccsökre viszont rögtön sűrű fehér füsttel reagált...
Nemrég vettem egy 600-as dokit, eléggé kalandos úton. Az előző gazdái érdekesen bántak vele, finoman szólva is. Mikor meghoztam semmi füst, mint utólag kiderült alig volt benne olaj. Mikor felöntöttem, mindjárt meglett a füst, nem is kevés! A szelepszár szimmeringekre gondoltunk, szétszedtük, kicseréltük, vezérlést beállítottuk, szakszerűen összepakol, indít, és lám, megmaradt a füst. Nem hazudok, ha azt mondom, hogy a gőzmozdony kutyaf@sza a dokihoz...
A karbi rendszerint túlfolyik, mindíg kocogtatni kell, hogy elzárjon.
A füstölés mitől lehet? Mi a gyűrűkre gyanakszunk, bár olyan a kompresszió, hogy neki kell gyűrkőzni a rúgáshoz...
Sziasztok!
Van két gummám eladó ha valakit érdekelne!Ár megegyezés szerint lehetőleg egyben adnám el a kettőt! attila.csosz@citromail.hu címen keress!
1: Dunlop 110/100-18
2: Michelin cross competion 120/90-18 (ez kb 90%os pár km-ert használtam betonon)
Kedves DR / DRZ mocitársak!
Tiszta reklámoldal lett a fórumotokból ezt tényleg sajnálom... Egyszerűen nem tudok csöndben maradni Én sem mert kicsit értek a témához... több újratekert generátor kötött ki nálam az évek alatt... mindegyik vagy elvi hibás vagy az anyagok nem megfelelőek ... http://motobees.com/index.php/...
Feltettem néhány képet hogy mindenki eldönthesse mennyire jó az újratekercselt és hasonló sorsra akar-e jutni az ablakon kidobott pénze után... ((a "hide-olt" tartalomért felelősséget nem vállalok ))
Ez barátomnak a telefonszáma, akinek 2db drz ülése van és lehet egyet eladna...
Ha kárpit ügyében akarsz eljárni, akkor küldd el nekem a képet, ahogy szeretnéd hogy kinézzen a az ülésed, megmutatom a kárpitosomnak és megpróbálja megalkotni!
Jó, hogy leírtad a számát, mert így egyszerűbb, mint közvetítőn keresztül. Holnap már lesz időm lefotózni az ülést. Elküldöm neki a képet és akkor át tudjuk beszélni, hogy milyen legyen.
Sziasztok!
Milyen vezérműláncot javasoltok drz-be? Milyen a gyárija? Úgy tudom Morse. Ezen kívül Wiseco-n gondolkodom. Várom a tippeket, tapasztalatokat, köszönöm
Ha lesz Sm-es résztvevő is, akkor csinálhatnánk egy versenyt!
Dunavarsányból indulnánk egyszerre és ki ér le hamarabb Soltvadkertre! Mi terepen, ők pedig aszfalton!
Bocs, elfelejtettem. A kipu egyenlőre pihen, az ülés pedig jövő hét körül. Veled kell megbeszélni, hogy milyen legyen, vagy a haveroddal? Mit is mondtál, a szivacs is benne van az árban, vagy nem?
A generátorról az infót honnan vetted, mert kellene a forrás...vagy mégis kölcsönbe egy gen.tekercs, ami gyári, és nem újrarakott...
A mérnököm ezt írta a már egyszer tekercselt, újra leégett generátoromról:
"A menetszámok 48 stimmelnek de amit írtál aszerint 3 db 120 fokban eltolt tekercs van. Ez volna a logikus minden motoron így van. Viszont itt az egyik fázisnak egy pólussal kevesebb van! és a hiányzó pólus külön 50 menetes tekercselést kapott és az ki van vezetve a gyújtásjeladóval együtt.
Ezt kéne kinyomozni hogy gyári-e a megoldás vagy valami egyedi átalakítás. Az biztos hogy így az egyik fázisban a generátor kevesebb feszültséget ad le ami csillagponti feszültségeltolódást eredményez. Magyarán nem ott lesz a rendszer nullája ahol egy ilyen 3F generátornak kellene."
Szóval ha valaki tud egy gyári generátortekercset nekem kölcsönözni egy napra, megköszönném...
Addig, ha van 5letetek a sűrű fehéres füstre, kérlek ne tartsátok magatokban. Alapjáraton szinte nem is füstölt, gázfröccsökre viszont rögtön sűrű fehér füsttel reagált...