Valaki csináltatott már vele féktárcsát?
Vagy kit ajánlanátok aki csinál tárcsát?
Itt a link akivel szeretném csináltatni. Szerintetek megbízható? http://www.kepesmotor.hu/fek_k...
Ha jó a töltésed fölösleges újratekercseltetni, de a csavarokat rögzíteni ajánlott! Nem a csavarral van a gond, hanem a rezonanciától meglazulva kitekeredik és a forgórész ledarálja.
Drz E-k voltak berúgósak. S-en csak önindító van gyárilag, de lehet rá venni berúgót is. (Nem hátrány ha van) hogy mit kell nèzni azt nem tudom, ebben nem vagyok jártas. De a hangja legyen jó, meg az alján a váz ne legyen szétb@szva. Ezeknél tipushiba sincs ha jól tudom. Ha valamit rosszul tudok egészítsetek ki Remèlem segítettem. Sok szerencsét hozzá.
Sziasztok
Most akarok nekiállni beragasztani a csavarokat, kicsit tartok tőle ezek alapján hogy gyengék a csavarok?! Meg se húzzam normálisan?! Vagy vegyek rögtön valami edzett csavart bele? És semmi baj a töltéssel, de ezekszerint érdemes elvinni tekercseltetni, még gyári 2003-as S 23000km-el...
Sziasztok
Suzuki Dr-z 400 S vásárlása előtt állok.
A héten megyek megnézni a motort,egy Kereskedésben eladó.
Megtudnátok mondani ennél a típusnál mit kell nézni ,mi az amit feltétlenül ellenőrizek le?
A régebbi Dr-z-k be rugósak és önindítósak is?
Mert úgy írja ,hogy önindítós de a képeken láttam ,hogy van be rugója is.
A ragasztott csavart úgy tudod megindítani, hogy csavarfejet megkocogtatod kalapáccsal, persze érzéssel és lehetőleg nem elnyalt imbusz kulccsal meg fog indulni.
Sziasztok! Csak a fájdalmamat akarom kiírni magamból...
A kb fél éve tekercseltetett generátorom nem tölt, csak magas fordulaton egy kicsit, épp annyit, hogy a müszerfal nem villog. Akksi üres, úgy jutottam haza, hogy begurítottam lejtőn...
Elméletileg masszívabb tekercselés mint a gyári, a csavarok beragasztva, viszont szakadásvizsgálóval testzárlatot mutat. Az baszik be, ha vmelyik csavarfej leszakadt, mert a beragasztott menetet nem tudom hogyan szedném ki...
Holnap megborítom és megnézem mi a tosz van, de rohadtul dühítő, hogy mindent megteszek, hogy rendben legyen, erre ez van...rohadjon meg...
jó az aluforrasz pálca, érdemes kipróbálni, kb 10 szálat kaptam 5 rongyért.. az erre is bőven elég, de vigyázz, hogy csak egyszer menj át rajta, ne menj vissza többször, mert olyan anyag van benne, ami marja az alut, hogy levigye az oxidot, és képes elmarni a m még ép anyagot, és egyszerűen egyre nagyobb lesz a luk.. szépen rétegenként kell vele haladni, és minél kevesebbet térj vissza az eredeti anyagra... utána sokal keményebb anyagod lesz mint az alu...vasat is forrasztja, horgany anyagot, rezet, szinte minden fémet... én hűtőt foltoztam vele, bár az első az rosszabb lett, mint volt, mert utána jöttem rá, hogy keményen marja az alut! a többi nagyon frankó... ha csúnya lesz, inkább utólag csiszold le..
Sziasztok!Van egy SUZUKI DR 650 S-em!Nem tudja valaki h mekkora szelephézagot kell állítani?Ha tudja valaki írja már meg,nagyon fontos lenne!Előre is köszönöm! :)
A IV. Szezonnyitó gurulásról szomorú konklúzióként tekintek a DRZ-s társadalomra lévén hogy egyedül képviseltem kis hazánkat. Ugyan egy DR 650-et kiemelnék a sorból, bár a gazdájával nem tudtam beszélni. Velünk ellentétben KTM-es kollégák jószerivel sorakoztak az eseményen.
Tegnap Fóton leszólított egy DRZ-E-s srác, előre is elnézést kérek, de nem emlékszem a nick nevére pedig említette, hogy sportmotoron itt köztünk is fent van. Aki magára ismert szóljon ;)
A felvonuláshoz még 1 rövid szösszenet erejéig visszatérek 1 kis videó formájában elsősorban a KTM-es kollégák szívatása miatt :) Hamarosan közzéteszem.
Vagy kit ajánlanátok aki csinál tárcsát?
Itt a link akivel szeretném csináltatni. Szerintetek megbízható?
http://www.kepesmotor.hu/fek_k...