ezt érdekesnek találom mert az enyém most lett felújítva,és így is eszi az olajat!nem hiszem hogy az olaj az oka az olajfogyasztásnak.... találkoztam egy sráccal egyszer aki azt mondta az ő drz-je nem eszi az olajat,kérdeztem tőle és szoktad ellenőrizni rendszeresen?persze a válasz nem volt.kíváncsi lennék megy e még a motorja ?! az ősszel én megetettem vele kb.1,5 litert szóval szerintem erre érdemes odafigyelni,bár lehet hogy van aki kifogja....
Heló!
Nahh kössz még egyszer a tippeket! Megvásárlásra is került a motor és nagyon állat
De lenne egy következő kérdésem is...és ezt a többiektől is kérdezném...
Szval adott egy 2003-as Suzuki DRZ 400 SK3 37kw-as(kb 50LE) SM szettel... Nahh ez most akkor enduro volt gyárilag vagy supermoto vagy itt csak olyan van hogy utcai és verseny változat(motor revün olvastam erről a megkülönböztetésről) ?
az olaj a gond, motult használj, 10w40 próbaképp, ha eszi akkor 10w50, 15w50, ha azokat is nagyon akkor nincs mit tenni, felújjítás. (csak hozzátenném, nekem a castrol actevo olaj miatt döglött meg a motorom 19e km-nél, addig csak az ment bele.)
Igen oldaltámaszon nézem. Alul a karternél van egy csavar ahol lehet ellenőrizni ha mondjuk többet állt a motor ,mert akkor ugye oda vissza folyik. Ott szokott is csöpögni csak fent a nívónál tűnik el igen gyakran. Arra gondoltam megpróbálok egy motul 10w-50-et vagy hülyeség?
én is 10w40 Castrol Actevot használok,ugyanez a szindróma,szerintem ez valami drz betegség...jártam már úgy hogy nem láttam a szintet,rátöltöttem, mentem vele, megint megnéztem és feljebb volt jóval a maximumnál,és persze nem 3 litert töltöttem rá sztenderen szoktad nézni a szintet?
Castrol 10W-40-es olajat használok jelenleg. A motorba még nincs 20.000km elég patika állapotú gyári SM viszont azt tapasztalom , hogy egy-két gurulás után eltűnik eléggé az olajszint van hogy a nívó pálcán nem is látom. Ez mitől lehet ? Talán egy vastagabb olajat kéne bele tennem 10W-50? Javaslat? ( Nyitott Finster kipuff van rajta esetleg ez is közre játszhat? )
ELADÓ:
Gyári kormány(egyszer elestem vele festék lejött) S-re : 3000 ft +posta
Első enduro gumi: 5000 ft +GLS
Hátsó enduro gumi: 5000 ft +GLS
Két gumi egyben : 8000 ft +GLS
A gumik nagyon jók,szerintem a képből is látszik! Solton átvehetőek
Nahh kössz még egyszer a tippeket! Megvásárlásra is került a motor és nagyon állat
De lenne egy következő kérdésem is...és ezt a többiektől is kérdezném...
Szval adott egy 2003-as Suzuki DRZ 400 SK3 37kw-as(kb 50LE) SM szettel... Nahh ez most akkor enduro volt gyárilag vagy supermoto vagy itt csak olyan van hogy utcai és verseny változat(motor revün olvastam erről a megkülönböztetésről) ?
kipróbáljuk a motult
Tudok adni mindkettőt!
Üdv.
ha megvan még a hengerfejtömítés akkor megvenném
mikor tudnád postázni?
Komplett berúgószettet tokkal-vonóval mennyiért méred?
Jöhet privátba is! Sőt...
Miért válsz meg tőle? Mikori gyártás?
Gyári kormány(egyszer elestem vele festék lejött) S-re : 3000 ft +posta
Első enduro gumi: 5000 ft +GLS
Hátsó enduro gumi: 5000 ft +GLS
Két gumi egyben : 8000 ft +GLS
A gumik nagyon jók,szerintem a képből is látszik! Solton átvehetőek
Van egy gyárim, amit elkezdtem oválosítani egy eldőlésnél, csak folytatni kell! Még egy-két ügyes esés és kész!
Sportkipufogót keresek drz400E-re!Kerek dob nem érdekel csak ovál vagy tri ovál!
06306359305