Vagy tud valaki egy precíz fémipari szakembert aki csinálna nekem a nagyobb akksihoz 1.5mm-s lemezből egy tuti esztétikus akksitartót?
Létezik hozzá egyébként külföldi oldalakon is nagyobb tartó a nagyobb aksihoz =- innen jött az ötlet hátha valakit érdekel (csak én a keskenyebb de magasabb 8 Ah-s akksit vettem hogy tuti simán elférjen a hátsó kerék mellett):
VARTA POWERSPORTS AGM bontatlan (vadonat új) YT9B-4 / YT9B-BS 12V 8Ah (115A (-18°C-on)): 16.000 HUF ért vihető.
Mérete: 150 x 70 x 105.
(DRZ 400-ba akartam egy erősebb akksit, tudatosan esett erre az akksira a választás, de sajnos nem jött össze az akksitartó hónapok óta, de motorozni meg akarok, így vettem egy új DRZ-be való Bosch-t 18 ezerért ezt meg akkor eladom akinek van kedve meg megfelelő "fémipari ismerettsége" csináltathat neki egy tartót és egy bikább akksival tolhatja...) Vartamintabolt
Helo tudnátok segíteni nekem ?
Egy 2005 ös drz 400 e hez keresek hengerfejet már rengeteg mindenhol körülnéztem de nem találtam semmit. Ha tudtok légyszives segítsetek 2002 feletti legyen a hengerfej aza lényeg. Előre is köszönöm nektek.
igazából valami alternatívára volna szükségem hogy ne csak a kocsiba menjena kilóméter :) melóbajárni jó volna persze motorozni is imádok :) de ahogy olvastam azért egy 120-130-as utazót is képes tartani a gép nekem ez totál elégvolna és néha néha egy kis könnyűterep is beeshetne mecsek felé és a drávaparton nyamm:)
Volt ilyen motorom szerettem. Nehéz egy picit, nyomaték van, gyorsul is, de nem egy sebesség bajnok. Fogyasztás 4,5 körül volt átlagban. Egyszerű konstrukció. Jó kis motor. Ha tetszik vedd meg, hűtés olaj- levegős nem problémás. Viszont pályán repeszteni nem jó.
helló srácok, bocs hogy ide írok de akarok kérdezni párat és nem tudtam hol tegyem meg. XF 650 freewind érdekelne volt valakinek ilyen vasa tudtok róla mondani pár dolgot? igazából első sorban melóba járáshoz kéne valami jó motor, az se baj ha keveset eszik és a nagyon szar úton is elvisz A-B be. és ha úgy alakul a Drávára is letudjak ugrani egy kis pecára
Sziasztok.ha lenne valakinek elfekvőben egy fölös dr 350 karbi akkor engem érdekelne.esetleg mennyiben különbözik a drz-től?elkőre is köszi a választ aki tud benne segiteni
Tényleg más. A használati útmutatóban is van egy táblázat hogy milyen hőmérsékleten milyen olaj kell . Ennél a 3 perces járatás, 3 perc állás után nekem sem éri el
SZIASZTOK! KERESEK! drz 400 s hátsó srvédőt..a színe mindegy de ha lehet sárga legyen:) törött ne legyen de ha karcos az nem baj.. van valakinek? és a másik kérdésem h van e külömbség az S es és az E hátsó sárvédő között?
Egyébként 3 perc járatás, 3 perc nyugvás majd függőleges helyzetben mérés. Viszont hidegben nem biztos, hogy áll a dolog.
Nálam tesztelés alatt a xado stage 1 revitalizáló geil, amely elvileg helyre tud hozni kisebb dolgokat és tudja normalizálni az olajfogyasztást. Viszont télen néztem az olajszintet nem érte el a nívót, berágtam, felöltöttem, majd olvastam, hogy télen más a helyzet.... a méréssel kapcsolatban.
lenne egy kérdésem,ki hogy szokta nézni az olajat,melegen hidegen oldal sztenderen egyenesen,kiváncsi vagyok a véleményekre,az enyém nem rég lett felújítva de még mindig kajálja az olajat egy kicsit,drz-ről lenne szó,tietek is eszi?
Létezik hozzá egyébként külföldi oldalakon is nagyobb tartó a nagyobb aksihoz =- innen jött az ötlet hátha valakit érdekel (csak én a keskenyebb de magasabb 8 Ah-s akksit vettem hogy tuti simán elférjen a hátsó kerék mellett):
http://www.happy-trail.com/drz...DRZ 400 big battery box