Jelentem lecseréltem a castrolt Motul 10W-40 -re és úgy tűnik bevált. Nem zabálja meg egy-egy nagyobb kör után. Ezek után DRZ-sek szerintem kerüljék a castrolt.
Hello. Nekem másfél éve van E-s DRZ-m Motul 5100 at használok és 1500-anként cserélem benne de eddig teljesen meg vagyok vele elégedve :D Bár a motor nincs is kihasználva a végletekig eléggé kímélem.
Helósztok olajcsere előtt állok és eddig E-s drz-be motul 7100 at használtam,1000km-enként cserélem,most elgondolkoztam azon hogy 5100 ra cserélek a kedvezőbb ára miatt,nektek mi a tapasztalatotok E-s drz be elég szerintetek az 5100 at használni? mivel viszonylag sűrűn cserélem
Tetszenek nagyon.de egy kek 400 e ftosat hivtam.az mondta hogy komplett kuplungot cserelt....
Nem ismerem nem tudom milyen az alkatreszhatter.de az xt je nagyobb
Nekem volt egy 650-em. Kb 2 évig volt meg, ez idő alatt a kuplunglamella cserét leszámítva semmi gondom se volt vele. De akinek eladtam Ő még most is használja. Igaz már fel kellett újítani, mert nem cserélt benne olajat soha, meg az egykerekezgetés tönkretette. Ismerősi körben 3 másik dr650 is van és csak egyiknek volt baja a motorjával. Kuplungot megeszi 2 év alatt. Sokkal erősebb mint pl egy xt, vagy egy klr.
Én a helyedben ezt nagyon gyorsan megnézném.Elvileg megfelel minden elvárásodnak.Megbízható gép nagyon és nem olyan mocsoknehéz sőt még nem is egy lelakott szar ami ebben az árkategóriában mozog.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_xr_400_r-7742722
Mire kellene: városi szaladgálás, RÖVID túrák (pályán nem) hobbimotorozás könnyebb terepen.
Mennyiért: max 500ezer forint a rá fordítható keret.
Fő szempontok:
A2 kategóriába bele férjen (ezért szenvedek vele ennyit, ha korlátlan lenne vennék neki valami normális motort, de így csak az gs500 van meg az endurok, a többi nagyon drága), négyütemű legyen, ne egyen sokat(4-5liter), ne legyen dögnehéz és érjen le a lába róla. 175 cm és 70 kg a srác, gs 500-zal boldogan el gurigázott, pedig teli tankolva az is van vagy 200kiló. A lába is leért, annak valami 800mm körül van a magassága.
Üdv.
Ismerősöm venne DRZ 400 E-t esetleg S-t hitelátvállalással.Vagy hitelre.Papiros érdekli kizárólag 800E-ft ig.Ha tudtok ilyen motorról a bugic@freemail.hu-ra várom az ajánlatot.Köszönöm.
Az a 15 kiló 43.
Viszont igazad van biztosan szélesebb az ülés és kényelmesebb. Engem biztosan zavart a súly, mikor rángattam a kamrából kifele. Viszont aki inkább túrázna felejtse el a drz-t.
El kell dönteni, mire kellene, mennyiért és melyek a fő szempontok. Csomó dolog szubjektív.
attól rosszabb besorolást kerülni kell, jobbat lehet beletenni de teljesen felesleges
Nem ismerem nem tudom milyen az alkatreszhatter.de az xt je nagyobb
kösz
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_xr_400_r-7742722
Mennyiért: max 500ezer forint a rá fordítható keret.
Fő szempontok:
A2 kategóriába bele férjen (ezért szenvedek vele ennyit, ha korlátlan lenne vennék neki valami normális motort, de így csak az gs500 van meg az endurok, a többi nagyon drága), négyütemű legyen, ne egyen sokat(4-5liter), ne legyen dögnehéz és érjen le a lába róla. 175 cm és 70 kg a srác, gs 500-zal boldogan el gurigázott, pedig teli tankolva az is van vagy 200kiló. A lába is leért, annak valami 800mm körül van a magassága.
Ismerősöm venne DRZ 400 E-t esetleg S-t hitelátvállalással.Vagy hitelre.Papiros érdekli kizárólag 800E-ft ig.Ha tudtok ilyen motorról a bugic@freemail.hu-ra várom az ajánlatot.Köszönöm.
Ne haragudj de haver elvitte.
Sikerült képet lőni?
ezzel szemezgetek mostanság:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_dr_650_se-7
730759
drz400s szárazon 132kg a dr650se meg 147kg
Viszont igazad van biztosan szélesebb az ülés és kényelmesebb. Engem biztosan zavart a súly, mikor rángattam a kamrából kifele. Viszont aki inkább túrázna felejtse el a drz-t.
El kell dönteni, mire kellene, mennyiért és melyek a fő szempontok. Csomó dolog szubjektív.