Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

heló érdekelne a fejidom, mennyiért adod? sürgős! telefonszámod adj, enyém 30 2627594
heló engem érdekelne, leginkább a fejidom külön elvihető lenne, sörgős! telefonszámot tudsz adni?
Jelentem lecseréltem a castrolt Motul 10W-40 -re és úgy tűnik bevált. Nem zabálja meg egy-egy nagyobb kör után. Ezek után DRZ-sek szerintem kerüljék a castrolt.
meg kell nézni mit ír a gépkönyv, és olyat beletenni
attól rosszabb besorolást kerülni kell, jobbat lehet beletenni de teljesen felesleges
Hello. Nekem másfél éve van E-s DRZ-m Motul 5100 at használok és 1500-anként cserélem benne de eddig teljesen meg vagyok vele elégedve :D Bár a motor nincs is kihasználva a végletekig eléggé kímélem.
Helósztok olajcsere előtt állok és eddig E-s drz-be motul 7100 at használtam,1000km-enként cserélem,most elgondolkoztam azon hogy 5100 ra cserélek a kedvezőbb ára miatt,nektek mi a tapasztalatotok E-s drz be elég szerintetek az 5100 at használni? mivel viszonylag sűrűn cserélem
Tetszenek nagyon.de egy kek 400 e ftosat hivtam.az mondta hogy komplett kuplungot cserelt....
Nem ismerem nem tudom milyen az alkatreszhatter.de az xt je nagyobb
Nekem volt egy 650-em. Kb 2 évig volt meg, ez idő alatt a kuplunglamella cserét leszámítva semmi gondom se volt vele. De akinek eladtam Ő még most is használja. Igaz már fel kellett újítani, mert nem cserélt benne olajat soha, meg az egykerekezgetés tönkretette. Ismerősi körben 3 másik dr650 is van és csak egyiknek volt baja a motorjával. Kuplungot megeszi 2 év alatt. Sokkal erősebb mint pl egy xt, vagy egy klr.
valakinek gyári drz 400 s kipufogó?
kösz
Én a helyedben ezt nagyon gyorsan megnézném.Elvileg megfelel minden elvárásodnak.Megbízható gép nagyon és nem olyan mocsoknehéz sőt még nem is egy lelakott szar ami ebben az árkategóriában mozog.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_xr_400_r-7742722
Igen, sajnos erre az árakat látva én is gondoltam. Hiába a 30év motorozás, endurónak még csak a közelében sem voltam..
Meg 600 ert is
Arra vigyázz, hogy 500ért nagyon a legalját lehet megkapni DRZben, ha egyáltalán van papíros....
Mire kellene: városi szaladgálás, RÖVID túrák (pályán nem) hobbimotorozás könnyebb terepen.

Mennyiért: max 500ezer forint a rá fordítható keret.

Fő szempontok:
A2 kategóriába bele férjen (ezért szenvedek vele ennyit, ha korlátlan lenne vennék neki valami normális motort, de így csak az gs500 van meg az endurok, a többi nagyon drága), négyütemű legyen, ne egyen sokat(4-5liter), ne legyen dögnehéz és érjen le a lába róla. 175 cm és 70 kg a srác, gs 500-zal boldogan el gurigázott, pedig teli tankolva az is van vagy 200kiló. A lába is leért, annak valami 800mm körül van a magassága.
ennyire nem mélyedtünk bele
kár, pedig vevő lettem volna rá
Üdv.
Ismerősöm venne DRZ 400 E-t esetleg S-t hitelátvállalással.Vagy hitelre.Papiros érdekli kizárólag 800E-ft ig.Ha tudtok ilyen motorról a bugic@freemail.hu-ra várom az ajánlatot.Köszönöm.
Szia!

Ne haragudj de haver elvitte.
csövi!

Sikerült képet lőni?
km hogy körül mozgott?
kettő 650es tulajjal gurultam eddig, igazándiból egyik se panaszkodott
Mennyire jó blokk ez a 650-es?
ezzel szemezgetek mostanság:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_dr_650_se-7
730759
Azt hittem olyan súlyú mint a freewind. Tévedtem. Akkor tényleg elenyésző a különbség.
neten túrtan:
drz400s szárazon 132kg a dr650se meg 147kg
Az a 15 kiló 43.
Viszont igazad van biztosan szélesebb az ülés és kényelmesebb. Engem biztosan zavart a súly, mikor rángattam a kamrából kifele. Viszont aki inkább túrázna felejtse el a drz-t.

El kell dönteni, mire kellene, mennyiért és melyek a fő szempontok. Csomó dolog szubjektív.