szia....ha szikrát sem ad akkor nem biztos h gyertya hiba...gyári gyertyát rakj bele..én drzm sem indul hidegben pedig fel lett fuvókázva... pár hónapos benzinnel már nem is akar menni....
Szevasztok,kellene egy kis segítség!nem indul a gép,már pár hónapja amikor eltettem akkor se indult,de a hideg és hely hiány miatt,letakartam elraktam, akksit kivettem,ma próbáltam ismét, gyertya ki (elég fekete)gondolom a sok indítózástól,nem ad szikrát,levettem a gyertya pipát úgy sincs szikra!
Merre induljunk el,ötlet?
milyen gyertyát vegyek majd bele,valami ngk volt benne!
köszi,
Bazsi!
Suzuki ltz 400 k4-ről van szó!
Én mindig kuplungolok egykeréken váltás közben is és mégsem esik vissza az eleje, pedig még csak alulról súrolom a holtpontot és a hátsó féket még nem tudom használni.
Biciklivel és is elmegyek kilométereket egykerekezve holtponton, de motorral még nem megy. A biciklinél berögzült reflex miatt nem áll rá a lábam a hátsó fékre. Holtpont környékén reflex szerűen nyúlok az első fékhez ami ugye biciklinél a hátsó fék.
Nekem is állandóan lecsúszott a hátsó fékről...
Én meghosszabbítottam a lábféken a kart.
Persze nem hegeszt nem fúr nem farag.
Pillanatok alatt rá tudtam tenni meg levenni.
Kellett 2 db 10 es villáskulcs hozzá.
Többet nem írok .
Múltkor jól átvágtál a képpel.
Mivel már megcsináltad alátéttel csavarral
én azt hittem gyári acélra hegesztett csavarja van neki.
(Idom felfogatás)
semmi baja nem lesz a váltónak, évek óta így váltok. néha sm pályázás közbe is. az a lényeg mikor váltani akarsz engedd vissza egy picit a gázt és közbe húzzad felfele lábbal a következő sebességet, mire váltasz addigra vissza kell húzni a gázt megint, különben leesik az eleje
terepen nehéz megtanulni szerintem, amíg nem tudsz kövön jól addig ne is eröltesd terepen szerintem.
Ha nem használok kuplungot akkor nem megy tönkre a váltó? Sík réten szoktam gyakorolni, ott még a traktorok is ritkán járnak. Néha a határon is gyakoroltam már mert ott van egy kis forgalom mentes betonozott útszakasz. Neked már profin megy. Nézegetem a videóid youtube-on is Köszönöm szépen!
sose kuplungolj ha teszed felfele kerék közbe, mert akkor visszaesik az eleje. lábad a féken, szemed az úton. elzárt területen gyakorolj, vagy ahol nincs forgalom.
Merre induljunk el,ötlet?
milyen gyertyát vegyek majd bele,valami ngk volt benne!
köszi,
Bazsi!
Suzuki ltz 400 k4-ről van szó!
Biciklivel és is elmegyek kilométereket egykerekezve holtponton, de motorral még nem megy. A biciklinél berögzült reflex miatt nem áll rá a lábam a hátsó fékre. Holtpont környékén reflex szerűen nyúlok az első fékhez ami ugye biciklinél a hátsó fék.
Ha kell reszletesen lefotozom neked.nem arulok zsakbamacskat
Én meghosszabbítottam a lábféken a kart.
Persze nem hegeszt nem fúr nem farag.
Pillanatok alatt rá tudtam tenni meg levenni.
Kellett 2 db 10 es villáskulcs hozzá.
Többet nem írok .
Múltkor jól átvágtál a képpel.
Mivel már megcsináltad alátéttel csavarral
én azt hittem gyári acélra hegesztett csavarja van neki.
(Idom felfogatás)
terepen nehéz megtanulni szerintem, amíg nem tudsz kövön jól addig ne is eröltesd terepen szerintem.