Most ugye csak a service manualt latom itthon. Nekem a mocimon úgy van hogy van a sapka azon ugye egy rugó ami bizonyos nyomásnál enged és akkor tolja ki a földre a vizet,nincs tartályom. Ha ugyanígy egy rugó van a drz sapkában akkor nem is tudna vissza folyni. Gondolom akkor abban nincs ilyen szerkezet.
Kíváncsi leszek hogy mi van nála.
Köszi a válaszokat
Üdv
Hali! A hűtőből a tágulási tartályba alulról csatlakozik a túlfolyó vezeték. Ha megtelne a tartály, felül tud távozni a felesleges víz egy csövön át. Elvileg forrás esetén a tartályba folyik át a víz, amint visszahűl, a hűtőbe kellene visszaáramolnia. Ha nem menne vissza, egyszerűen töltsetek utána.
Akkor biztosan nem zár rendesen a hűtőjének a sapkája. Ahogy hűl a víz a hűtőben, ugye megy össze, és a keletkező vákuum a tartályból szívja a vizet, mert a cső a tartály aljára csatlakozik. Ha nem szívja ki a hűtő a vizet a tartályból, akkor a kupakon szív levegőt biztos.
Hali
Egy haverom kérdezte tőlem hogy a drz-n a hűtőnél a túlfolyó hogy van megoldva? Mivel én már eladtam a drz-t nem tudom megnézni. Ezért kérek tőletek segítséget. Fent a betöltő nyílásnál van a túlfolyó cső arra emlékszem,de hogyan van visszavezetve a "túlfolyt" víz? Azt mondja hogy neki a tul. tartály majdnem fullon van és nem folyik vissza a hűtőbe! Mi lehet nála a gond? Hétvégén megyek megnézni.
Köszi
Üdv
Nem gond, csak nagyobb lesz a rendelkezésre álló kapacításod, többször indítózhatsz, alacsonyabb hőmérsékleten is produkálja a stabilabb hidegindítóáramot a kisebb akksihoz képest stb stb... Az áramfogyasztás az terhelésfüggő, így az indítómotor csak annyi áramot vesz fel amennyi neki kell továbbra is. Minimális tömegnövekedéssel jár, és egy új rekesszel (mert 4 mm-vel vastagabb, és 1 cm-vel magasabb), valamint hosszabb ideig töltiődik értelem szerűen, mert a tároló is nagyobb lett.
Egyébként az USA-ban a csatolt linken látható, hogy még ennél is szélesebb akksit is beletesznek (ami a DR650SE-be való) és vígan elvannak vele, de gyártanak hozzá fém tartókonzolt is. Nekem évente 1 akksit megeszik a gép, és kezdtem unni a banánt, mert a 7 AH-s Varta/BOSCH, 6.5 Ah-s Yuasa és Banner akksikat vettem bele. Az igaz hogy sokat használom rövidebb szakaszokon (főleg terepen), tehát relatív sokat indítózom és nincs ideje rendesen töltődni.
Helló.
Segitségre lenne szügségem. Vettem egy forgalombol ideiglenesen kivont motort ( megszeretném magamnak csinálni most teszem a jogositványt).
Szóval az lenne ez a motor egy DR500 1983 as kiadásu de a 2 leömlős változat mi központi telós. Azt szeretném kérdezni nincs-e valakinek Szerviz könyve ( service manual) a nyelv az igazábol mind1 ( német, angol ,spanyol )
A másik kérdésem az lenne esetleg alkatrészek vannak valahol elfekvőben valakinél?
ilyen a motor amit vettem szinte hajszál pontosan: http://youtu.be/NBhlGLJSNv0
Ehhez kellene nekem könyv és esetleg alkatrész.
Válaszotokat előre is köszönöm.
Üdv Zsolt
Hali!
Használ valaki automata kuplungot? Ma kínáltak a Lupomért cserébe egy YZ450F-et, amiben az van. Nagyon sok videó van a youtube-on, de kíváncsi lennék más véleményére is? link1 link2
Kuplungkarhoz gyújtásmegszakító kapcsoló,gyári.
20/3522-154