Nem akarlak most sem lebeszélni sem rábeszélni,de nekem gyári fogaskerekek vannak E hez amivel kiadták... szerelőm is szokta próbálni olykor olykor..ő butának tartja így is a motort... mert használhatatlan szinte normálisan.. ha húzod neki megy..ha nem húzod akkor meg szintén megyeget.... szerintem a gyárival simán tudsz virgonckodni... de nyilván kinek mire kell.. de én sm szettel sem változtataom meg az áttételt... megy ez rendsen...
Vegyes használatban lenne a motor. Alapból endurot akarok de néha sm szettet bele tenném egy kis aszfaltozásra. Ezért érdekelne kinek mi vált be első illetve hátsó fogaskerék méretben sm hez.
Üdv Doktorok!,
Tudnátok nekem olyan gyűjtő oldalt mutatni, ahol a DRZ-k (spec. 2006-os E) gyári alkatrészeiről lehet infót gyűjteni. Olyan értelemben, hogy pl milyen márkájú és hány fogú fogaskerekekkel szerelték őket, milyen gyártmány, hány szemes a lánc, milyen márkájú, méretű a gyári gumiabroncs, milyen gyártó terméke a fékbetét...stb.
A múltkor valaki linkelt egy "ha így változtatod az áttételezést, így befolyásolja a végsebességet" témájú oldalt, de egyszerűen nem találom. Belinkelnétek ezt is? Köszönöm
A fogaskerék. Ebből van több is a motorban! Áruljátok már el, hogy melyiket szoktátok cserélni!
a fogaskerék teljesen más dolog
ott tuti van
Tudnátok nekem olyan gyűjtő oldalt mutatni, ahol a DRZ-k (spec. 2006-os E) gyári alkatrészeiről lehet infót gyűjteni. Olyan értelemben, hogy pl milyen márkájú és hány fogú fogaskerekekkel szerelték őket, milyen gyártmány, hány szemes a lánc, milyen márkájú, méretű a gyári gumiabroncs, milyen gyártó terméke a fékbetét...stb.
A múltkor valaki linkelt egy "ha így változtatod az áttételezést, így befolyásolja a végsebességet" témájú oldalt, de egyszerűen nem találom. Belinkelnétek ezt is? Köszönöm