vagy mondj egy olyan árat amiben lesz hátsó lánckerekem is,+ egy postaköltséget ha tudsz...csak kell keresnem valakit akinek van devizaszámlája mert ha sima magyar számlára utalok, 200 eurón bukok kb 5 - 6 ezret és az nem valami bizalomgerjesztő bár ez nem a te problémád,csak kicsit megkönnyítené a dolgokat ha esetleg lenne neked vagy valakinek a környezetedbe.
rolandsimon89@gmail.com
úgy tudom hogy az S és SM egy és ugyanaz, mivel hosszabb a segédváz, míg az E változaton kisebb a segédváz, és csak kacsafarkot raktak fel egy helyzetjelzővel.
google-ben meg tudod nézni
Eladó Suzuki Drz motyóim!
-első hátsó cross gumi 10.000 ft
- hátsó sárvédő 5.000 ft
- kormánymagosító 3.000 ft
- benzincsap 2.000 ft
- Leo Vince "E" szabványos dob 40.000 ft
- fékfolyadék tartályt védő alu lemez 2.000 ft
- kormánykapcsoló 7.000 ft
- Digitális Km óra , hozzá tartozó spirál és 4-5 db vezető 30.000 ft
Előre utalás vagy utánvételes posta megoldható. Az árak fixek!
06 30 635 9305
pont nem erről szól az egész
aki félénk-óvatos az ne egykerekezzen
told neki ezerrel aztán amikor leveszik a gipszet lehet újrapróbálni
ha viszolyogsz ettől akkor inkább maradjon lent mindkét gumi
Nem szedtem szét, éreztem hogy nehezebben megy a járgány, le néztem és láttam hogy lapos.
Haza jöttem, beraktam az enduro kerekeimet és mentem tovább
Egy új belső 3.000 ft egy használt jó állapotú ( szinte új) hátsó lánckerék 2.500 ( vagy csak nekem ? )
ezért lett 5.000 kevesebb az ára, amit eladás után fizetek ki cimborának!
Már Én lealkudtam 65.000 ft-ről 60.000 ft-ra!
van hozzá vadi új első hátsó lánckerék és lánc
azt mondta cimbora hogy plusz 20.000 ft-ért oda adja!
mellékelek egy képet
le tudnád írni nekem az első hátsó lánckerék árát,plusz a láncét?amúgy neharagudj hogy ennyit kérdezek,csak tudod még itt leszek egy darabig, motorozni nem tudok addig, és nem akarok semmit elkapkodni!valahogy ez a defektes elsőkerék miatt nem lehetne belealkudni az árba a hátsó lánckereket?
2.ban gázzal felveszem az elejét...amikor a holtponthoz közel ér akkor pakolok kuplung nélkül 3-at. +-ban lassabban emeli az elejét, könnyebb a gázzal játszani. Amikor eléri megint a holtpontot, dobom a négyest. Negyedikben meg kimegy a világból.
Egyesben azért nem jó próbálkozni, mert ott nagyon "hirtelen" a gáz.
Ha jó erős a vasad, meg jó az áttétel, 3-ban is lehet próbálkozni kicsit rákulungolva (ezt kevésbé ajánlom, mert nyirja a kuplungot is, meg az egész hajtásláncot)
Nem hanem az első!
figyelj! sokat szoktam adni venni, nem hiányzik nekem a rossz hírném, nem kenyerem senkit átbaszni, úgyhogy ha szar a szett és nem fedi az elmondottakat, akkor visszaküldöd!
Nem az enyém, barátomé, itt van nálam már régóta, ő haza nem akarja vinni, nekem meg csak lom, szüleim pakolgatják össze vissza.
Küllők nem hiányoznak, nem lötyögnek, nincs benne 888-as, felni szinte karcmentes, első tárcsa mintha új lenne.
Készítek ma nagy felbontású képeket és ide felrakom! Ennél többet nem tudok segíteni.
gondoltam elküldök valakit megnézni ,de debrecen egy kicsit messze van pécstől...most akkor a hátsó kerék defektes?én mindenképpen akarok venni egy cross settet csak nem tudom látatlanba adjak e ki 60 at
úgy tudom hogy az S és SM egy és ugyanaz, mivel hosszabb a segédváz, míg az E változaton kisebb a segédváz, és csak kacsafarkot raktak fel egy helyzetjelzővel.
google-ben meg tudod nézni
adj egy mail címet továbbítom havernak, annak kell egy gyári rendszámtartó
gondolom az s és az sm egyforma lehet
Lámpa nélkül 5.000 ft, lámpával 5.000 ft
gyári?
-első hátsó cross gumi 10.000 ft
- hátsó sárvédő 5.000 ft
- kormánymagosító 3.000 ft
- benzincsap 2.000 ft
- Leo Vince "E" szabványos dob 40.000 ft
- fékfolyadék tartályt védő alu lemez 2.000 ft
- kormánykapcsoló 7.000 ft
- Digitális Km óra , hozzá tartozó spirál és 4-5 db vezető 30.000 ft
Előre utalás vagy utánvételes posta megoldható. Az árak fixek!
06 30 635 9305
pont nem erről szól az egész
aki félénk-óvatos az ne egykerekezzen
told neki ezerrel aztán amikor leveszik a gipszet lehet újrapróbálni
ha viszolyogsz ettől akkor inkább maradjon lent mindkét gumi
azt is kiszúrja bármi
pl a ténérében még az eredeti 89es irc belsők vannak
épp nemrég foltoztam meg a belső állományt
Haza jöttem, beraktam az enduro kerekeimet és mentem tovább
Egy új belső 3.000 ft egy használt jó állapotú ( szinte új) hátsó lánckerék 2.500 ( vagy csak nekem ? )
ezért lett 5.000 kevesebb az ára, amit eladás után fizetek ki cimborának!
defektet meg ragaszd már be neki, 200 ft egy folt
van hozzá vadi új első hátsó lánckerék és lánc
azt mondta cimbora hogy plusz 20.000 ft-ért oda adja!
mellékelek egy képet
Egyesben azért nem jó próbálkozni, mert ott nagyon "hirtelen" a gáz.
Ha jó erős a vasad, meg jó az áttétel, 3-ban is lehet próbálkozni kicsit rákulungolva (ezt kevésbé ajánlom, mert nyirja a kuplungot is, meg az egész hajtásláncot)
figyelj! sokat szoktam adni venni, nem hiányzik nekem a rossz hírném, nem kenyerem senkit átbaszni, úgyhogy ha szar a szett és nem fedi az elmondottakat, akkor visszaküldöd!
Nem az enyém, barátomé, itt van nálam már régóta, ő haza nem akarja vinni, nekem meg csak lom, szüleim pakolgatják össze vissza.
Küllők nem hiányoznak, nem lötyögnek, nincs benne 888-as, felni szinte karcmentes, első tárcsa mintha új lenne.
Készítek ma nagy felbontású képeket és ide felrakom! Ennél többet nem tudok segíteni.