Helló!
Két kérdésem lenne.
Az egyik, hogy mekkora rézalátét van a blokk és a váz olajleeresztő csavarokon?
A másik pedig egy furfangos kérdés. Az olajcserét meg akarom csinálni vasárnap, de nem tudom, hogy akkor járok jobban, ha a téli pihenő után nem is indítom be, csak kiengedem a blokkból (és vázból) az olajat, vagy járassam melegre, és utána engedjem le?
Motul 5100 volt benne, most félszintetikus Motorexet sikerült venni.
én már láttam jó állapotban lévő cross gumit,és ez annyira nincs jó állapotban!sőt!Na mindegy a gumi részét hagyjuk a dolognak,csak figyelj ki kellene derítsd hogy milyen árfolyamon váltják a bankodnál az eurót,mert nálam itt talán van 400 ! forint! szóval csak eurót tudok küldeni amit te persze forintba fogsz megkapni.pl ha küldök neked 200 eurót és a bankod 308 ba váltja én buktam rajta de ha csak 296 ba váltja te buktál rajta.szóval valami közös nevezőre kellene jutni,ezért is javasoltam a deviza számlát mert azon fix hogy ugyanaz az összeg rajta lessz mint amit elutaltam.bonyolult ez egy kissé és a bankod az én véleményem szerint tuti nem fog annyit adni az euróért,mint egy pénzváltó.
Ha le is lehetne akkor is azt mondanám hogy inkább vegyél rá egy Keihin karbit , E fejidomot, kisebb kacsafarkot, és egy műanyag tankot.
a maradékot add el és kb ott vagy vele
Sziasztok
Érdekelne ,hogy a Suzuki Drz E a2-es jogsival lehet vezetni?
Amiket nézegetek E típusú 37kw-os nem nagyon vagyok képbe ,hogy mennyi ez papíron és valójában.
Vagy a2-vel csak az S és az SM-et lehet vezetni?
megmértem!
nem tudom pontosan hogy cross guminál mi a gyári érték, mert nem volt sose új gumim, de szélen 15-17 mm magasságú
míg középen 12-13 mm a magasság
ennyi adatot tudok neked leolvasni, meg talán a gyártási évet
OTP-s vagyok. Többet nem tudok elmondani
A szett 60.000 ft. a maradék cuccokat egybe szeretné eladni a srác!
kompletten 80.000 ft.
A súly végett külön kell feladnom a postán, hogy előre utalással mennyi lenne nem tudom, de azt gondolom hogy 5.000 ft-ból kijön.
Tehát 85.000 ft így sacc per kb
ne tévesszen meg a fénykép!
elmúlt napokban itt járt barátom aki havi szinten jár románba kemény terepen motorozni, ő azt mondta ez még ott van a szeren, kicsit csalókás látszatra, mert nem sokban marad el a külső bütyök mérete a belsőtől! adok a szavára, többet látott már mint én!
de pár perc és lemérem neked!
Két kérdésem lenne.
Az egyik, hogy mekkora rézalátét van a blokk és a váz olajleeresztő csavarokon?
A másik pedig egy furfangos kérdés. Az olajcserét meg akarom csinálni vasárnap, de nem tudom, hogy akkor járok jobban, ha a téli pihenő után nem is indítom be, csak kiengedem a blokkból (és vázból) az olajat, vagy járassam melegre, és utána engedjem le?
Motul 5100 volt benne, most félszintetikus Motorexet sikerült venni.