Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Engem érdekelne úgy néz ki! Tudnál küldeni képet a tárcsákról és a felniről erre az email címre: rolandsimon89@gmail.com
és valami sérülés nyolcas küllőlazaság patkázás .....?
KTM BEHR
úgy már barátiasabb az ár
Milyen márkájú a felni?
Féktárcsák is vannak normál DRZ méretűek, lánckerék nincs (kb.: 5000,-Ft)
pedig az évtized üzlete lett volna
annyi sok nullával már nem is kell
Menne ez is a padlásra? Dobjál rá még három "0"-t!
Sziasztok!
Eladóak a képeken látható alkatrészek, posta oké:

1. DRZ balos tankidom 1500 ft
2. DRZ gyári kuplungkar (vég-gömb levágva) 1500 ft.
3. DRZ gyári vezeték-távtartók 5 db 2000 ft.
4. NoFear Attack 46-os krosszcsizma a képen látható szép állapotban, jó csatok , talp és orrvas, 2012es évjárat, ára 22000 ft.
5. 40 cm hosszú 50es átmenő WRP sportdob, frissen tömve 20.000 ft.
6. Yamaha WR 426on használt komplett 50es Sakál rendszer 40.000 ft.
7. Mitas C18 120/90-18 a képen látható állapotban 3-4 szélső bütyökbe belenyalt a lánc, 2008as, 5000 ft.
8. WR-ben használt KTM Behr SM szett 3,5-5 coll 40-45-48 új lánckerekekkel 150.000 ft.
tedd fel az sm féktárcsáját és nem kell agyalni
cimbinek így csináltuk
60.000 ft
esetleg nincs valakinek,olcsó pénzért cross setje drz 400 hoz?
sziasztok!lenne egy olyan kérdésem hogy oldható meg az hogy supermoto-settről cross settre szeretnék váltani,igazából az érdekelne hogy az első tárcsa méretének változásával kell új féknyereg?vagy ezt távtartókkal lehet orvosolni?
tárcsák? lánckerék?
95 forintért máris indulok érte
és még gavallér is leszek adok egy szép csillogós százast
Bocs!
ITT: lschmid@enternet.hu
Supermoto szett eladó. Előzőleg DRZ-ben volt. Akit érdekel e-mail címem az adatlapomon. ár: 95-Ft
Hali, lenne egy kipum összekötőcsővel DR650-re,4papírért.
Szia, hívtalak kétszer, csak nem vetted fel
Keresek gyári müanyag vázvédőt, és esetleg kipu hővédő lemezkét. Akinek van eladó, kérem írjon
ehhez nincs magyar nyelvű utasítás?
lehet a sok pia miatt van, de nem tudtam méd sosem rájönni mit hová kell írni benne
Sziasztok!
Ma kimentem egy kicsit a placcra..endúro szettem van fönt,cross gumikkal..mentem a főúton,120 körül egyszer csak úgy berázott az eleje hogy kicsit be is...kb. úgy mint amikor az F1-be melegítik a gumikat jobbra-balra úgy berázta az elejét..szél fújt,de nem nagyon..esetleg alá kaphatott a szél?
Gyári fog mekkora? első/hátsó?
Köszi a választ!
Most először kipróbálom úgy, hogy előre visszarakom a gyárit, a hátsót pedig úgy hagyom.
Ha nem muszáj, akkor a hátsó fogaskerék árát inkább elmotorozom. :)
Ha még mindig nem jó, akkor muszáj lesz azt is kicserélni.
Köszi a választ!
:)
Igazából azt néztem, hogy akkor majdnem hasonló az áttételünk ha én kicserélem az elsőt egyel nagyobbra. :)
Szerintem elég lesz úgy, mert akkor jobban ki lehet majd használni.
Jelenleg olyan hamar kiforogja a sebességeket, hogy így már nem is élvezhető a húzása a motornak, mert csak állandóan váltogatok...
Az e-n alapból nyitott a légszűrőház teteje, kb úgy, mint a 3x3 modnál, úgyhogy szerintem nem hülyeség.