Engem érdekelne úgy néz ki! Tudnál küldeni képet a tárcsákról és a felniről erre az email címre: rolandsimon89@gmail.com
és valami sérülés nyolcas küllőlazaság patkázás .....?
Sziasztok!
Eladóak a képeken látható alkatrészek, posta oké:
1. DRZ balos tankidom 1500 ft
2. DRZ gyári kuplungkar (vég-gömb levágva) 1500 ft.
3. DRZ gyári vezeték-távtartók 5 db 2000 ft.
4. NoFear Attack 46-os krosszcsizma a képen látható szép állapotban, jó csatok , talp és orrvas, 2012es évjárat, ára 22000 ft.
5. 40 cm hosszú 50es átmenő WRP sportdob, frissen tömve 20.000 ft.
6. Yamaha WR 426on használt komplett 50es Sakál rendszer 40.000 ft.
7. Mitas C18 120/90-18 a képen látható állapotban 3-4 szélső bütyökbe belenyalt a lánc, 2008as, 5000 ft.
8. WR-ben használt KTM Behr SM szett 3,5-5 coll 40-45-48 új lánckerekekkel 150.000 ft.
sziasztok!lenne egy olyan kérdésem hogy oldható meg az hogy supermoto-settről cross settre szeretnék váltani,igazából az érdekelne hogy az első tárcsa méretének változásával kell új féknyereg?vagy ezt távtartókkal lehet orvosolni?
Sziasztok!
Ma kimentem egy kicsit a placcra..endúro szettem van fönt,cross gumikkal..mentem a főúton,120 körül egyszer csak úgy berázott az eleje hogy kicsit be is...kb. úgy mint amikor az F1-be melegítik a gumikat jobbra-balra úgy berázta az elejét..szél fújt,de nem nagyon..esetleg alá kaphatott a szél?
Köszi a választ!
Most először kipróbálom úgy, hogy előre visszarakom a gyárit, a hátsót pedig úgy hagyom.
Ha nem muszáj, akkor a hátsó fogaskerék árát inkább elmotorozom. :)
Ha még mindig nem jó, akkor muszáj lesz azt is kicserélni.
Köszi a választ!
:)
Igazából azt néztem, hogy akkor majdnem hasonló az áttételünk ha én kicserélem az elsőt egyel nagyobbra. :)
Szerintem elég lesz úgy, mert akkor jobban ki lehet majd használni.
Jelenleg olyan hamar kiforogja a sebességeket, hogy így már nem is élvezhető a húzása a motornak, mert csak állandóan váltogatok...
és valami sérülés nyolcas küllőlazaság patkázás .....?