Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó estét mindenkinek!Lehet hogy nagy butaságot fogok kérdezni.A mocimon 2005 SM nyitott bódis rendszer van,karbi hozzáfúvókázva,sport szűrővel.A kérdésem az volna hogy láttam több vidin is ezt a 3*3 mod-ot.Az enyémen ez nincs megcsinálva.Ha kivágom a szűrőházat lessz-e érdemleges változás,vagy inkább hagyjam így.Köszönöm előre is!
Terepre gyárit...!
-tapasztalat-
Elméletben ha visszarakod előre a 16-os akkor "sokat" nyersz. Azt viszont, hogy hogy megy a motorod és hogyan és hol használod azt nem tudom. Itt egy oldal , szerintem itt elég jól be tudod lőni. Akár a TT-vel is összehasonlíthatod, de megnyugtatlak, hogy a 15-44 nekem hosszú. 2.-ban 80-al megy a motorom . Ehhez is viszonyíthatsz.
köszi a segítséget, és a hiányt pótolni fogom. egyébként drz400S ről van szó
leszedtem a végét amit 3 csavar tartot és gyönyörű hangja van:)
Valakinek nincs eladó egy ilyen három csavar tartotta kipufogó vég? mert az eredetit műszaki vizsgára vissza kell tegyem:) köszi
Mit akarsz rajta könnyíteni? Tekerd ki a 3 csavart és egyből rájössz. (Ha leírtad volna, hogy S-es, vagy E-s, akkor könnyebb lenne. Vagy, ha az adatlapod kitöltötted volna, akkor látjuk, hogy milyen motorod van.)
suzuki dr 600 hátsokerékcsapágy méreteit tudja valaki?
sziasztok,
az ilyen típusú kipufogót ki tudom könnyíteni, teljesítményét hangját javítani? a végét 3 csavar zárja! köszönöm
Sziasztok!Van egy sárvédő toldatom drz-e típushoz.Ha valakit érdekel ezen a számon elérhet 06707088513
Köszi a választ. :)
Igen, én is első körön arra gondoltam, hogy előre vissza a gyári méret.
Viszont így is a hátsó a gyárihoz képest sokkal nagyobb, ami annyit jelent, hogy a teljes gyári áttételhez viszonyítva (első fogaskerék esetén) 2 fog különbség. (nekem közúti motorok voltak eddig csak és azokon a két fog elől, elég durva különbség volt)
Remélem jó lesz. :)
A gyárit semmiképpen nem akarom berakni, mert az nagyon hosszú áttétel lenne és terepre szerintem nem lenne jó.
ha nem akarod végelni akkor tegyél előre egy foggal nagyobbat aztán jónapot
1-2 sebességgel feljebb kapcsolsz mint a gyári áttételnél
erdőben nem baj ha hirtelenebb a gép, épp eléd ugrik egy kidőlt fa akkor csak megtéped és már át is ugrott rajta
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.
Vettem egy Suzuki Dr600-at 1989-es és nagyon durván túl van áttételezve.
Mint utána jártam, a gyári fogaskerekek 16/42, ezen pedig 15/48 van.
Nagyon hamar kipörög minden sebességben, így szinte alig érezni a húzását a motornak.
Visszább szeretném rakni az áttételt, de nem tudom mi lenne a legjobb.
Hátha valakinek van tapasztalata.
Én arra gondoltam, hogy lehet, hogy elég lenne a gyári méretet visszatenni előre, így 16/48 lenne rajta.
Úgy tudom, hogy elől egy fog difi az hátul kb 3.
Ebben a formában ahogy most van, így olyan, mint ha elől 3 fogat változtattam volna, ez így nagyon sok.
Remélem tud valaki jó tippet adni. :)
Simán erdőben és Duna parton lenne használva a motor.
Tegnap este átküldtem!Csatolmányban vannak!
Hello!

Nem jöttek át a képek a dolgokról: rolandsimon89@gmail.com
Mán bocsi de az a kerékszett hogy lett ilyen fasza fekete?
jó az is ha oldaltámaszon van, ritkábban kell csinálni
Köszönöm szépen
szerintem csak az elsőt tudod, és igen azt tehermentesítve kell. mikor bakon van
nagyon köszönöm
Hello. Drz-n a teleszkópokat hogyan légtelenítsem? Fel akolba vagy támasztón? A hátsót azt hol kell?
Hali!Drz-ből megmaradt cuccaim eladók!Napi számláló spirállal,idomszett Raceteh bontatlan dobozban,hátsó lánckerekek 41fog,és 48fog/ pár órát mentek/légszürő szivacs,gyári tű fcr karbiba.tel:30-9472099 ha valakit valami érdekel!Sziasztok!
2014!Redbull style!
Ez a hozzászólás van itt fórumon ha még megvan az illetőnek.

[68026] február 3. 19:32
eladó scott endúró kabát l es méretben.. bolti ára 150 euro----eladási ára 14000ft 30 605 6883
Heló. 320-as féktárcsát keresek, itt egy kép méret adatokkal miről is van szó.
Akinek van eladó vagy tud légyszi írjon thx.
Kecskemét